Appartement Haus Felsen

2 reviews over Appartement Haus Felsen in het Nederlands

Vriendelijke ontvangst !

M
30-1-2013

Het appartement ligt iets van de doorgaande weg via een hellende weg (denk aan winterbanden/sneeuwkettingen). Wij hadden het kelder appartement. Het is allemaal prima ingericht met heerlijke bank, tv/dvd/radio, genoeg pannen/bestek/etc in de keuken en heeft een deur naar de tuin, waar je in de zomer heerlijk kan vertoeven. We werden zeer vriendelijk ontvangen en van alle gemakken voorzien. Zelfs de wifi zender werd speciaal voor ons iets beter gepositioneerd zodat we gebruik konden maken van de (gratis) wifi. Wel flinke klim vanaf de weg, dus minder geschikt voor minder validen. Skibus stopt onderaan de weg, nog geen 5 min lopen (misschien niet handig met skischoenen en ski's). Rit naar de Schonleiten gondel is circa 10 minuutjes. Naar Saalbach 15/20 min, maar dan moet je wel een stadsbus nemen. Met skibus moet je overstappen bij de gondel en overstappen op de stadsbus !

Haus Felsen is gebouwd in de typische Oostenrijkse stijl, vrij gelegen op de helling van Fiehhoven. Elk appartement is voorzien van een balkon met een fraai uitzicht over de omliggende bergen. Vergenoeg van de doorgaande weg om rust en vrijheid te ervaren en dicht genoeg bij het centrum.

De appartementen zijn geschikt voor gezelschappen variërend van 2 tot 8 personen. De pensionkamer is wat kleiner maar nog altijd, volgens Franse begrippen, een ruime 4 persoons onderkomen. Het biedt een goede aanvulling om te slapen en te douchen als je met twee gezinnen op pad bent. Je eet en verblijft dan in het andere appartement die daarvoor royaal genoeg zijn.

Alle voorzieningen zijn aanwezig om zelfs te kunnen koken voor een groep.

In de zomer kunnen kinderen gebruik maken is een speeltuin met zwembadje. Ook dan moet het goed toeven zijn in Haus Felsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Felsen in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Felsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Felsen scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.