Vakantiehuis Fritzl

Vakantiehuis
Vakantiehuis Fritzl
9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fritzl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Fritzl in het Nederlands

Welkom bij familie Fritzl

Ana
2-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

De accommodatie ligt ongeveer 5 minuten met de auto uit Wagrain, berg op. Hierdoor heb je een verschrikkelijk mooi uitzicht op de bergen en het dal. Het is er heerlijk rustig zonder dat het saai wordt. Dagelijks zagen wij herten en reeën langskomen of grazen.

Je krijgt het appartement boven de familie Fritzl. Maar men heeft geen 'last' van elkaar. De hele familie is vriendelijk en zorgzaam. Wij hadden een HP (All-Inclusive) arrangement van verkeersbureau Wagrain. Dus zat er ontbijt en lunchpakket bij. 's Ochtends werd het ontbijt en lunch voor de deur gezet. Het was iedere keer een feest want iedere dag lag er wat anders en extra's bij. Er werd goed voor ons gezorgd met typisch Oostenrijkse producten, heerlijke broodjes en zeer uitgebreid assortiment. Je kon zelf aangeven wat je wel en niet wilde.Ze hebben konijnen en de kinderen mogen ze aaien. Wij voelden ons daar thuis en welkom en gaan zeker terug.

2008

Mooi en gezellig; zomer en winter!

van de Esschert
10-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig gelegen huis net buiten het dorp Wagrain. Schitterend uitzicht over Wagrain.

Het app. is ruim, heeft een groot balkon. De fam. Fritzl is zeer gastvrij. Het ontbijt is vers en uitgebreid.

Wij waren hier in de zomer, maar in de winter schijnt het mogelijk te zijn om vanuit Haus Fritzl naar de Flying Mozart bergbahn te skien en 's avonds weer terug naar haus Fritzl.

De omgeving van Wagrain is prachtig. Uitstapjes kunnen zijn de sommerrodelbaan in Abtenau, de Lichtensteinklamm, Zell am See en de Grossglockner Hochalpstrasse. Het zwembad van Wagrain (Wasserwelt Amadé) is prachtig!

De Niederbergstuberl in de richting van Flachau is eenvoudig, maar goed voor diner.

Een prachtig Oostenrijks huis, vriendelijke mensen, schitterende omgeving zomer en winter! Geschikt voor rust zoekers die ook iets willen zien of doen. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fritzl in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fritzl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.