Appartement Residenz Drei Berge Top 1B

3 reviews over Appartement Residenz Drei Berge Top 1B in het Nederlands

Fijn appartement

Miranda
19-1-2015

Fijne week gehad in app. Drei Berge. Ruim en schoon appartement (wij waren met 5 personen). Er lag zelfs een setje handdoeken klaar. Garage en schoendrogers onder het appartement. De ski bus stopt schuin tegenover het appartement. Terug skiën kon helaas niet vanwege gebrek aan sneeuw. Daarom laatste bus in de gaten houden. Taxi kost € 25,-. Mooi skigebied. Vanuit elke plek, mogelijkheid terug te gaan met de ski bus. Aanrader!

Keurig en schoon appartement

Remco Willemsen
13-6-2012

Prachtig 4 kamer appartement met privé garage en twee badkamers met luxe sanitair. Gratis Wifi en luxe keuken voorzien van alle gemakken en materialen. Nadelig is dat het appartement maar 1 toilet heeft in 1 van de badkamers en dat de aanwezige wasmachine en droger niet gebruikt kan worden. Verder een zeer goede locatie ook.

Wij zijn hier 20 feb 2010 geweest. Het is een heel mooi appartement, erg luxe en mooi. Alles is splinternieuw. De skibus stopt voor het complex. De auto kon onder het complex in een overdekte parkeergarage. De kinderen konden direct naast het complex op de skiweide skien. Terug konden we zo naar het appartement toe skieen. We hebben een heerlijke week gehad en komen zeker terug. EEN AANRADER.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenz Drei Berge Top 1B in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenz Drei Berge Top 1B zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residenz Drei Berge Top 1B scoort een 8.17 uit 10 op basis van 3 reviews.