Vakantiepark Landal Rehrenberg

• Activiteiten7,6
  • Ligging t.o.v. pistes7,2

48 tips over Vakantiepark Landal Rehrenberg

Die Marianne aus holland, 16-9-2016
Ga eens kijken bij nostalgiestadl maishofen (vlak bij de kruising naar Zell ma se). Is een antiekzaak, maar lijkt heel erg op een museum. Hele leuke typisch Oostenrijkse tweede hands spullen en een heel aardige eigenaar die vol met leuke verhalen (en goede tips!) zit.
Claudio, 25-7-2015
Koop de Salzburgerlandcard. Kost wel behoorlijk wat, maar als je elke dag wat onderneemt kan dat wel uit. Veel ondernemen raad ik sowieso aan want op het park zelf is niet zoveel te doen.
patu, 24-6-2015
Bestel een dag tevoren broodjes bij de receptie en betaal een euro bezorgkosten. De volgende ochtend hangt je bestelling vanaf half 8 bij de voordeur. Het zijn heerlijk verse broodjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Rehrenberg voor je op een rij gezet:

Ingrid, 22-4-2015
Neem een paar dagen half pension in de dorfstadl, lekker eten en niet duur. Zeer uitgebreid ontbijt.
vrienden, 11-3-2015
Ga eten bij Dorfstad erg lekker en gezellig boek wel een tafel anders zit het vol.
S_Prins, 17-2-2015
Skischule Fürstauer in Saalbach.

Inge, 20-9-2014
Wij hadden een Salzburgerlandpas. Dit is echt aan te raden, bijna alle attracties in de buurt zijn met deze pas gratis te bezichtigen / te bezoeken.
Diane, 26-8-2014
Schaf de Salzburgerland kaart aan!
elsje100, 12-8-2014
De omgeving is waanzinnig mooi! Neem de Salzburgerland Carte. Ga lekker in het boekje wat je erbij krijgt zitten neuzen en je hebt gegarandeerd een fantastische vakantie. Let wel op: van juni t/m september wordt Zell am See overbevolkt door Arabische touristen. Als je hier niet van houd blijf dan weg uit Zell am See en zo'n 15 km omtrek. Zelfs in Viehofen en in het Landal park waren ze aanwezig. Landal mag wel uitkijken dat dit park geen Arabische fata morgana wordt.
Joska, 12-8-2014

Tauern Spa Kaprun

Museum Natiaonaal Park Hohe Tauern in Mittersill

Weissee in Uttendorf

Montelinno wandeling

Berg Kodok

Berg der Sinne in Leogang (grote Asitz)