Appartement Haus Felsen

Appartement Haus Felsen
8,3

2 tips over Appartement Haus Felsen

M, 30-1-2013
Vrienden zaten in het naastgelegen (Landal) park. Nagenoeg vlak naast het huis ligt doorgang met een bruggetje, zodat wij 's avonds lekker samen konden borrelen. Een wandeling van circa 10 minuutjes. Er is in Viehofen een mooie dalafdaling, laatste 30 meter is misschien een uitdaging, maar verder goed te doen voor de wat ervaren skiers.
Hugo, 28-4-2012

Hou rekening met de tijden van de skibus (tot ca. 17:00 uur) als je gaat après- skiën. Als je met een groep bent kan je ook goed terecht in de Stube van Miranda en Peter.

De ontbijt en broodjesservice zijn een echte aanrader (tenzij je een echte ochtend mens bent en voor je ontbijt graag op pad gaat voor verse broodjes).