Appartement Baumanngut

topper

pavv
3-6-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij waren met zijn 11 in appartement 14 wij hebben echt een hele mooie tijd gehad. het huisje ligt op nog geen 100 meter van de ski lift en het gebied is ronduit geweldig!! wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

aanrader mits de bedden worden vervangen

jan en hanneke
4-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

we hadden 2 appartementen waarvan in app. 80 slechte matrassen waren en ook de inventarislijst klopte niet en het zou niet verkeerd zijn deze aan te vullen. verder hebben we een fijne vakantie gehad, de ligging is perfect. VRiendelijke mensen.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2005

Gezellige en propere appartementen

Hertveldt Petra
29-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellige en propere appartementen. Wij zaten wel in een klein appartement voor twee personen in de kelder, en konden niet naar buiten kijken. Niet zo erg omdat we de hele dag gaan skien waren en het 's avonds toch snel donker was. Het ligt tegenover een grote gondellift die je midden in het skigebied brengt. Ligt wel volledig afgelegen in een klein gehucht, relatief ver van de winkels. Wij hadden de wagen mee, dus ook weer geen probleem. Vriendelijke uitbaters. Elke morgen verse broodjes op bestelling. Keren er zeker terug

Gereisd anders in januari 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Baumanngut voor je op een rij gezet:

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Baumanngut

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Baumanngut in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Baumanngut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.