Pension Anni ***

9,4

Weer vandaag2°-6°

• Ligging t.o.v. pistes8,9

47 reviews over Pension Anni in het Nederlands

Een fantastische ski-vakantie gehad in Haus Anni.

Spijksma, 12-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk ontbijt, prima bedden en 's avonds heel gezellig zitten in de huiskamer.

Geweldige plek, geweldige mensen

Familie uit Zeist, 7-8-2017

Met onze drie kinderen (9, 7 en 2) hebben wij een fantastische vakantie gehad bij Pension Anni. We voelden ons allemaal thuis: de bedden lagen heerlijk, het sanitair was mooi en alles was schoon en uitstekend verzorgd.

Bovendien is het enthousiasme van Richard en Jannie aanstekelijk: zij maakten ons wegwijs in de streek en vertelden ons precies waar we naartoe moesten gaan. We mochten zelfs hun draagzak gebruiken, zodat we ook met onze jongste zoon flinke wandelingen konden maken. Op hun advies namen we de Salzburger Card, die we zelfs nog hebben verlengd omdat dat zo'n succes was. Er is zoveel te doen in Oostenrijk!

We waren daarom vaak de hele dag op pad en 's avonds konden de kinderen lekker tot rust komen in de tuin van Pension Anni, een echt familiehuis. Er is een fijne trampoline en een zwembad en onze kinderen hadden leuke speelkameraadjes aan andere pensiongasten én de kinderen van Richard en Jannie. We raden iedereen aan om naar Pension Anni te gaan.

perfect zeer mooi

van gelder, 10-8-2016

We hadden een overnachting voor 1 nacht geboekt ivm doorreis naar Italie.

Bij aankomst netjes ontvangen en werden de kamers gewezen. Kregen meer ruimte dan we gedacht hadden .Kamers zeer netjes en lekker koel. Badkamer zeer mooi.

Ontbijt ook lekker.

Minpuntjes niets!

Fam Wijnen, 6-8-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Pension Anni is echt een fantastische plek om je zomervakantie te houden. Zeer vriendelijke mensen die er alles aan doen het zo leuk mogelijk te maken voor de gasten. We voelde ons echt helemaal thuis. Bedankt voor een super vakantie
    • Ligging t.o.v. pistes10

Prima kamers en bedden. Gastvrije mensen. Goed ontbijt met broodje, sapjes, yoghurt en koffie (cappuccino) uit een goed apparaat. Genoeg ruimte voor de skischoenen en de ski's.

Ontbijtruimte is al om 7:30 open. Dat betekent vroeg op de piste!!!

Verder is het huis moderner gemaakt door de huidige eigenaren.

Goed verzorgd en gastvrij pension

Erwin Sluys, 11-1-2016
    • Ligging t.o.v. pistes9

Een korte skivakantie in Wagrain, Pension Anni, bij de familie Nienhuis.

Alles goed verzorgd en zeer gastvrij.

Leuk skigebied met Wagrain, Flachau en Zauchesee. Speciale dank aan Richard en Jannie Nienhuis voor de goede zorgen!

Fantastische vakantie!

Henrike, 5-9-2015
    • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden een van de appartementen gehuurd.

We zaten op de bovenste verdieping, maar aan alles is gedacht.

Er werden allemaal spullen gebracht die we voor de kinderen zouden kunnen gebruiken!

Echt enorme goede service.

Zeker een aanrader, en zeker om nog een keer weer terug te gaan

Een super vakantie!

Tjitske, 13-7-2015
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben net een heerlijke week achter de rug. De omgeving is heel erg mooi en er zijn genoeg activiteiten te doen. Het gastgezin is erg gastvrij en zeer behulpzaam. Het appartement was Prima, lekker ruim en alles was aanwezig. Zeker een aanrader!

Super mooie en fijne plek!

G.kluijtmans-hegeman, 15-8-2014
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn al medere malen bij pension Anni verbleven.

En dit bevalt elke jaar weer super goed! Wij verblijven altijd maar een nacht en gaan daarna op door Reis naar Kroatië.

Super lief gezin en een fijne en mooi accomodatie!

Een aanrader!

Theo en Nell, 3-8-2014

We verbleven deze zomer voor de 2e keer bij de familie Nienhuis in Wagrain. De 2-persoonskamer welke wij hadden geboekt was keurig verzorgd met prima bedden.

Richard en Jannie zijn gastvrij en behulpzaam. De tips over de omgeving, welke zij kunnen verstrekken, zijn erg handig. Je hoeft het wiel zelf niet meer uit te vinden. Kortom, we hebben een hele fijne tijd gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Anni voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Anni in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Anni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Anni scoort een 9.44 uit 10 op basis van 50 reviews.