Appartement

Prachtig appartement

Siebe & Isabella
15-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen week verbleven wij voor een skivakantie in appartement Knappensteig in Wagrain. Wij verbleven in gebouw 2 in een “B6” appartement.

In alle opzichten is dit appartement perfect. Door de eigenaar wordt je vriendelijk welkom geheten en wordt een en ander over de omgeving en het appartement verteld. Het is mogelijk om verse (en erg lekkere) broodjes te bestellen, die vervolgens elke morgen aan je deur hangen.

Het appartement oogt nieuw, is mooi afgewerkt, erg schoon en ruim opgezet. De verwarming is door middel van vloerverwarming, deze is tevens per kamer afzonderlijk regelbaar. De bedden liggen lekker en in beide slaapkamers (en woonkamer) is een tv aanwezig. De badkamers hebben een lekkere douche.

De keuken heeft een vaatwasmachine en oven, verder is er een (filter)koffiezetapparaat, waterkoker, koel- vriescombinatie en elektrische kookplaat. Ook is er ruim voldoende keukengerei. Tevens zijn vaatwasmachinetabletten en afwasmiddel aanwezig.

Het gebouw heeft een 3-tal sauna’s waarvan gebruik kan worden gemaakt, welke erg schoon zijn. Ook is er een speelkamer voor kinderen met Lego, spelletjes en een Xbox.

In 5 minuten lopen ben je bij de gondellift de “Flying Mozart”, ook twee supermarkten en het “centrum” zijn op loopafstand (5-10 minuten).

Het skigebied Wagrain heeft moderne en snelle liften, ook is het bij veel afdalingen mogelijk om met één lift helemaal van beneden naar het hoogste punt van de piste te gaan, hierdoor kan je lang achter elkaar skiën. Er zijn voornamelijk rode pistes. Langs de pistes zijn veel gezellige “tentjes” om lekker te kunnen eten en drinken. Sommige hebben ook vegetarische gerechten, dit is echter niet overal het geval.

Al met al is dit appartement een perfecte uitvalsbasis voor een geslaagde skivakantie.

Gereisd met partner in januari 2017

Prima wintersport verblijf

simon
16-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij (gezin met kids van 9 en 11) hebben in de voorjaarsvakantie een heerlijke week gehad in Knappensteig 2. Het is een klein stukje lopen naar de lift "Flying Mozart" en apres ski bij de Kuhstal.

Het complex heeft een parkeergarage, dus geen sneeuw op je auto. Wij zaten in een zeer ruim apartement, met zeer goede voorzieningen. Tussendoor wordt er nog een keer schoongemaakt.

De sauna is ook zeer ruim (3 sauna´s) en 3 avonden per week open. De andere avonden kun je in Knappensteig 1 naar de sauna.

Dit appartement is echt een aanrader.

Wij hebben direct geboekt via het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Geweldig; zeker voor herhaling vatbaar!

Karina Littink
10-9-2010

Wij zaten met vrienden en hun kinderen in Knappensteig II; een mooi nieuw en luxe afgewerkt appartementencomplex met parkeergarage in doodlopende straat dus ideaal voor kinderen. Speeltuin, speelkamer, tafeltennis en -voetbal aanwezig; fietsen gratis te leen. 's Ochtends (tegen betaling uiteraard) verse broodjes aan de deur! Welness helaas in de zomer op aanvraag. Een keer per week kwam een schoonmaakster en kregen we ook schone handdoeken. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam! Zwembad, supermarkt en gondelbaan op loopafstand en er is veel te doen in de omgeving. Kortom, een aanrader! Tip: schaf een Salzburgerlandcarte aan; entree voor bezienswaardigheden, liften, musea, vervoer e.d. is dan gratis of met korting!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Fantastisch!

Fam. R. Borst
29-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

"Appartement Knappensteig* in Wagrain is zeer aan te raden. Mooi en sfeervol dorpje met alles dichtbij, supermarkt, zwembad, skilift en bushalte om naar andere plaatsen te gaan. Knappensteig II is nieuw, mooi, netjes, over nagedacht! Incl. kinderspeelkamer en welness. Auto onder het pand. Aardige mensen. Apres Ski ed moet je hier niet zoeken; maar Flachau is dichtbij!

Jong gezin met 1 kind (3,5) en ouders.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Erg net en volledig ingericht

Ronald
7-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima appartement dat deels in 2009 is gebouwd en voor het andere deel recent is gerenoveerd. Voldoende ruimte en compleet en netjes ingericht. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk (een verademing na twee keer skieen in Frankrijk...). Er is een broodjes service. Flying Mozart lift (iets meer dan 5 minuten) en bus naar Grafenberg lift zijn op loopafstand.

Gereisd met vrienden in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Heel mooi complex

Iris
21-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel mooi complex. Dichtbij de lift Flying Mozart. Voor de andere lift moet je met de bus. Het is een mooi skigebied, In het hotel zijn ook een sauna, infraroodcabine en een turksstoombad. Het is erg mooi en goed complex

Gereisd anders in februari 2007

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Wasserette

• SaunaBio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Knappensteig in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Knappensteig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.