Vakantiepark Landal Rehrenberg *****

Weer vandaag2°-1°

• Activiteiten7,8
  • Ligging t.o.v. pistes4,5
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Rehrenberg voor je op een rij gezet:

323 reviews over Vakantiepark Landal Rehrenberg in het Nederlands

Uitstekend verblijf, wij gaan zeker terug.

Tim Sijtsma, 28-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Onderkomen10

Accommodatie geweldig. Appartementen groot en netjes. Receptie hartelijk. Genoeg ruimte voor de skispullen. Uitstekend eten voor een goede prijs. Goede sfeer in restaurant.

Minder: van appartement naar beneden en boven lopen met skispullen. Bus vertrekt aan hoofdstraat, bushalte direct beneden bij appartement. Pendelbus heeeel druk en je moet overstappen om bij Saalbach en of Hinterglemm te komen. Deze bussen rijden niet regelmatig. Saalbach en Hinterglemm hebben een fantastische apre ski en het gebied is uitstekend voor gevorderden. Saalbach heeft ook een goede beginnersbaan, breed, waar de beginner naar hartenlust kan oefenen.

Super

Merel, 7-11-2017
  • Activiteiten8
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Onderkomen9

Heerlijk park, super zwembad, wel altijd met auto of skibus naar de pistes
  • Onderkomen8

Leuk huisje, voorzien van alle gemakken. Lekker gegeten in restaurat Dorfstadl beneden, leuke bediening en niet overdreven duur. Er was een enthousiast Nederlands animatie team en een redelijk zwembad (genoeg voor onze dochter). Het park ligt redelijk centraal, dus we hebben mooie uitstapjes gemaakt naar oa de ijsgrot en deKrimml watervallen. Maar ook in het nabij gelegen Saalbach Hinterglemm dal genoeg te beleven met kinderen!!! Heerlijk geslapen en helemaal opgeladen

Fijne vakantie

Pieter, 1-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Rustig park, nette appartementen. Klein zwembad. Weinig te beleven voor oudere kinderen op het park zelf. Omgeving is geweldig voor wandelen, klimmen en fietsen

Mooie appartementen met mooi uitzicht op bergen.

Tinneke Van Beneden, 28-7-2017
  • Onderkomen8

Leuke appartementen, mooi maar klein zwembad met maar 1 brubbelbad.

Onwijs leuke week in de meivakantie gehad.

ArPa, 25-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Gezellig opgezet park. Wij zaten in appartement 181 en hadden zelf een tuintje. Het interieur en appartement hebben wel wat aandacht nodig qua onderhoud etc. Je kan lekker en gezellig eten bij restaurant Dorfstadl. Bij restaurant B&B Pizza vonden wij het ontzettend naar sigarettenrook ruiken, dus hier zijn we niet gaan eten. In de omgeving is erg veel te doen.

Goed appartement, matige ligging

Adrie, 2-7-2017
  • Onderkomen7

Het is geen echt park, maar een steile openbare straat waar de appartementgebouwen zijn gebouwd tussen bestaande huizen in. Het is er om te bouwen duidelijk woekeren met de ruimte want alle appartementgebouwen staan pal aan de weg, en het kostte dus ook zichtbaar moeite om voldoende parkeergelegenheid te maken. Sommige plekken zijn goed te doen en andere zijn krap of zeer steil etc. En aangezien je een aangewezen plek hebt die bij je appartement hoort, heb je dus geluk of pech qua parkeergemak.

Wat verder nogal stoorde was de herrie van de doorgaande weg naar/van Saalbach Hinterglemm. Voor de rust en stilte moet je hier niet naar toe, de ligging is verre van pittoresk. Gelukkig maakt de omgeving en wat je daar overdag allemaal kunt doen, veel goed.

Het appartement zelf was gewoon prima, de bekende Landalkwaliteit. Niet top, maar gewoon met alles er op en aan, zoals we dat ook verwachten.

Restaurant Dorfstadl is een aanrader, lekker eten voor niet te veel geld en een bijzonder vriendelijke bediening!

Nog een opletter: de liften in Saalbach Hinterglemm zitten niet in de Salzburgerlandcard, wel in de zgn. Jokercard, maar daar doet Landal weer niet aan mee.Dus wil je daar gebruik van maken dan is dat "gewoon" betalen.

Gaan we hier nog een keer heen? Die kans is niet zo groot, er zijn in de omgeving zat andere appartementen met een veel betere en vooral rustigere ligging.

Mooie plek op 5 min van de piste

Rene lubbers, 1-2-2017
  • Onderkomen8

Prima uitvalsbasis voor een skivakantie of gewoin om lekker te wandelen

Appartement is prima als je met 4 personen in een 6 persoons huisje zit. Alles is aanwezig voor een prima vakantie.

Zijn 2x wezen eten in het pizzarestaurant en 1 x beneden altijd lekker en super service ook bij de après ski.

De eigen skibus die je van de bungalow naar de bushalte brengt is ideaal en met 5 minuten sta je bij de bernkogel lift die je boven op de berg af zet. En de dalafdaling is ideaal waarna je weer door de skibus boven bijje appartement word afgezet.

Sauna is mooi en niet druk. Zwembad is heel klein en saai voor hele kleine kinderen misschien leuk. Vond het zelf erg koud water.

Al met al zeer tevreden en wij komen zeker terug.

Fam Lubbers

echt helemaal geweldig

elnald, 8-1-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Erg mooie omgeving en er is van alles te doen.

Hele leuke en erg nette appartementen.

De moeite waard! Wij gaan zeker nog een keer terug

Fam. Huyben, 8-1-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Leuk kleinschalig park. Nette schone appartementen met goede voorzieningen. WiFi die sterk en krachtig is en Nederlandse tv zenders. Leuke animatie en activiteiten voor de kinderen. Nederlandse danes bij de receptie. Zowel bij de skischool als bij Landal is men erg klantvriendelijk.

Wij hebben enorm genoten en komen zeker nogmaals terug.

Enige mogelijke minpuntje is dat je met de auto niet direct naast je appartement kunt staan.. ivm trappen enz. echter iedereen heeft een persoonlijke parkeerplaats, dus je hebt wel altijd een plekje inbed buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Rehrenberg in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Rehrenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Rehrenberg scoort een 8.14 uit 10 op basis van 347 reviews.