Vakantiehuis Blockhaus Schönlehen

VakantiehuisWeer vandaag29°14°

1 review over Vakantiehuis Blockhaus Schönlehen in het Nederlands

Het vakantiehuis staat op het erf van een boerderij. Het huis is erg mooi en schoon. En ligt op ca 10 min loopafstand van het dorp Wagrain. In het dorp zijn 3 supermarkten en er is een geweldig buiten en binnen zwembad!! Met de Salzburgerkaart die je in het dorp kunt kopen bij de VVV kun je gratis met bijna alle kabelbanen in de omgeving. Wat wij en onze kinderen ( van 5 en 9 jaar) helemaal geweldig vonden was de Eisriesenwelt in Werfen. Wel goed aankleden!!!

Op de boerderij hebben onze kinderen zich prima vermaakt. Er is allemaal speelgoed, en ook een trampoline. Wij hebben een geweldige vakantie gehad!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Blockhaus Schönlehen in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Blockhaus Schönlehen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Blockhaus Schönlehen scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.