Appartement

6 reviews over Appartement Landhaus Rustika in het Nederlands

Heerlijk onthaasten

Familie Boomaars
2-8-2016

Wil je weg van de massa? Maar wel in een mooie omgeving? Dan is Wagrain zeker een aanrader. Vanuit Rustika kan je diverse bezienswaardigheden bezoeken of heerlijk onthaasten in de grote tuin. Alles goed onderhouden, netjes en vriendelijke eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Top locatie

Mariëtte
31-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zijn hier in de zomer 1 week geweest met 2 kinderen (3 en 6 jaar) ze hebben zich prima vermaakt! Er is veel te doen voor de kinderen in de grote en netjes onderhouden tuin. In de omgeving vele mogelijkheden (waaronder de grafenberg) Eigenaar is erg vriendelijk en onderhoud alles keurig. Appartementen zijn zeer schoon en van alle gemakken voorzien (oa. Kleine vaatwasser, oven, magnetron) Aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

mooi complex

fam . vlug
24-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

heel fijn complex voor volwassenen en kinderen. Aardige eigenaren en een leuke plaats in Oostenrijk. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Rustika voor je op een rij gezet:

RUST... We hebben genoten!

Caroline
2-4-2011

In een prachtige rustige omgeving, even onthaasten. Kinderen kunnen spelen in de grote tuin (speelboerderij, klein zwembad, trampoline..) 5 minuten lopen het super leuke gemeente zwembad! Koop een wagraincard en je kunt alle kanten op! Hopelijk blijft het massa toerisme hier weg...genieten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Prachtig Landhuis

koller
12-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is echt een leuke locatie! Mooi appartement, netjes, schoon en ruim. Twee badkamers! Mooie tuin met zandbak, speeltuin, zwembad en trampoline. Er zijn ook wat geitjes en ponny's erg leuk. Zeer gastvrije mensen. Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
2008

Voor een heerlijke vakantie in winter of zomer!

A. van der Tuin
2-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi huis, alles aanwezig voor een heerlijke vakantie. In het appartementje alles netjes en buiten voor de kids een trampoline, schommel, zandbak, zwembadje, dieren, etc. Mooie skilokatie in de winter en heerlijk plekje in de zomer. Kregen er elke ochtend broodjes en een lunchpakketje, konden drinken uit de koelkast pakken en koffie en thee stond er ook. Kregen tevens voor de hele week zwembadkaartjes en kaartjes voor de liften. Kortom, het was een geslaagde vakantie.

Gereisd familie in september 2008

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBowling, Darts, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Rustika in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Rustika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.