Vakantiepark Landal Rehrenberg

• 6.1Activiteiten
  • 6.2Eetgelegenheden
  • 6.7Ligging t.o.v. pistes
  • 6.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Rehrenberg voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Landal Rehrenberg in Viehhofen is een goede wintersportbestemming. Je hebt een eigen opslag voor je spullen en er gaat een shuttlebus over het park naar de halte van de skibus. 's Avonds kun je bijkomen in het bubbelbad. Maar bezoek ook eens in de zomer Landal Rehrenberg (Viehhofen, Oostenrijk) en ontdek de Oostenrijkse bergen zonder de sneeuw.

371 reviews over Vakantiepark Landal Rehrenberg

• 9Piet17-01-2020

Prima

Prima verblijf gehad in een mooi appartement vlakbij een skilift. Het huisje (6 persoons) was mooi en ruim. Wij waren wel blij dat we een 6-persoons huisje hadden en geen 4 persoons. Dit huisje had 2 slaapkamers, zodat we niet in de kamer hoefden te slapen. Op het park had je een sauna en zwembad wat wij erg fijn vonden na het skieen. Ook de broodjesservice en nederlandse tv vonden wij een plus. De inrichting van het huisje was wel wat aan het verouderen, maar ik begreep dat deze vernieuwd gaan worden. Ook het feit dat het tegen een berghelling ligt is mooi voor het uitzicht, maar soms wel vermoeiend als je terug komt van het skieen. Maar verder prima vakantie gehad, en we hebben al weer gereserveerd voor volgend jaar!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Ligging t.o.v. pistes
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    2Steph27-10-2019

Waardeloos parc

Nooit meer. Kom je thuis dien je een klacht in doen ze je afschepen met een kado bon van 70 euro. Gewoon weg triest. Voor ons never en nooit meer landal.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Ligging t.o.v. pistes
    • 2Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 3Dhr. Wetzels16-09-2019

Een keer maar nooit [email protected]

Beide restaurants gesloten. Doorgelegen matrassen (denken ze op te lossen met een houten plank onder matras) saunas gesloten of functioneren niet. Overal spinnenwebben in het huisje. Schimmel vorming muren badkamer.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 7Ligging t.o.v. pistes
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 6FAMB09-08-2019

Voor een keer, maar niet weer.

Verwacht niet een Landal park zoals de meesten. Er is een receptie in het dal; een parkgevoel heb je hier niet. Wij zaten met 4 personen in een 6 persoons appartement; ik vraag me af hoe je zou moeten huizen met 6 personen in dit appartement met slechts 5 normale zitplaatsen. Uitzicht vanaf het brede maar ondiepe balkon is erg mooi. Wij hebben gebruik gemaakt van de pizzeria op het park. Erg lekker maar een wachttijd van 5 kwartier in dit restaurant is veel en veel te lang. Men liep met 2 man (bediening, opnemen, keuken én afwas) en deze bezetting bleek normaal. Het appartement is ontzettend gehorig. Niet zozeer qua naaste buren maar wanneer je een week lang bovenburen hebt met jonge kinderen, dan zet je maar schrap; een wekker hoef je niet te zetten en het gebonk van rennende pootjes is enorm. Het is een mooie uitvalsbasis voor uitstapjes, maar wanneer je een rustig plekje en beetje comfort wenst, zoek dan verder!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Yvonne Kiers22-07-2019

Mooi complex gelegen in een schitterende omgeving!

Mooie eenvoudige appartementen gelegen in een prachtig dal. Wij konden prima slapen met de ramen open. Inrichting prima, badkamer groot maar douchen in bad toch iets lastiger. Mooi smal balkon. Wij hebben geraft via Landal, geklommen in Hochseilpark, met liften omhoog in Hinterglemm, gerodeld in Kaprun, naar stausee geweest in Kaprun, Krimmler wasserfall, Gewandeld vanaf park naar Hecherhutte (steil en zwaar omhoog, maar prachtige uitzichten en heerlijk gegeten in de hut, 2 uur heen en via asfalt weer 2 uur terug naar Viehhofen), Gerlospass gereden, prachtige route vanaf Maria Alm naar Hochkonig etc, Zell am See bezocht. Zoveel te doen. Heerlijk gegeten van de pizza's van het park en bij restaurant bij receptie. Broodjes laten bezorgen (ze hangen ze in halletje ivm vogels,niet wakker van geworden) en heerlijk gezwommen op het park. We komen zeker nog een keer terug. Helaas vallen liften in dit dal niet onder Salzburgerland card.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Marjon30-06-2019

Jammer

Fantastisch appartement, ruim, goeie boxspring bedden, mooi balkon met uitzicht, goed sanitair, prima basic keuken. Een groot minpunt is helaas de drukke verkeersweg die voor de gebouwen langsloopt. Slapen kan alleen met de ramen dicht.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 7Nieuwenhuis26-06-2019

Prima vakantie gehad

Prima park voor 2 volwassenen of met kleine kinderen , goede uitvalbasis om de omgeving te ontdekken . Eten goed en betaalbaar in restaurant dorfstadl ( naast de receptie) schoonmaak huisjes zou beter kunnen. Broodjes service wel ideaal ( ivm de vogels hangen ze het tasje binnen aan de kapstok ) Top niet 1 ochtend hebben we ze gehoord !! Tip: Zwemmen in Thumersbach,mooi zwembad aan het meer

Van de winter met de nieuwe gondel ideaal park !

