Appartement Bauernhof Burglehen

Appartement Bauernhof Burglehen

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Bauernhof Burglehen voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Bauernhof Burglehen in het Nederlands

Genieten op de Bauernhof

Ivo
20-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een goed en voordelig onderkomen met ruime gedateerde kamers maar met prima bedden. Ze bieden kamers en appartementen aan. Ideaal is het Aufenthaltsraum waar je 's avonds gebruik van mag maken. Een ruimte waar je een spelletje kan spelen, waar een koelkast staat voor algemeen gebruik en waar menu kaarten liggen van pizzeria's en shoarma tenten zodat je de deur niet meer uit hoeft om te eten na een dag knallen op de piste. Ideaal. Skischoen droger en ski stalling zijn ook aanwezig op de boerderij. De boerderij is volop in bedrijf en een kijkje in de stallen is zeker de moeite waard. De boerderij ligt de gehele dag in de zon en je hebt een mooi uitzicht over Wagrain en de omliggende bergen. Direct boven de boerderij gelegen ligt Ferienhaus Burglehen, een nieuw gebouwd huis met moderne appartemneten.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bauernhof Burglehen in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bauernhof Burglehen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.