Pension Anni

Heerlijk verblijf

Franny
16-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk verblijf gehad. Vriendelijke eigenaren waren behulpzaam met het uit zoeken van fietsuitstapjes. Uitstekend ontbijt . Schone frisse kamer. Zeker voor herhaling vatbaar.

We will definitely be back!

Eveline
8-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Overnacht terugkomend uit Italie op weg naar huis. Fantastische locatie, te voet

snel in het centrum, heerlijke bedden en lekker ontbijt, maar bovenal een hele

goede gastheer en -vrouw die samen met hun kinderen in geval van nood zonder

aarzelen voor je klaar staan en helpen waar ze kunnen. Groots!

Een fantastische ski-vakantie gehad in Haus Anni.

Spijksma
12-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk ontbijt, prima bedden en 's avonds heel gezellig zitten in de huiskamer.

Geweldige plek, geweldige mensen

Familie uit Zeist
7-8-2017

Met onze drie kinderen (9, 7 en 2) hebben wij een fantastische vakantie gehad bij Pension Anni. We voelden ons allemaal thuis: de bedden lagen heerlijk, het sanitair was mooi en alles was schoon en uitstekend verzorgd.

Bovendien is het enthousiasme van Richard en Jannie aanstekelijk: zij maakten ons wegwijs in de streek en vertelden ons precies waar we naartoe moesten gaan. We mochten zelfs hun draagzak gebruiken, zodat we ook met onze jongste zoon flinke wandelingen konden maken. Op hun advies namen we de Salzburger Card, die we zelfs nog hebben verlengd omdat dat zo'n succes was. Er is zoveel te doen in Oostenrijk!

We waren daarom vaak de hele dag op pad en 's avonds konden de kinderen lekker tot rust komen in de tuin van Pension Anni, een echt familiehuis. Er is een fijne trampoline en een zwembad en onze kinderen hadden leuke speelkameraadjes aan andere pensiongasten én de kinderen van Richard en Jannie. We raden iedereen aan om naar Pension Anni te gaan.

perfect zeer mooi

van gelder
10-8-2016

We hadden een overnachting voor 1 nacht geboekt ivm doorreis naar Italie.

Bij aankomst netjes ontvangen en werden de kamers gewezen. Kregen meer ruimte dan we gedacht hadden .Kamers zeer netjes en lekker koel. Badkamer zeer mooi.

Ontbijt ook lekker.

Minpuntjes niets!

Fam Wijnen
6-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Pension Anni is echt een fantastische plek om je zomervakantie te houden. Zeer vriendelijke mensen die er alles aan doen het zo leuk mogelijk te maken voor de gasten. We voelde ons echt helemaal thuis. Bedankt voor een super vakantie

• Ligging t.o.v. pistes10

Prima kamers en bedden. Gastvrije mensen. Goed ontbijt met broodje, sapjes, yoghurt en koffie (cappuccino) uit een goed apparaat. Genoeg ruimte voor de skischoenen en de ski's.

Ontbijtruimte is al om 7:30 open. Dat betekent vroeg op de piste!!!

Verder is het huis moderner gemaakt door de huidige eigenaren.

Goed verzorgd en gastvrij pension

Erwin Sluys
11-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een korte skivakantie in Wagrain, Pension Anni, bij de familie Nienhuis.

Alles goed verzorgd en zeer gastvrij.

Leuk skigebied met Wagrain, Flachau en Zauchesee. Speciale dank aan Richard en Jannie Nienhuis voor de goede zorgen!

Fantastische vakantie!

Henrike
5-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden een van de appartementen gehuurd.

We zaten op de bovenste verdieping, maar aan alles is gedacht.

Er werden allemaal spullen gebracht die we voor de kinderen zouden kunnen gebruiken!

Echt enorme goede service.

Zeker een aanrader, en zeker om nog een keer weer terug te gaan

Een super vakantie!

Tjitske
13-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben net een heerlijke week achter de rug. De omgeving is heel erg mooi en er zijn genoeg activiteiten te doen. Het gastgezin is erg gastvrij en zeer behulpzaam. Het appartement was Prima, lekker ruim en alles was aanwezig. Zeker een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Anni voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Anni in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Anni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.