Aparthotel Gratz

AparthotelWeer vandaag15°9°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Gratz voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Gratz in het Nederlands

Met jonge kinderen

SUPER SUPER SUPER

Jolanda Buijsq
30-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

4 super dagen gehad. Appartement Gratz echt super. Eigenaar super aardig en super behulpzaam. Hebben vanuit deze locatie verschillende bezienswaardigheden bezocht.

Wat je ook kunt bedenken het is aanwezig in appartement. Perfecte plaats op te overnachten en door te reizen. Na verblijf zijn we doorgereden naar Italië plaats Caorle.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Gratz in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Gratz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.