Appartement Residenz Drei Berge Top 2

Appartement
Weer vandaag-1°-9°

1 review over Appartement Residenz Drei Berge Top 2 in het Nederlands

Kwalitatief hoog afgewerkt huis met 4 slaapkamers, 2 ruime badkamers met bad, douche, toilet en ruim wastafelmeubel. ( in 1 badkamer fohn aanwezig). Tevens 3e losse toilet aanwezig. Alle slaapkamers zijn zeer ruim. 2 slaapkamers zijn voorzien van een 2 pers.bed EN een stapelbed. De 2 andere hebben een 2-persoonsbed. 3 van de slaapkamers hebben ook een eigen wastafel op de kamer; dus geen wachtrij voor de 2 badkamers. Alle slaapkamers zijn voorzien van een tv en ruime inbouwkasten en goede verduisterende gordijnen. In de ruime hal is veel plaats voor je schoenen en jassen. De woonkamer is zeer ruim, voorzien van 2 ruime banken, een mooie grote eettafel en comfortabele stoelen. Een ruime luxe uitgeruste keuken met een pad-koffieapp. EN een filterkoffieapp, een oven, een combi oven-magnetron, een aparte vriezer met 4 laden en een grote koelkast met fresh-lades. Groot balkon maar ook vanuit woonk. uitzicht op kinderwei naast huis. Top huis!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenz Drei Berge Top 2 in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenz Drei Berge Top 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.