Appartement Anna

Rudmer van Niekerk
2-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben hier kerst 2009 gevierd. Een erg mooi, schoon en ruim appartement met goede bedden. Ruimschoots de maximaal haalbare 4 edelweissen ("sterren") waard. Alles is aanwezig. Van afwasblokjes voor vaatwasser tot kruiden en van hand/theedoeken tot kinderspelletjes aan toe. Alsof je thuis komt. Gezellige houtkachel in keuken. Centrale ligging in Kirchboden. Slechts paar min van skibus. Verder heeft 't huis, waarvan de gasten de benedenverdieping tot hun beschikking hebben, een tuin rondom. Goeie stalling skipullen. Last but not least; de gastvrouw/heer zijn bijzonder gastvrij! Niets is te gek. Echt een aanrader. Het andere appartement dat ze verhuren is vergelijkbaar. Ligt boven Billa (supermarkt) in centum dorp. Is iets kleiner van afmeting.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Anna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.