Gasthof Holzer

Weer vandaag1°-9°
Gasthof Holzer
9,2

5 reviews over Gasthof Holzer in het Nederlands

gezellig, knus gasthaus , een echte aanrader!!

cindy hendriks
26-1-2011

gasthaus holzer is een eenvoudig maar gezellig gasthaus met een schitterend uitzicht over de bergen.

Kamers zijn ruim opgezet met gezellige zithoek. prima slaapkamers.

Dit jaar voor de 2e keer geweest en uitstekend bevallen.

Volgend jaar weer!

topper!!!

cindy hendriks
26-1-2011

hartstikke leuk gasthaus. vriendelijke mensen, erg gastvrij.

echte oostenrijkse sfeer met uitstekende service!

H. van der Ham
27-12-2010

ontzettend gezellige sfeer met behulpzame gastvrouw. geschikt voor zowel gezin met kinderen als alleen met partner.

Ligging is prima, vlakbij skibus die naar viehofen saalbach hinterglemm en leogang gaat.

De kamers zijn knus ingericht en voorzien van een keukentje met alle benodigde apparatuur.

Geen massale toeristische plek maar een plek waar je je thuis voelt!

Kortom een echte aanrader!

heerlijk adres

Yvonne
21-11-2010

Super adres voor een heerlijke rustige vakantie zowel in zomer als in winter.

Verzorgde, schone accomodatie in Oostenrijkste sfeer.

De gastvrouw is vriendelijk en weet veel van de omgeving

Wij komen zeker terug.

Haus Holzer ligt in Viehhofen, met de gratis skibus ben je binnen 5 min in Saalbach. De halte van de skibus ligt vlakbij. De gastvrouw is zeer behulpzaam en kan je genoeg informatie geven over de pistes, skiverhuur, apresski en restaurantjes.

De kamer die wij hadden was eenvoudig ingericht maar wel ruim genoeg. Het ontbijt was van goede kwaliteit en uitgebreid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Holzer in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Holzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.