Appartement Domizil

Appartement Domizil

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag18°7°

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Domizil voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Domizil in het Nederlands

fijn appartement

Karen_klst
27-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

we boekte het app beneden. dit is een ruime slaapkamer met 2 pers bed, een mini badkamer met douche en wastafel wat net past maar heel zuiver en net, in de hal kleding kast, klein keukentje met een tafel en 2 2pers bankjes maar met een deur naar de tuin! hier spelen de kinderen met de sneeuw. ik neem altijd wat speelgoed mee, emmertje ed. we hebben ook een woonkamer maar die is omgebouwd tot slaapkamer voor de kinderen. 1 slaapbank en ze hebben ook een spijlen bedje. er staat ook een grote kledingkast. vriendelijke eigenaresse! piste op loopafstand ook voor kinderen. naar het dorp wandelen is we te ver met kleine kinderen. stijl naar beneden wat vaak glad is door ijs en sneeuw en aar boven is ook erg vermoeiend! bus rijd af en aan maar niet s avonds.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domizil in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domizil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.