Appartement Haus am Sonnenhang

paul casander
1-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

de locatie is geweldig, de mensen zijn aardig en behulpzaam, maar de kwaliteit van de accommodatie is slecht.

Keuken moet vervangen worden, verouderd sanitair, warm water is niet altijd beschikbaar, te weinig en slechte elektrische stopcontacten/bedrading, vervanging meubilair noodzakelijk, Skiroom beperkt en nauwelijks verwarmd en beperkt parkeren

Gereisd met vrienden in januari 2017

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Haus am Sonnenhang

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus am Sonnenhang in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus am Sonnenhang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.