Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag20°1°
8,9

• Ligging t.o.v. pistes7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landhof Kreuzsalgut voor je op een rij gezet:

10 reviews over Appartement Landhof Kreuzsalgut in het Nederlands

Onverwacht mooi appartement

Fam van Dijk
19-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een lang weekend geskied in Wagrain. Het appartement (en skipistes) waren goed bereikbaar, geen sneeuwkettingen nodig. Wel een auto nodig om naar de liften te rijden. Het appartement is verder heel ruim opgezet, schoon, en ook rustig gelegen. Wat ons betreft, volgend jaar weer!!

Gereisd met partner in januari 2014

mooi gelegen appartement

Fam. de Been
25-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

goed onderhouden en schoon appartement Geweldig uitzicht op dorp en rustige omgeving Kinderen hebben het hier geweldig naar hun zin, fijne tuin om te spelen en vriendelijke eigenaren

Wij zijn al 4 keer geweest en daar zal het niet bij blijven

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Prima plek

carla
8-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Appartement Kreuzsalgut is een prima plaats om te vertoeven. Buiten centrum, een stukje de berg op, met sneeuw altijd sneeuwkettingen nodig, maar dat is geen punt. Dat betekent wel dat je met auto naar ski-piste moet rijden. Wel veel mogelijkheden als je geen les hoeft te nemen. Veel speelmogelijkheden voor kinderen, vooral sleetje rijden is heel leuk. Voor 's morgens kun je broodjes bestellen en die liggen dan beneden in tasje klaar. Vriendelijke mensen. Goed en volledig ingericht appartement.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Heerlijk vakantieadres

Richard Raaijmakers
4-9-2010

Net terug van een geweldige vakantie in Oostenrijk en op Landhof Kreuzsalgut bij Werner en Maria! Heerlijke vakantie gehad. het appartement wat wij hadden op de 2e verdieping was groot, mooi, schoon en comfortabel. Maria en Werner zijn twee fantastische mensen, die je (als je dit wilt) zo'n beetje opnemen in hun familie. Het ponyrijden vonden de kinderen geweldig. Fantastisch ook om te zien hoe een geit (genaamd daisy) achter 1 van de pony's aanhuppelt. Die 2 zijn onafscheidelijk. Wij hadden nog een aantal dagen mooi weer, waardoor we ook gebruik hebben gemaakt van het heerlijke (verwarmde) zwembad. Kortom, top vakantie op een top locatie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Extra dimensie aan wintersportvakantie

Fam. Van Mil
22-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Appartement Landhof Kreuzsalgut ligt een stukje buiten het centrum van Wagrain. Je hebt een auto nodig en bij sneeuwval sneeuwkettingen. De liften in Wagrain zijn goed bereikbaar en ook Kleinarl is aan te raden. In dat opzicht ligt het erg gunstig. Voor de jongens (14 en 12 jaar) waren de ponies, koeien en konijnen leuk. Verder konden ze rond het appartement met een slee "rodelen". Het huis incl. appartementen is vrij nieuw (1999). Het appartement is keurig verzorgd en er is een professionele, verwarmde skikelder. De eigenaars zijn aardige mensen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Voor herhaling vatbaar

S.F. Kooijenga
21-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Landhof Kreuzsalgut ligt aan de zonnige kant van het dal, de pistes en liften zijn echter aan de andere kant. Je moet dus elke dag in de auto naar de Liften, Dit is ongeveer 3 a 3,5 km. De inrichting is voldoende maar niet bijzonder luxe. wel erg kindvriendelijk, het is namelijk een boerderij en als je het vraagt mag je in de stallen met de boer om bijvoorbeeld de paarden te zien. Wij gaan nu al vier jaar naar dit adres, het bevalt ons daar goed. Mede omdat de prijs acceptabel is, daarom vinden wij het geen probleem dat de liften niet dichtbij zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie ligging op een berghelling met uitzicht over het dorp. Mooie grote appartementen voorzien van alle noodzakelijk faciliteiten. Twee keer per week schone theedoeken en handdoeken. Keuken ook volledig voorzien van potten en pannen.

Gereisd met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2005

De rust, het uitzicht op de bergen

fam vd Berg
27-6-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

De rust, het uitzicht op de bergen...Maria die je de weg wijst door geheel Salzburgerland...zo zijn we bijv. in het huis van Mozart geweest, de Sound of Music-plaatsen bezocht, de grotten in geweest, naar de Gletsjer...maar ook dichtbij, 20 minuutjes lopen naar Jausenstation, kruiden en vruchten die je kan plukken... De bergen en de vele wandelroutes die af en toe je adem doen stokken zó mooi! Appartement was TOP, schoon, geweldig uitzicht...volgend jaar gaan we weer!

Gereisd anders in juni 2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideaal! Mooie appartementen, lieve gastvrouw en de kids vermaken zich op en top. Helpen met boer Werner en geloegen in een heel mooi wandelgebied aan de voet van de bergen...Rustig ook! Warme verse broodjes aan je deur, mooi uitzicht en goede verhouding prijs/ kwaliteit. Zwembad voor zomer, grote speelplaats voor kinderen en kinderboerderij waren de kids niet weg te slaan! Gaan volgend jaar weer! Vooral voor gezinnen het einde!

Gereisd anders in januari 2005
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk, net boven dorp, uitzicht op bergen! Skipistes zijn groot en voor elk nivo en vooral de skischool beneden aan de piste bij trefpunt "POINT" is voor kinderen het einde! Maria van Kreuzsalgut is heel aardig en vooral gezinnen met kinderen zullen zich zowel in winter maar ook in zomer vermaken! De kinderen mogen helpen als ze willen op de kinderboerderij, gratis ponyrijden en voor slapen even wandelen half uurtje naar jausenstation voor kopje choco... Wij komen er nu al 4 jaar en zijn zowel in winter, lente als zomer al geweest! Zomer is wat ons betreft favoriet omdat de omgeving zo sprookjesachtig mooi is! Watervallen, hgeldere bergbeekjes...Ook voor CARA patienten zijn appartementen bij Maria aanrader. Zo stofvrij mogelijke inrichting en vooral de houten balkonnen met uitzicht op bergen is érg romantisch!Kortom,Aanrader!!!

Gereisd anders in januari 2005

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Tuin

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhof Kreuzsalgut in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhof Kreuzsalgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.