Uttendorf / Weißsee

We hebben een aantal aanbieders voor Uttendorf / Weißsee voor je op een rij gezet:

vakanties Uttendorf / Weißsee

Reviews over Uttendorf / Weißsee

Leuk gezellig dorp met klein skigebied,

Marleen Cremer
    18-11-2017

Uttendorf licht goed verdeelt tussen verschillende skigebieden, Kitzsteinhorn, Schmitten Zell am See, Kitzbühel, Bramberg. Het skigebied Weißsee wat bij Uttendorf ligt is niet zo'n aanrader. Het was er niet zo druk, redelijk klein skigebied met pittige pistes. Vanuit Uttendorf lange, bochtige weg. Ik zou hier niet graag rijden als het sneeuwt of er een pak licht. Buiten winterbanden heb je dan ook kettingen nodig.

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Schitterende omgeving

geertvdd
    23-8-2012

In de zomermaanden is er heel wat te doen in en om Uttendorf (grote zwemvijver / natuurleerpad / Keltisch dorp / rafting / ...), in de wintermaanden zijn we eigenlijk niet uit de Rudolfshutte weggeweest omdat de skilift naar het hotel 's avonds niet meer in bedrijf is.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2012

Ben in de zomer geweest dus geen idee van de wintersport

Stagiair
    4-3-2008

Ben in de zomer geweest dus geen idee van de wintersport mogelijkheden. Wel vlakbij Kaprun en Zell am See, dus dat zal wel in orde zijn. Dorpje zelf stelt niet veel voor, apres-ski zal niet vet zijn. Maar wel een mooi dorpje met een groot meer waar in gezwommen kan worden. Goede bakker met elke ochtend verse broodjes. Verbleven in een gästhaus, weet de naam niet meer maar was voor einde dorp rechtsaf en dan in een bocht. Wat hoger gelegen met uitzicht op het meer. Werkelijk SUPER! Mooie appartementen, echt karakteristiek Oostenrijks. Eigenaresse kan heelijk koken (heeft ons meermaals uitgenodigd voor een bakje koffie/borrel en zelfs zeer uitgebreid diner met gehele familie). Alles prima in orde! Zeker een aanrader. Buiten het dorpje (vooral Zell am See) genoeg te doen. In de omgeving zeer mooie wandelingen te maken, schitterende natuur!

Gereisd Anders in maart 2008
Uttendorf / Weißsee scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews