Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag22°7°
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alpengasthof Kirchboden voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Alpengasthof Kirchboden in het Nederlands

Uitstekend en vriendelijk all inclusieve hotel.

fam.Dulos.,
5-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Uitstekend hotel en het ligt centraal voor uitstapjes ook het all inclusieve is ideaal. Het eten is elke avond anders personeel is ook zeer attent en de kamers perfect. Wat ook ideaal is dat ook al hebben ze zelf een klein binnenbad er 300 m van het hotel een groot buitenzwembad is wat ideaal is met kinderen en voor in de zomer. Een klein nadeel is wel dat je s'avonds om 10 uur niet meer op het terras mag zitten wegens een of andere verordening voor geluidsoverlast. Al met al een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastich

Jan,
4-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het allemaal goed geregeld, dit begon al bij de aankomst. Veel keuze tijdens het ontbijt en diner. Erg schoon, en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldig Hotel, super eten

Jan
21-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

alles was goed, geen aan of opmerkingen

Gereisd met partner in mei 2016

Super Geweldig

Fred van Hoek
14-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is echt wat mensen nodig hebben . Super leuk personeel ,vriendelijk. het hotel is zuiver met zeer goed eten.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig Hotel en super service

Gerrit Coops
21-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel In Wagrain, zeer mooie omgeving, hotel gewoon goed wetende dat men de activiteiten in hotel Kirchboden dient te gebruiken. Kamer was goed ingericht, elke dag schoon en opgemaakte bedden. Handdoeken worden 1 maal gewisseld maar vragen bij de receptie kan altijd. We hadden een all-in boeking en alles, buiten het slapen om gebeurde in hotel Kirchboden. Een goed hotel, ruime keuze zowel in het eten als drinken. Eten was goed en meer dan voldoende. Er was zelfs een mogelijkheid om de lunchpakketten 's morgens samen te stellen en mee te nemen voor onderweg. Totaal kunnen we met een gerust hart een 9+ geven.

Gereisd met partner in september 2015

Toppertje voor die prijs

Joke en Rene
14-7-2015

Uitstekende omgeving voor wandelaars, uitzicht vanaf balkon is fantastisch, zeer rustige buurt (dus lekker slapen).kamers worden elke dag schoongemaakt Top personeel zeer behulpzaam en vriendelijk, Wij zaten daar obv. all-incl. echt prima.

Gereisd met partner in Sat Jun 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn, rustig hotel met goed eten en nette kamers.

Dorry Versleijen
15-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eigen tafel met ontbijt en diner, goed eten, veel keuze en eten en drankjes en dit alles inclusief. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Genoeg te doen in omtrek van ca. 50 km.

Gereisd met oudere kinderen in Sat May 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kan beter

Danpau
26-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer rumoerig wanneer Deense of Hollandse jongeren met autocar toekomen...aprés-ski of uit de bol gaan doet men na het skien niet in het hotel.. Iedereen houd van rust...ongezellige bar ,overdag geen mogelijkheid om drank te nuttigen in bar ...veel te kleine buffet ruimte

Gereisd met vrienden in januari 2010
2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij (familie 23 man) zijn hier met de krokusvakantie 2008 geweest en het is echt een super hotel. Eigenaars zijn Deens, dus niet heel veel hollanders in het hotel. Eten is heerlijk, elke avond kiezen uit 2 driegangenmenu's en de kinderen kunnen uit wel 8 verschillende kindermenu's kiezen. Familiekamer met een aparte kinderkamer, balkon en televisie. In de kelder kunnen de kinderen heerlijk spelen in de speelkamer of de spelletjes hoek en de ouders kunnen in de wijngrot of keldercafe iets drinken. Sauna en wirlpool aanwezig. Tot bijna bij het hotel kun je skieen en de skibus vertrekt schuin tegenover het hotel. wel sneeuwkettingen meenemen, de weg ernaar toe is vrij steil. Ligt iets buiten het centrum, maar in het hotel is alles aanwezig, alleen overdag is er geen plek om even lekker wat te drinken, alles gaat pas om 16 uur open.(ook op aankomstdagen) zeker een aanrader!!

Gereisd familie in maart 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpengasthof Kirchboden in Wagrain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpengasthof Kirchboden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.