Pension Landhaus Flasch

Pension
Weer vandaag-1°-3°
Pension Landhaus Flasch

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Flasch voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Landhaus Flasch in het Nederlands

Mooi landhaus in prachtige omgeving

Ramon
25-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Landhaus Flasch is een prachtig huis met een zwembad in de grote tuin. Familie Flasch zijn erg aardig en altijd aanwezig. Ze laten je verder met rust, maar helpen je met alles als je iets nodig hebt. De omgeving is werkelijk adembenemend, maar er is 's-avonds eigenlijk niet zoveel te doen. Wij hadden alleen maar 30+ graden en dan is alles sowieso al mooier. Dit landhaus is een echte aanrader. Het ligt ook vlakbij het Wasserwelt, dus met kinderen ook goed te doen. Gratis kaartjes tijdens gehele verblijf!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landhaus Flasch in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landhaus Flasch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.