Hotel Berghotel Wagrainerhaus

Hotel Berghotel Wagrainerhaus

7,3

• Ligging t.o.v. pistes9,1

7 reviews over Hotel Berghotel Wagrainerhaus in het Nederlands

Super leuk en goed hotel!

Bergman
8-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als eerst wil ik vermelden dat de oude reviews niet kloppen. Het hotel is 5 jaar geleden overgenomen en is nu echt een super hotel. Grote luxe kamers, vriendelijk personeel. In de ochtend bij tijds ontbijten en dan de latten onder en als eerste op de piste. Elke avond hebben ze een keuze menu wat zeer goed is. In de ochtend hebben ze een lekker zeer uitgebreid ontbijt. Mocht je gaan neem wel spelletjes mee want je zit boven op de berg en kan dus niet weg. De laatste lift naar het hotel gaat om 16:00 dus je dag goed plannen.

Nadeel is de dat de sauna open is van 15:00 tot 16:00.

Opmerking: mocht Hervelle apres-skiën dan moet je niet dit hotel hebben want dat gebeurd in het dorp. Hottub en sauna buiten zijn weg omdat de vorige eigenaar dit illegaal had staan.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig, zeer gastvrij.

Fam. Keunen
4-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel mooi hotel in een prachtige omgeving. Heel gastvrij personeel. Schone ruime kamers. Avondeten en ontbijt was perfect. Onze kinderen hebben zich prima geamuseerd. Het is wel een hele klim om met de auto bij het hotel te komen, maar dan heb je wel wat. Al met al een geweldig hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topvakantie!

Familie Janssen
25-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen zomer verbleven wij in het Wagrainerhaus en dat is ons uitstekend bevallen! Het was netjes, schoon en vooral het warme welkom na een dagje weg was erg aangenaam! Het huis ligt mooi gesitueerd tegen de berg, met een prachtig uitzicht over het dal. Op circa 20 minuutjes lopen bevindt zich een gondel naar het dorpje, hier kan je weekkaarten kopen om bijvoorbeeld vijf dagen onbeperkt te reizen, ideaal! Wij hadden een half-pension en hebben elke avond van het eten genoten. Je merkt dat de mensen die het hotel runnen en er werken passie hebben voor wat ze doen. Een echte aanrader als je komt om te genieten van de prachtige, rustgevende Oostenrijkse natuur!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Supermooi Hotel en Fantastische bediening

R.Hameleers
7-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben met ons gezin een SUPER vakantie gehad. Het hotel was prachtig en het personeel was buitengewoon lief, vakkundig, behulpzaam enz. Het hotel ligt echt op een droomlocatie en is uitstekend onderhouden en de kamers zijn super,super schoon. De kinderen van 8 en 12 zeiden uitzich zelf dat het de leukste vakantie ooit was. Het is wel effe lastig om het hotel te bereiken , maar dan heb je ook wat. Wij gaan met ons gezin gegarandeerd weer terug naar hotel Wagrainerhaus. Ook de eigenaren zelf is niks te veel, vooral voor de kids is hen niks teveel. Toppie.!!!! Het is alleen jammer dat de slechte recensies nog van de vorige eigenaar afkomstig zijn. Dit wordt helaas door Travelpartner niet gewijzigd. Wat een Kl....... organisatie. Ere wie ere toekomt , en niet de dupe zijn van de vorige eigenaar die de mensen letterlijk weg joeg. Dit hotel is echt een aanrader,ook voor gezinnnen met kids.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

zeker geen 4sterren, veel te duur

ted
30-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

onvriendelijke ontvangst, nieuwe eigenaresse rekent 4sterren prijzen, maar wil slechts 3 sterren bieden. Ontbijt redelijk, maar weinig gevarieerd, avondeten absoluut geen 4 sterrenniveau, maar oostenrijkse herbergkeuken. Zeer veel gasten klaagden hierover, er werd nauwelijks op ingegaan. Tijdelijk ned. personeel moest in het dorp fruit gaan halen voor desert. In geen van de badkamers was een badstop, water was veel te duur! onze kamer werd van de andere afgescheiden door een schuifwand. In 2e kamer was één lichtknop voor beide kamers. Dus of overal licht aan of overal licht uit, behalve een bedlampje. Hotel moeilijk bereikbaar, terugtocht goed plannen, anders mis je de laatste lift en moet je lopen. Terug naar hotel via rode route, voor gevorderde skiers dus. Al met al geen waar voor ons geld

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2011

mooi hotel, maar sfeerloos en niet gastvrij

Henk
25-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tjsaa... Laat ik beginnen met de + punten. Het hotel is vrij nieuw en mooi ingericht. Hier en daar kan het allemaal wel wat gezelliger, maar dat is redelijk eenvoudig te realiseren. Kamer is mooi en ook de sauna is heel mooi(als hij het doet). Maar goed, alles valt of staat met het personeel en hoe hij omgaat met zijn gasten. Het leek erop dat alles was uitbesteed aan een stelletje oost-europeanen. Ik met mijn steenkolen Apres-ski Duits tegen PoolsDuits HongaarsDuits... Ze zeiden in 4 van de vijf gevallen wel gewoon ja, deden vervogens nee. Na het avondeten werden de bakken met eten opgeruimd en dan gingen ze net zolang verder met opruimen totdat je dacht laat ik dan ook maar gaan. De gastvrijheid was dus zeer on-Oostenrijks. Mijn conclusie is duidelijk. Laat het Hotel runnen door mensen die weten hoe je met gasten moet omgaan en dan moet het weer goedkomen. Tot die tijd zien ze mij er niet meer terug...

Gereisd Met partner in Sat Mar 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie plek, weinig gastvrij

Roelofs
19-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

De plek is moeilijk te bereiken en totaal niet geschikt voor beginnende skiers. Door de geisoleerde ligging erg saai, personeel doet om 8 uur het licht uit in de gemeenschappelijke ruimte, een drankje is dan niet meer te krijgen. Geen mogelijkheden voor apres ski. Sauna is open van 16.00 uur tot 18.00 uur, is niet voldoende warm, werkt op tijdschakelaar, dus om 18.00 uur zit je plotesling in het donker. jacuzzi buiten niet beschikbaar, geen muziekje op de achtergrond. Ruime slaapkamer met bad maar zonder badstop. Ook na vragen om een stop was deze er gewoon niet. Eten slecht! ontbijt was wel in orde, lekkere verse broodjes een eitje. Kamer is een dag overgeslagen met de schoonmaak. Conclusie: totaal niet gericht op gastvrijheid en het de gast naar de zin maken!

Gereisd Met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghotel Wagrainerhaus in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghotel Wagrainerhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.