Appartement

uitstekend en Gastvrij

Piet en Jeanne
19-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

ben voor de tweede maal bij appartement Kristall geweest en zoals eerder prima ontvangen heel hartelijk en gastvrij, ook het appartement was prima niets ontbrak er midden in de week handdoeken wissel. niets was Elisabeth te veel. kom er graag nog eens terug. Groet Piet en Jeanne

Gereisd met partner in juli 2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net terug van 10 dagen vakantie in Wagrain in appartementenhuis Kristall. Wij waren met 2 gezinnen en hadden appartementen 5 en 6 gehuurd. Ap. 5 voor de kinderen en 6 voor de volwassenen. Mooi met de balkons naast elkaar. De appartementen waren mooi groot en goed schoon. Wc papier, fohn, afwastabletten voor de afwasmachine, bad- en handdoeken, keukendoeken enz. waren allemaal aanwezig. Voor een kleine vergoeding konden we gebruik maken van de wasmachines en drogers. De eigenaren Elisabeth en haar broer Anton waren zeer vreindelijk en behulpzaam. Mijn jongste dochter was de eerste 2 dagen ziek. Steeds wanneer we de eigenaren tegenkwamen vroegen ze hoe het ging en of we nog iets nodig hadden. Voor de kinderen waren er een trampoline, glijbaan en klimhuisje aan wezig. Zelf autotjes om de berg mee af te racen. Prachtig vonden ze dit. Al met al lof over huis Kristall.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader !!

Nel
10-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie complete appartementen ; in de buurt van de Grafenbergbahn; via steile weg te voet bereikbaar. Bergbahn Flying Mozart met skibus (200m) te bereiken. Zeer vriendelijke eigenaars: servicegericht. Wij hadden appartementen 1,2 en 4: in app. 1 kan een grote groep samen eten etc. Mooi zonnig terras met uitzicht op de skipistes: echt een aanrader !!

Gereisd met vrienden in februari 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Kristall voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kristall in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.