Nadeel : het walhalla in en rond zell am see

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Ligging t.o.v. pistes
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Tim van Brandenburg23-06-2019

Zomer: Prima park voor jonge gezinnen

Appartementen hebben vlgns mij recent flinke opknapbeurt gehad. Alles is erg proper. Ligging is prachtig& rustig! houd wel rekening dat het park op een tamelijk steile bergflank ligt en veel (parkeerplek->appartement 71treden) trapjes heeft: niet alle appartementen zijn geschikt als je slecht ter been bent. Personeel is vriendelijk en vaatwasser die niet goed liep werd binnen een paar uur gerepareerd. Restaurant Dorfstadl is qua prijs-kwaliteit prima, ook hier erg vriendelijke bediening en super hoffelijk naar kleine kindjes met speelgoed, boekjes& kleurplaten. Het buitenzwembad is lekker verwarmd, binnen alleen een pierenbadje en jacuzzi en is vrij basic. De sauna is echt top: finse sauna, kleine sauna, stoombad en neveldouche: zeker voor liefhebbers prima niveau. Er wordt trouwens op dit moment een gondellift vanaf de receptie naar Schmittenhohe Zell am See gebouwd. Minpuntjes: receptie ligt tamelijk ver van het park af(piste dus ook

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8J.Casa01-03-2019

Voor herhaling vatbaar!

Accomodatie: 6 persoons appartement. Pluspunten; Prima Wifi Nespresso apparaat Fijne bedden Broodjesservice Vaatwasser Houtkachel Eigen parkeerplaats in garage onder het appartement. Prima ligging; 5 minuten rijden naar dichtstbijzijnde gondel naar enorm skigebied Minpunten: Er is een kelder voor de ski’s maar helaas geen verwarmde ruimte voor de skischoenen, waardoor je de schoenen moet meenemen naar het appartement en met 6 paar is de hal vol. Verder is het prima bevallen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 5Luc W20-02-2019

Helaas nooit weer

Appartementen zijn ruim en de spa en welness is mooi. Ook mooi is de skikelder waar je je skis kan opbergen. Helaas stelt het zwembad en spa weinig voor, bovendien lopen er in de spa constant mensen met badkleding rond terwijl dit niet de bedoeling is. Verder moet je douchen in de badkuip en is de receptie slecht bereikbaar. Het park ligt ook ver van alle dorpen af waar wat te doen is na het skien.

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 6Ligging t.o.v. pistes
    • 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2019

53 tips over Vakantiepark Landal Rehrenberg

• Yvonne Kiers, 22-07-2019

De Salburgerland card kun je helaas niet gebruiken voor de liften van Saalbach/Hinterglemm, Zell am See, Kaprun en rodelen in Kaprun, Hochseilpark. Voor de liften en rodelen wel 10 % korting via gastenkaart van Landal. Met de Salzburgerland card kun je wel heel veel andere dingen doen en bezoeken. Wij hebben het niet gekocht omdat wij veel in de omgeving van het park wilden doen en bij Zell am See en Kaprun.

• Yvonne Kiers, 22-07-2019

Stauseen in Kaprun ,zeker de moeite waard maar om er te komen was een hele reis. Eerst met je eigen auto, daar parkeren in parkeergarage. Je wordt met een pendelbus naar boven gebracht , route door een tunnel, boven aangekomen dan ga je verder met een open grote cabine lift waar 138 mensen in kunnen en dan boven aangekomen ga je verder met pendelbussen langs afgronden maar prachtig uitzicht maar als je hoogtevrees hebt dan is dat wel een dingetje. Ik zou dit wel ondernemen met mooi weer.

• Yvonne Kiers, 22-07-2019

Klimmen in Hochseilpark Hinterglemm is geweldig. Rond de middag beginnen is het rustiger maar vanaf 14.00 uur goedkoper. Ook als je niet gaat klimmen, heb je daar een prachtige speel/water plek, restaurant en grote hangbrug etc. Het is wel een half uur omhoog lopen vanaf parkeerplaats maar er rijdt ook wel een treintje. Prachtige omgeving

32 vragen over Vakantiepark Landal Rehrenberg

• Irene, 06-03-2018

Huisje met mooi uitzicht? En leuk park voor kids?

Wij willen in augustus hier 2 weken naar toe. We hebben 2 kinderen van 3 en 6 jaar. We zouden graag een appartement met mooi uitzicht willen hebben (6a) maar wat ook niet heel ver van de voorzieningen af is. Heeft iemand tips voor een accomodatienummer? En benieuwd naar ervaringen van mensen die hier met kinderen in de zomer zijn geweest. Alvast bedankt!

Michelle, 06-05-2018

wij hadden appartement 165. Mooi uitzicht. Maar je moet er rekening mee houden dat je op een berg zit, en je altijd een stuk naar beneden/naar boven moet om bij het zwembad en de bollo club te komen. Je kids zijn 3 en 6, maar ik denk niet dat je ze alleen naar de speeltuin kunt laten lopen. Er ligt namelijk geen pad en alles moet over dezelfde weg. het park is niet echt een park, maar meer huisjes aan een weg. En via deze weg bereik je het hoofdgebouw.

Bas, 27-04-2018

via de landal site kun je ventueel een bepaald appartement nummer kiezen. in combinatie met de plattegrond van het park en google streetvieuw kun je enigsinds kijken of je beetje uitzicht hebt. Heeft voor ons wel geholpen.

• MARIA VAN ANTWERPEN, 12-12-2016

Vervoer

Is er een vliegveld redelijk dichtbij/of treinmogelijkheden?

• w.jurriaans, 30-08-2016

zwembad

Wij willen een appartement in de winter boeken. Wat zijn de openingstijden van het buiten zwembad

Is er een binnen zwembad en hoe groot is het binnen zwembad

m., 13-10-2017

Er is geen binnen zwembad wel een peuterbad en een jacuzzi binnen, het buitenbad is altijd lekker warm, ik heb geen idee wat de tijden zijn van het zwembad wellicht kun je daar landal voor bellen😊😉

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer