8.7FantastischScore uit 46 reviews

Grubstraße 23, AT-5602

Wat zeggen bezoekers over

Haus Heimat

8.7FantastischScore uit 48 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

• 8.4
    Ligging t.o.v. pistes
    Hygiëne

48 reviews

Gaan elkaar terug, zolang we gezondblijven
Door Pieter Cambeen op 27-11-2017
Gereisd met partner

Fijn knus familie gebeuren , eenvoudig goed bereikbaar en goede busverbinding naar de piste ,nette kamers en vriendelijke eigenaar ,wat een min puntje is ,de weg naar de bus halte is vaak behoorlijk glad dus oppassen met ski schoenen

Aanrader ook voor langer verblijf in de zomer
Door Walter Wallenburg op 20-08-2017
Onbekend reisgezelschap

Na eerdere goede ervaring als overnachtingsadres, zijn we nu 2 nachten gebleven. Haus Heimat is een goede uitvalsbasis voor tripjes in de mooie omgeving. De gastvrijheid en vriendelijkheid van Inge en Felix is geweldig. Het teras bij het pensioen is heerlijk vertoeven voor een drankje . Het ontbijt is gewon goed, kamers ruim en netjes. Wij hebben iemand met glutenallergie in ons reisgezelschap en Inge doet er alles aan hier rekening mee te houden. Bij restaurant Bosik's is er zelfs glutenvrij eten.

Aanrader! Ook in de zomer
Door Henri op 04-08-2017
Gereisd met jonge kinderen

Goede ontvangst, fijne plek ook in de zomer. Wij waren op doorreis, maar de kinderen hadden hier makkelijk een fantastische week kunnen hebben. Heel vriendelijk en persoonlijk, van alle gemakken voorzien. De omgeving is magisch! In de avond naar een speelveldje midden in het dorp(verborgen) met enorme schommels en van daaruit kun je een mooie wandeling maken.

Super!
Door fam Paardekooper op 01-03-2017
Gereisd met vrienden

Je wordt persoonlijk ontvangen en uitstekend verzorgd door Inge en Felix. Ontbijt is goed, kamers en badkamers zijn netjes en je kan altijd met vragen terecht.Eet arrangement bij Hotel Enzian is heerlijk, betaalbaar en dus een aanrader. Bus stopt bijna voor de deur. Daarnaast wifi, een kinderhoekje met speelgoed, een aparte gezellige gemeenschappelijke ruimte met koffie-automaat en een gevulde koelkast waaruit je altijd wat kan pakken (wel even een streepje zetten). WIj hebben als groep genoten,

super geweldige locatie!
Door Monique op 19-01-2017
Onbekend reisgezelschap

Op twee seconden afstand bij de skibus of centrum. Je kunt via het pension boeken bij een restaurant voor weinig ontzettend goed eten. Elke dag een top maaltijd. 's avonds heel gezellig bij Felix en Inge in de stube. Echt een aanrader. Ga zeker nog vele malen terug

Heel goed
Door Jozine Jansen-steenbeek op 27-08-2016
Gereisd met partner

Kan geen minpunten bedenken. Mooie schone kamer, lekker bed en heerlijk ontbijt. Zijn hier een nacht geweest als tussenstop naar Kroatie. Vriendelijke ontvangst.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.