Chalet Saalach

Chalet
Kleine hotelsWeer vandaag17°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Saalach voor je op een rij gezet:

1 review over Chalet Saalach in het Nederlands

Goede uitvalbasis voor uitstapjes

jan
29-10-2012

Mooi huis, met genoeg slaapkamers. Wij verbleven in dit huis met 16 mensen (waarvan 3 kinderen) en dat was prima. (wij hadden wel de indruk dat wanneer je met 3 personen extra was, dat er het dan wel wat krapjes was aan de eetkamer tafel) Huis was goed geïsoleerd, had mooie badkamers. Keuken was compleet. Wij hebben veel gewandeld in de bergen, zijn naar de ijsgrotten, grootste waterval van Europa, Salzburg etc. geweest. Er was genoeg te doen!

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Saalach in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Saalach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.