Camping Glemmerhof

CampingWeer vandaag28°14°

Matig

1 review over Camping Glemmerhof

Niska cena i dzięki temu przyjemnie

Radek N.
6-9-2010

Sam kamping leży na trasie do Saalbach. Zwykle na kempingu jest bardzo mało ludzi, co jest zaletą... zwyczajnie święty spokój, wolne łazienki, cisza. Stan pryszniców nie powala (zestarzały się już i są zniszczone), ale zawsze jest posprzątane i nie ma nieprzyjemnych zapachów :) Do zespołu Saalbach, Hinterglemm, Leogang jest blisko (np. rowerkiem). Jeśli ktoś chce wydać mało i szuka spokojnego kampingu, to polecam. Nie wiem, jak wygląda to zimą - latem przy ładnej pogodzie jest ok. Luksusu nie oczekujcie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glemmerhof in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glemmerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Glemmerhof scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.