Hotel Liesenwirt

• Ligging t.o.v. pistes6,0

2 reviews over Hotel Liesenwirt in het Nederlands

2007

uitstekend hotel,zeer goed van eten,keuze menu+buffeten,

Lodder
24-9-2007

uitstekend hotel,zeer goed van eten,keuze menu+buffeten, zeer accuraat personeel,regelen alles,prachtig wellness gebeuren,div sauna,s etc, kost geen extra geld,neem niet de goedkoopste kamers,deze hebben een veel te kleine badkamer,komen zeker terug (ideale stek voor wandelen,golfen)

Gereisd Met partner in september 2007
2006

We hebben één nacht geslapen in dit hotel, omdat onze naar

X. van der Knaap
11-5-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hebben één nacht geslapen in dit hotel, omdat onze heenreis naar Oostenrijk erg voorspoedig was verlopen. Erg net hotel met prima eten. Zeer ruime kamers. Wel behoorlijk aan de prijs.

Gereisd Anders in Thu May 11 2006 11:35:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Liesenwirt in Uttendorf / Weißsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Liesenwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.