• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

Reviews over Wagrain

Verliefd geworden op dit hotel, echt Fantastisch!!

Marijke van der Heijden
    5-11-2018

Samen met mijn partner afgelopen jaar naar Wagrain gegaan om een week te skieen. wij kregen dit hotel aangeraden van vrienden en wij begrijpen helemaal waarom. Sterker nog de volgende wintersport komend jaar hebben wij afgelopen week geboekt in dit hotel. Wij zijn hier geweest voor een wintersport vakantie maar ik kan mij ook voorstellen dat het in de zomer fantastisch is om hier naartoe te gaan. Nog geen 10 uurtjes rijden en wij kwamen aan in een heel warm mooi en gezellig hotel. Na een warme ontvangst werden onze koffers naar de kamer gebracht waar wij prettig verrast werden met een heerlijke ruime luxe kamer van alles voorzien.

Het sporthotel biedt alle gezelligheid, luxe en comfy voor een topvakantie. Er zit een heerlijk welness in het hotel waar wij dagelijks na het skieen uren hebben genoten van alle faciliteiten. de apres ski is in de buurt en je hebt eigenlijk geen auto meer nodig. bus stopt voor de deur. een absolute aanrader!

Geweldig

A.
    8-8-2018

Prachtige vakantie gehad. Je weet niet waar je terecht komt als je boekt. Wij hadden het geluk mooi centraal tov zwembad, dorp en Gravenberg te zitten.

Kaarten voor zwrmbad en de skiliften zaten bij de prijs inbegrepen.

Hele nette en schone accomodatie gekregen met uitzicht op de bergen.

Wel in het zwembad enorm strenge badmeesters. Een bommetje of salto van de kant wordt je op aangesproken, maar dit mocht de pret niet drukken.

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van de logies.

Ons appartement had zelfs een oven dus erg goed geregeld.

mooi hotel tip top in orde

DORINE Vanhoutte
    5-8-2018

ligt mooi gelegen . eten heel lekker voor elk wat wils .mooie ruime kamers .

all in formule is dik in orde. proper hotel.

voldoende dingen te doen in het hotel.

Uitstekend en vriendelijk all inclusieve hotel.

fam.Dulos.
    5-8-2018

Uitstekend hotel en het ligt centraal voor uitstapjes ook het all inclusieve is ideaal.

Het eten is elke avond anders personeel is ook zeer attent en de kamers perfect.

Wat ook ideaal is dat ook al hebben ze zelf een klein binnenbad er 300 m van het hotel een groot buitenzwembad is wat ideaal is met kinderen en voor in de zomer.

Een klein nadeel is wel dat je s'avonds om 10 uur niet meer op het terras mag zitten wegens een of andere verordening voor geluidsoverlast.

Al met al een echte aanrader.

Fantastisch verblijf.

Franny
    16-7-2018

Heerlijk verblijf gehad. Eigenaren zijn zeer behulpzaam bv bij uitleg voor tripjes in de omgeving. Mooie frisse kamer. Uitstekend ontbijt. Ligging op loop afstand van het dorpscentrum. Zeker voor herhaling vatbaar om in de winter terug te komen.