Pension Haus Heimat

Pension Haus Heimat
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,3

48 reviews over Pension Haus Heimat in het Nederlands

Gaan elkaar terug, zolang we gezondblijven

Pieter Cambeen
27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fijn knus familie gebeuren , eenvoudig goed bereikbaar en goede busverbinding naar de piste ,nette kamers en vriendelijke eigenaar ,wat een min puntje is ,de weg naar de bus halte is vaak behoorlijk glad dus oppassen met ski schoenen

Aanrader ook voor langer verblijf in de zomer

Walter Wallenburg
20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na eerdere goede ervaring als overnachtingsadres, zijn we nu 2 nachten gebleven. Haus Heimat is een goede uitvalsbasis voor tripjes in de mooie omgeving.

De gastvrijheid en vriendelijkheid van Inge en Felix is geweldig. Het teras bij het pensioen is heerlijk vertoeven voor een drankje .

Het ontbijt is gewon goed, kamers ruim en netjes.

Wij hebben iemand met glutenallergie in ons reisgezelschap en Inge doet er alles aan hier rekening mee te houden. Bij restaurant Bosik's is er zelfs glutenvrij eten.

Aanrader! Ook in de zomer

Henri
4-8-2017

Goede ontvangst, fijne plek ook in de zomer. Wij waren op doorreis, maar de kinderen hadden hier makkelijk een fantastische week kunnen hebben. Heel vriendelijk en persoonlijk, van alle gemakken voorzien. De omgeving is magisch! In de avond naar een speelveldje midden in het dorp(verborgen) met enorme schommels en van daaruit kun je een mooie wandeling maken.

Super!

fam Paardekooper
1-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je wordt persoonlijk ontvangen en uitstekend verzorgd door Inge en Felix. Ontbijt is goed, kamers en badkamers zijn netjes en je kan altijd met vragen terecht.Eet arrangement bij Hotel Enzian is heerlijk, betaalbaar en dus een aanrader. Bus stopt bijna voor de deur. Daarnaast wifi, een kinderhoekje met speelgoed, een aparte gezellige gemeenschappelijke ruimte met koffie-automaat en een gevulde koelkast waaruit je altijd wat kan pakken (wel even een streepje zetten). WIj hebben als groep genoten,

super geweldige locatie!

Monique
19-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Op twee seconden afstand bij de skibus of centrum. Je kunt via het pension boeken bij een restaurant voor weinig ontzettend goed eten. Elke dag een top maaltijd. 's avonds heel gezellig bij Felix en Inge in de stube. Echt een aanrader. Ga zeker nog vele malen terug

Heel goed

Jozine Jansen-steenbeek
27-8-2016

Kan geen minpunten bedenken. Mooie schone kamer, lekker bed en heerlijk ontbijt.

Zijn hier een nacht geweest als tussenstop naar Kroatie. Vriendelijke ontvangst.

Prima

Familie van der pol
19-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Overnacht op onze doorreis naar Kroatië , prima familie kamer .

Leuk dorpje om hapje te eten , schone kamer , goede bedden.

Ontbijt simpel maar prima en alles wat je nodig hebt .

Tip Top in Orde

Marcel
2-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Haus Heimat is een kleinschalig pension in Wagrain dat gerund wordt door service gerichte Nederlandse eigenaren. Het pension heeft in alle kamers nieuw en schoon sanitair en prima bedden. Het pension is voor zowel de zomer- als wintersportvakantie in Wagrain een perfecte uitvalsbasis. De skikelder is ruim en heeft voor alle gasten schoenendrogers. Voor de liefhebbers is er ook een sauna.

Fijn adres. Perfect geregeld!

Ed
1-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als tussenstop voor onze vakantie naar Kroatie hebben wij een "tussenstop" gemaakt bij Haus Heimat. Zowel het stuk vanaf de snelweg als er weer naar toe is lekker kort. Maar toch ben je even helemaal in Oostenrijk.

Fijne ontvangst door de Nederlandse eigenaresse. Parkeren kon onder het pand.

Wij hadden een familiekamer geboekt: schoon, ruim, en het voldeed volledig.

's Ochtends een lekker ontbijt.

Een echte aanrader. Ook voor langere verblijfsduren.

Geweldig pension voor doorreis

Hilda
29-7-2015

Schoon, fris pension met lieve eigenaresse. Kon ons een hoop vertellen voor onze doorreis naar kroatie. Pension ligt in een leuk dorpje met verschillende restaurantjes. Ontbijt was goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Heimat voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Heimat in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Heimat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.