Pension Landhaus Servus

3 reviews over Pension Landhaus Servus in het Nederlands

Freundlich, modern, super sauber. Nette Wirtin

Gerhard Lingemann
26-9-2012

Wir buchten hier ein, da dieses Haus keinen festen Anreisetag hat und wir auch in der Woche an und Abreisen konnten. Dieses Haus erwies sich als echter Glücksgriff. Familiär geführt, mit einer wirklich netten und hilfsbereiten Wirtin.Sie nimmt sich gern Zeit für eine kleine Unterhaltung und zum Informationsaustausch (z.B. Tipps für den Tag)..

Wir wohnten auf einem geräumigen Familienzimmer welches täglich super sauber gemacht wurde. WC war von Dusche und Waschbecken räumlich getrennt. Es hatte 2 getrennte Räume je mit eigenem TV.

Wer es benötigt, hat sogar gratis wlan.

Die Lage ist am Ortsrand von Viehofen mit Wiesen umgeben. Wer nicht nur Wandern will, der sollte einen fahrbaren Untersatz mitbringen. Damit hat man aber rundherum alles was man im Urlaub braucht. Nochmal: Es war ein toller Urlaub. Danke!

Top voor kinderen die willen leren skieen

Marcel van Leeuwen
4-3-2011

We komen hier al 4 jaar met heel veel plezier. Heerlijk huis met elke ochtend weer een fantastisch ontbijt. Onze kids kijken elke ochtend om het hoekje in de eetkamer naar de verrassing die Andrea ( Frau des Hauses) weer heeft klaargemaakt. Mooie kamers, heerlijke bedden en elke dag schoonmaak. Het huis ligt vlakbij de skischool van Landal. Ski-klasjes met Nederlandse ski-juffen en meesters. Vanuit Viehhofen zit je in 5 min met auto of gratis skibus in Vorderglemm waar je zo het grote skigebied van Saalbach Hinterglemm ingaat. Als er genoeg sneeuw ligt kan je terugskieen via de 68 naar Viehhofen. Super prijs/kwaliteit verhouding vooral heel gezellig. Volgend jaar komen we weer terug. Dat is zeker!

Een pension om zeker terug te komen!

A. Juffer
2-3-2011

Landhaus Servus is een geweldig pension in Viehhofen, een rustig dorpje voor Saalbach en Hinterglemm.

De eigenares van het pension is zeer vriendelijk, wij waren met twee jonge kinderen en ze doet er alles aan om het ons en de kinderen naar het zin te maken.

Het hele gebouw is nog maar enkele jaren in gebruik en alles ziet er zeer schoon uit. De kamer was top. Een aparte slaapkamer voor de kinderen, schitterende badkamer met bad, een apart toilet en internetaansluiting. Ook de kamer was zeer schoon en werd elke dag schoon gehouden.

Het ontbijt is echt gewelding. Genoeg keuze in brood en beleg. En elke dag verse extra's als berliner bollen of donuts.

Landhaus Servus is in een woord super en wanneer we die kant op gaan, gaan we zeker terug naar Servus!

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Servus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landhaus Servus in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landhaus Servus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Landhaus Servus scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.