9,4

Geweldig hotel

Onno de Vries,
1-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig hotel met gastvrije eigenaren en medewerkers, heerlijk eten en ruime comfortabele kamers. Het hotel ligt op een ideale locatie, direct aan de piste. Een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Super ski vakantie, komen zeker terug!

Geertje,
13-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi hotel. Ligging tov piste is super. Half pension van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Persoonlijk contact met eigenaren! Bed viel wat tegen. En temperatuur van het zwembad zou wat hoger mogen. Skigebied is top. Mooi aantal kilometers piste mede door de verbindingslift over het dal. Sfeervolle bergrestaurants en gemoedelijke apres ski

Gereisd met partner in maart 2015

Super hotel, dichtbij de skipiste

Louise
28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Alpina is een geweldig hotel. De kamers zijn ruim en zeer schoon. Wij sliepen in een 'sous-terrain' kamer met onze twee kinderen van 8 en 10. Royale kamer alleen de badkamer wat aan de kleine kant. Het ontbijt is zeer uitgebreid met speciale kok die op bestelling je eitjes bakt. Het vier-gangen diner was heerlijk en bestond uit uitgebreid saladebuffet, soep en keuze uit 3 hoofdgerechten en een nagerecht. Ook de kinderen konden kiezen uit een uitgebreide kinderkaart! Personeel zeer vriendelijk, snel en niets is teveel. Het hotel is op 3 minuten lopen van een kleine sleeplift waarvandaan je direct naar de Flying Mozart kunt skien. Bij de sleeplift is tevens het verzamelpunt van Skischule Wagrain. De apres ski is onderaan de Flying Mozart en ongeveer 7 minuten lopen vanuit het hotel. Het dorp is goed aan te lopen, maar terug is een taxi aan te raden vanwege het hoogteverschil. Vanuit het hotel gratis toegang tot het grote zwembadcomplex, dat zich op een paar minuten loopafstand bevindt. Kortom, top hotel met perfecte service en goede ligging!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

goed, maar niet top

wintersporter
11-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Redelijk hotel maar zeker geen 4 sterren wat eten betreft. Vaak kale pasta of rijst met wat (soep)vlees en minimaal groente. Ook de afstand naar de schotellift redelijk steil weggetje. De afdeling terug naar Wagrain/Alpina is flink rood wat na een hele dag skiën best pittig is.

Gereisd met vrienden in december 2013

Deze zomer voor de 2e keer naar Alpina in Wagrain geweest. Fijn hotel, met lekkere kamers en een prima service. Zowel het personeel als de eigenaar en eigenaresse zijn erg vriendelijk en zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Meerdere MTB tochten gemaakt met eigenaar. Mooi gebied, leuke paden en genoeg gezelligheid onderweg.

Kamers in het hotel zien er netjes uit. Had voor de warme zomerdagen een airco in gemogen, maar verder niets op aan te merken. De dependance wordt nog voor de winter helemaal vernieuwd, zodat ook die weer 100% actueel is.

Wij zijn er dit jaar voor de 2e keer geweest en gaan er graag nog een keer naartoe.

Gereisd met partner in juli 2013

Goed hotel

van Ammers
7-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ligging t.o.v. lift is prima. Wij zaten in de dependance Thaller, maar dat is zeer pover en ook niet makkelijk voor de wellnes. Ontbijt is prima, maar het diner is niet zoals het in een hotel van deze klasse zou moeten zijn. Bediening was redelijk. Wellnes is een stoombad en een droge sauna en ziet er goed uit.Rustruimte grenst aan het zwembad, dus van rust is geen sprake.

Gereisd met vrienden in januari 2013

goed en schoon hotel

wendy
14-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

mooie locatie in wagrain, dichtbij wasserwelt en bergbaan. hotel is goed en schoon, uitgebreid ontbijtbuffet, en savonds keuze uit soep, 3 hoofdgerechten en dessert, voor kinderen ook een speciaal kindermenu.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Hier kun je zeer goeg eten

isabellakaizer
5-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel,kamers in het hotel zijn zeer luxe,wij zatten in Thaller de dependance van het hotel tegenover. Maar ontbijt en diner was heerlijk!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011
2008

Super hotel voor wie van luxe houdt

Simon en Véronique
15-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi hotel, dicht aan de piste. De wellness is heerlijk. Aprè ski is ook zeer goed.

Gereisd met partner in Mon Sep 15 2008 22:16:05 GMT+0000 (UTC)
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel met leuk zwembad en mooie sauna en stoombad ruimte. Kinderen vonden het geweldig om na een dag skieen nog even te zwemmen en te stomen. Ontbijt buffet en avondeten is prima in orde. 3 min lopen naar skischool en verbindingslift naar de Flying Mozart lift. Prachtig skigebied. Alleen in Wagrain is niet zo heel veel te beleven. Hotel ademt niet zo heel veel sfeer uit maar met elkaar moet je het gezellig maken. Heel mooi gehad daar, mooi skigebied en hotel was ook wel goed, vooral het wellness gedeelte,maar zou er niet nog een keer naar toe gaan...

Gereisd familie in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpina Wagrain in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpina Wagrain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.