Appartement Residenz Drei Berge Top 7

1 review over Appartement Residenz Drei Berge Top 7 in het Nederlands

Geweldig appartement!

Dorien
4-1-2012

Supermooi en luxe appartement, grote slaapkamers en badkamers, erg fijn kookeiland, alle nodige keukenspullen en apparatuur zijn aanwezig, appartement is rustig gelegen in Viehhofen, erg prettige parkeerplaatsen onderin het appartement, zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenz Drei Berge Top 7 in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenz Drei Berge Top 7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.