Vakantiepark Landal Rehrenberg

Vakantiepark Landal Rehrenberg

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten7,6
  • Ligging t.o.v. pistes7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Rehrenberg voor je op een rij gezet:

329 reviews over Vakantiepark Landal Rehrenberg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Komen zeker weer terug

Edwin
7-9-2018
  • Onderkomen9

Super park mooie huisjes vriendelijk personeel

Zeker een aanrader

Veel last van drukke autoweg

Anne
17-8-2018
  • Activiteiten4
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen2

Prima ontvangst van de behulpzame Landal medewerkers. Appartement was netjes, maar klein voor 4 p, echt basis en meer geschikt voor een verblijf tijdens de wintersport. Genoeg te doen in de mooie omgeving, watervallen in Krimml, Salzburg, Grossglockner Hochalpenstrasse en de bergen op natuurlijk. Zowel pizzeria als restaurant beneden bezocht en allebei goed gegeten en een prima service.

Park zelf was oi niet geschikt voor een zomervakantie met kinderen. Zwembad was redelijk, buitenspelen was lastig en op het balkon zitten nauwelijks mogelijk vanwege de enorme herrie van de autoweg. Ook 's avonds met het raam open slapen, lukte niet. Zeer storend dus. Overigens de uitstapjes die we hebben gemaakt startten ook telkens met file, soms al dichtbij het park. Kortom, in de winter zal het vast erg geschikt zijn, maar voor een zomervakantie raden wij dit park niet aan.

Eerste keer Landal, ook de laatste

Louis
13-8-2018
  • Onderkomen4

Wij hebben met 4 mensen een 8-persoons appartement gehuurd en zelfs daarmee konden we nauwelijks uit de voeten. De keukeninrichting is ondermaats, de woonkamer veel te klein en het balkon is eigenlijk niet voldoende om op te zitten. Het is geen park maar een groep gebouwen omgeven door beton en asfalt. Ook ligt het aan een zeer drukke weg. Het zwembad is veel te klein maar wel verwarmd. Wij hadden klachten over slecht functionerende keukenapparatuur, waar door het personeel ter plaatse snel en goed op is gereageerd. De kookplaat was echter deels defect en kon tijdens onze vakantie niet vervangen worden. Vervelend als je afhankelijk bent van je eigen keuken vanwege een specifiek dieet. Het parkeren was erg krap en de eerste week werd het afvalverzamelpunt niet geleegd waardoor dit uitpuilde. Na melding bij de receptie werd dit wel onmiddellijk aangepakt. De receptie bevindt zich overigens niet op het park maar elders in het dorp.

Niet voor herhaling vatbaar

Wilhelmien
30-7-2018
  • Activiteiten5
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Onderkomen5

Restaurant bij de receptie was gesloten. Daar hadden wij wel het park op uitgekozen. Was ook voor het boeken nergens vermeld. Jammer. Parkeren nogal krap. Veel trappen lopen naar appartement. Ons appartement was niet zo schoon. Zijn we beter gewend van Landal. Douchen in bad is niet zo fijn. Douchegordijn is aan vervanging toe (vieze randen). Eigenlijk is het hele appartement langzaamaan aan vervanging toe. Wij zagen een aantal keren vreemde mensen bij ons in de buurt lopen (waren zeker geen vakantievierders). Navraag gedaan bij de receptie, maar werd niet zo vriendelijk behandeld, nogal nors. De locals waren druk bezig met werkzaamheden in de buurt dus reden veelvuldig af en aan langs ons appartement met busjes en tractoren.

Wij gaan hier niet meer heen.

Michelle
6-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Je moet er rekening mee houden dat het geen echt park is. Er is geen grasveld om bijvoorbeeld te voetballen en de receptie ligt nogal ver van de huisjes af. Overal rijden en staan auto's geparkeerd, en er zijn weinig vrije speelgelegenheden voor kinderen.

