Appartement Haus Gumpold II

Gezin met 2 tieners
11-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Appartement iets hoger gelegen in Moos, een buurtschap 2 km van het Centrum van Wagrain. Lieve zorgzame familie Fritzenwallner/Hornegger. Elke dag verse broodjes.

Mooi appartement met terras en balkon, schoon, 2x per week frisse handdoeken en keukenlinnen. 2 slaapkamers, 2 badkamers. Trampoline, zandbak, glijbaan voor de kleintjes, tafeltennistafel voor de tieners.

Salzburgercard is een aanrader om het mooie Salzburgerland te ontdekken.

Heerlijke week gehad met heel mooi weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Gastvrij en voordelig!

Irene
4-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij waren met zijn drieen, twee volwassenen en een kind van 10. Ruim appartement met twee slaapkamers, elke ochtend verse broodjes, half de week schone handdoeken en een fornuis dat overgekookte chocomelk bevatte (sorry) keurig schoon. Lieve mensen, belangstellend maar niet opdringerig tegen een prijs waar je nog geen 2 dagen een hotel voor kan boeken. Badkamer met bad en ligbad. De weg naar de pistes is stijl omhoog, voor ons geen probleem maar dat kan wel zo zijn. Binnen 10 minuten bij de bergliften flying mozart of gravenberg. Geweldig uitzicht vanaf het balkon, ook voor de zomer een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Haus Gumpold II

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Gumpold II in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Gumpold II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.