Vakantiepark Landal Rehrenberg

8,1

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,3
  • Ligging t.o.v. pistes7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Rehrenberg voor je op een rij gezet:

325 reviews over Vakantiepark Landal Rehrenberg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Wij gaan hier niet meer heen.

Michelle
6-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Je moet er rekening mee houden dat het geen echt park is. Er is geen grasveld om bijvoorbeeld te voetballen en de receptie ligt nogal ver van de huisjes af. Overal rijden en staan auto's geparkeerd, en er zijn weinig vrije speelgelegenheden voor kinderen.

Het zwembad is karig, maar we hadden heerlijk weer, dus onze kinderen hebben lekker in de zon kunnen zwemmen. Er is eigenlijk niks om te spelen.

Animatie was minimaal, vooral voor oudere kids weinig te beleven. Ze konden niet zelf op pad om iets te doen, want er was niks te doen.

Huisjes zijn prima qua prijs/kwaliteit verhouding, maar erg verouderd. Een 6 persoons appartement was klein voor 6 personen. We hadden niet eens 6 stoelen. de wc was aan een opknapbeurt toe. Het appartement dat wij hadden(165), had een mooi uitzicht met balkon op het zuiden, dus wel lekker veel zon. Maar bijvoorbeeld eten op het balkon ging niet met 4 personen. daar was geen plek voor.

Fijn verblijf voor skivakantie!

Stefanie
28-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen9

Met 2p in een 4p appartement geweest voor een week.

Voor 2 personen is dit fijn ruim, de keuken is goed uitgerust, grote badkamer, een ruim terras, mooi uitzicht! Je hebt zelfs een eigen kelderberging.

Straat is ook steeds sneeuw en ijsvrij gemaakt.

Het verwarmd buitenzwembad en bubbelbad zijn zeker een pluspunt!

Shuttlebus van Landal naar de skibushalte werd nog 1 week extra verlengd (tem 10 maart) dus dit was een meevaller! (Het valt tegen als je het stuk tot onder volledig moet wandelen met skispullen)

Minpuntje: receptie ligt een stukje verder op de weg, slecht aangegeven, zeker als je in het donker aankomt.

Zeker een aanrader voor skivakantie!

Geweldig

Ramon van den Bersselaar
18-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was een heerlijke vakantie in het verblijf van Landal. Wij waren met 7 personen waarvan 3 volwassen en 4 kinderen. Het appartement was ruim het zag er perfect uit. De bedden lagen heerlijk.

Kinderen hebben zich ok prima vermaakt in het zwembad.

De shuttle bus die over het park rijdt in de ochtend en aan het eind van de dag is echt super. Deze brengt je naar de halte van de skibus.

Uitstekend verblijf, wij gaan zeker terug.

Tim Sijtsma
      28-11-2017
      • Ligging t.o.v. pistes6
      • Onderkomen10

Accommodatie geweldig. Appartementen groot en netjes. Receptie hartelijk. Genoeg ruimte voor de skispullen. Uitstekend eten voor een goede prijs. Goede sfeer in restaurant.

Minder: van appartement naar beneden en boven lopen met skispullen. Bus vertrekt aan hoofdstraat, bushalte direct beneden bij appartement. Pendelbus heeeel druk en je moet overstappen om bij Saalbach en of Hinterglemm te komen. Deze bussen rijden niet regelmatig. Saalbach en Hinterglemm hebben een fantastische apre ski en het gebied is uitstekend voor gevorderden. Saalbach heeft ook een goede beginnersbaan, breed, waar de beginner naar hartenlust kan oefenen.

Super

Merel
      7-11-2017
      • Activiteiten8
      • Ligging t.o.v. pistes3
      • Onderkomen9

Heerlijk park, super zwembad, wel altijd met auto of skibus naar de pistes
      • Onderkomen8

Leuk huisje, voorzien van alle gemakken. Lekker gegeten in restaurat Dorfstadl beneden, leuke bediening en niet overdreven duur. Er was een enthousiast Nederlands animatie team en een redelijk zwembad (genoeg voor onze dochter). Het park ligt redelijk centraal, dus we hebben mooie uitstapjes gemaakt naar oa de ijsgrot en deKrimml watervallen. Maar ook in het nabij gelegen Saalbach Hinterglemm dal genoeg te beleven met kinderen!!! Heerlijk geslapen en helemaal opgeladen

Fijne vakantie

Pieter
      1-8-2017
      • Activiteiten6
      • Onderkomen7

Rustig park, nette appartementen. Klein zwembad. Weinig te beleven voor oudere kinderen op het park zelf. Omgeving is geweldig voor wandelen, klimmen en fietsen

Mooie appartementen met mooi uitzicht op bergen.

Tinneke Van Beneden
      28-7-2017
      • Onderkomen8

Leuke appartementen, mooi maar klein zwembad met maar 1 brubbelbad.
      • Activiteiten8
      • Onderkomen7

Gezellig opgezet park. Wij zaten in appartement 181 en hadden zelf een tuintje. Het interieur en appartement hebben wel wat aandacht nodig qua onderhoud etc. Je kan lekker en gezellig eten bij restaurant Dorfstadl. Bij restaurant B&B Pizza vonden wij het ontzettend naar sigarettenrook ruiken, dus hier zijn we niet gaan eten. In de omgeving is erg veel te doen.

Goed appartement, matige ligging

Adrie
      2-7-2017
      • Onderkomen7

Het is geen echt park, maar een steile openbare straat waar de appartementgebouwen zijn gebouwd tussen bestaande huizen in. Het is er om te bouwen duidelijk woekeren met de ruimte want alle appartementgebouwen staan pal aan de weg, en het kostte dus ook zichtbaar moeite om voldoende parkeergelegenheid te maken. Sommige plekken zijn goed te doen en andere zijn krap of zeer steil etc. En aangezien je een aangewezen plek hebt die bij je appartement hoort, heb je dus geluk of pech qua parkeergemak.

Wat verder nogal stoorde was de herrie van de doorgaande weg naar/van Saalbach Hinterglemm. Voor de rust en stilte moet je hier niet naar toe, de ligging is verre van pittoresk. Gelukkig maakt de omgeving en wat je daar overdag allemaal kunt doen, veel goed.

Het appartement zelf was gewoon prima, de bekende Landalkwaliteit. Niet top, maar gewoon met alles er op en aan, zoals we dat ook verwachten.

Restaurant Dorfstadl is een aanrader, lekker eten voor niet te veel geld en een bijzonder vriendelijke bediening!

Nog een opletter: de liften in Saalbach Hinterglemm zitten niet in de Salzburgerlandcard, wel in de zgn. Jokercard, maar daar doet Landal weer niet aan mee.Dus wil je daar gebruik van maken dan is dat "gewoon" betalen.

Gaan we hier nog een keer heen? Die kans is niet zo groot, er zijn in de omgeving zat andere appartementen met een veel betere en vooral rustigere ligging.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Rehrenberg in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Rehrenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Rehrenberg scoort een 8.12 uit 10 op basis van 349 reviews.