Appartement Ferienwohnungen Kirchweger

AppartementWeer vandaag28°13°
7,2

• Ligging t.o.v. pistes9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienwohnungen Kirchweger voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Ferienwohnungen Kirchweger in het Nederlands

Een kleine tegenvaller.

sandraizaks
17-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We boekten app.3 en wisten dat het niet groot was. De woonkeuken was echt heel krap. Erg weinig ruimte voor etenswaren, 2 pits fornuis voor 2 (kleine!) pannen, waterkoker en koffiezetapparaat stonden op het fornuis. Als ik kookte stond het op de grond, daar waar eigenlijk geen ruimte was.

Er was een gezamenlijk balkon/terras. 's Ochtends 7.00 stonden de eerste rokers naast ons slaapkamerraam en 's avonds 23.00 de laatsten. Kan zijn dat dat we daar gewoon een beetje pech mee hadden. Wel 's middags de zon.

Het is fijn centraal gelegen en was keurig schoon!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnungen Kirchweger in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnungen Kirchweger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ferienwohnungen Kirchweger scoort een 7.17 uit 10 op basis van 2 reviews.