Pension Affenpension

Met oudere kinderen

super!

Team Xanthos H1
15-2-2012

Wij als volleybal team (12p)kwamen hier op donderdag avond aan en werden zeer hartelijk ontvangen met een schnaps!

mensen zijn zeer vriendelijk en willen alles voor je regelen!

ontbijt is super geregeld en wordt met een grote lach door Tony gebracht!

de bushalte is op loopafstand (100 meter) en je staat binnen 10min bij de skilift. terug kan je skieen tot aangelegen kinderweide dan is het nog maar 5 minuten lopen.

het is ons zeer goed bevallen! en gaan volgend jaar zeker terug!

Een hele aardige familie

Suzanne
11-5-2011

Bij het affenpension hebben ze zoals de naam al zegt een aap. Het is een bed en breakfast die door een ouder echtpaar wordt gerund. Ook hun dochter helpt hun hierbij. Het ontbijt is uitmuntend en heel gezellig. De openhaard wordt voor je aangemaakt. Ook is het geen probleem als je je kleding wilt wassen. Een hele aardige familie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Affenpension in Viehhofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Affenpension zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.