Het zwembad is karig, maar we hadden heerlijk weer, dus onze kinderen hebben lekker in de zon kunnen zwemmen. Er is eigenlijk niks om te spelen.

Animatie was minimaal, vooral voor oudere kids weinig te beleven. Ze konden niet zelf op pad om iets te doen, want er was niks te doen.

Huisjes zijn prima qua prijs/kwaliteit verhouding, maar erg verouderd. Een 6 persoons appartement was klein voor 6 personen. We hadden niet eens 6 stoelen. de wc was aan een opknapbeurt toe. Het appartement dat wij hadden(165), had een mooi uitzicht met balkon op het zuiden, dus wel lekker veel zon. Maar bijvoorbeeld eten op het balkon ging niet met 4 personen. daar was geen plek voor.

Fijn verblijf voor skivakantie!

Stefanie
28-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen9

Met 2p in een 4p appartement geweest voor een week.

Voor 2 personen is dit fijn ruim, de keuken is goed uitgerust, grote badkamer, een ruim terras, mooi uitzicht! Je hebt zelfs een eigen kelderberging.

Straat is ook steeds sneeuw en ijsvrij gemaakt.

Het verwarmd buitenzwembad en bubbelbad zijn zeker een pluspunt!

Shuttlebus van Landal naar de skibushalte werd nog 1 week extra verlengd (tem 10 maart) dus dit was een meevaller! (Het valt tegen als je het stuk tot onder volledig moet wandelen met skispullen)

Minpuntje: receptie ligt een stukje verder op de weg, slecht aangegeven, zeker als je in het donker aankomt.

Zeker een aanrader voor skivakantie!

Geweldig

Ramon van den Bersselaar
18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was een heerlijke vakantie in het verblijf van Landal. Wij waren met 7 personen waarvan 3 volwassen en 4 kinderen. Het appartement was ruim het zag er perfect uit. De bedden lagen heerlijk.

Kinderen hebben zich ok prima vermaakt in het zwembad.

De shuttle bus die over het park rijdt in de ochtend en aan het eind van de dag is echt super. Deze brengt je naar de halte van de skibus.

Uitstekend verblijf, wij gaan zeker terug.

Tim Sijtsma
      28-11-2017
      • Activiteiten9
      • Ligging t.o.v. pistes6
      • Onderkomen10

Accommodatie geweldig. Appartementen groot en netjes. Receptie hartelijk. Genoeg ruimte voor de skispullen. Uitstekend eten voor een goede prijs. Goede sfeer in restaurant.

Minder: van appartement naar beneden en boven lopen met skispullen. Bus vertrekt aan hoofdstraat, bushalte direct beneden bij appartement. Pendelbus heeeel druk en je moet overstappen om bij Saalbach en of Hinterglemm te komen. Deze bussen rijden niet regelmatig. Saalbach en Hinterglemm hebben een fantastische apre ski en het gebied is uitstekend voor gevorderden. Saalbach heeft ook een goede beginnersbaan, breed, waar de beginner naar hartenlust kan oefenen.

Super

Merel
      7-11-2017
      • Activiteiten8
      • Ligging t.o.v. pistes3
      • Onderkomen9

Heerlijk park, super zwembad, wel altijd met auto of skibus naar de pistes

• Activiteiten9
      • Onderkomen8

Leuk huisje, voorzien van alle gemakken. Lekker gegeten in restaurat Dorfstadl beneden, leuke bediening en niet overdreven duur. Er was een enthousiast Nederlands animatie team en een redelijk zwembad (genoeg voor onze dochter). Het park ligt redelijk centraal, dus we hebben mooie uitstapjes gemaakt naar oa de ijsgrot en deKrimml watervallen. Maar ook in het nabij gelegen Saalbach Hinterglemm dal genoeg te beleven met kinderen!!! Heerlijk geslapen en helemaal opgeladen

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Rehrenberg in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Rehrenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.