Gasthof Seestrand

6.9Voldoende

Oostenrijk, Salzburg, Thumersbach (bij Zell am See)

6.9Voldoende

Gasthof info

• Aan zee
Meer gasthof info

39 reviews over Gasthof Seestrand

• 2019
    8Diana02-02-2019

Heel goed!

Rustige omgeving. Hotel is netjes en het personeel erg vriendelijk. Het eten is heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 2018
    5Erna31-08-2018

Redelijk

Mooi uitzicht. Eten was prima,alleen elke dag zelfde saladebar. Om 21.00 alles dicht dus niks meer te drinken zowel op terras als binnen. Wel wat verouderd!! Trap mag wel geverfd worden.Geen lift! Wij hadden kamer 302.. Met hele slechte doorgezakte bedden En het matras stonk naar de rook. Flink gerookt daar op de kamer. Erg jammer!! Wel vriendelijk personeel. Maar denk dat ik het nu wel gezien heb daar. Erg weinig parkeerplaats en jammer op dinsdag alleen eten en moet je óf op je kan er blijven of ergens anders in de buurt wat drinken..

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Daniël van der Burg05-03-2018

Fantastisch ik zeg doen 😀.

Gashof Seestrand is helemaal top. De prijs is laag namelijk 51 euro per dag voor volgend jaar in de voorjaarsvakantie. Het is was lekker en ruim voldoende. We hadden ook een avond een fondeu avond wat erg leuk was. De skibus stop op 150 meter van het hotel af. Het ontbijt was ook prima. En we hadden ook een ruime kamer met een goed bed. Ik zou zeggen wil je naar Zell am See. En het goed maar voordelig verblijven dan zou ik Gashof Seestrand zeer aangeven. Wij vinden het gebied Zell am See te klein. Maar je kan ook goed een dagje naar Kaprun. Dit gebied zit in je skipas standaard. Dat zou ik dan wel aanvelen. Andere mensen die wel naar kaprun waren geweest waren. Zeiden dat de pistes lekker breed zijn.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8Mbz27-11-2017

Heerlijk hotel voor zeer goede prijs

Goed bereikbaar, vriendelijke mensen, kamers schoon, heerlijk ontbijt. Prijs/kwaliteits verhouding is echt geweldig. Je moet wel even met auto naar de piste/lift

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 8P&D10-08-2017

Vertrouwd

Gezellige sfeer. De familie van wie het gasthof is, geeft je het gevoel of je welkom bent. Kamers zijn klein maar wel schoon. De foto's die je online kan vinden, geven over het algemeen een goed en betrouwbaar beeld. Wat wij vooraf verwachtten, klopt met wat je aantreft: een gezellige, kleine gasthof, wel wat gedateerd. Ligging is prima (kamer aan meerzijde is aan te raden). Het ligt wel aan de andere kant van het meer dan waar het centrum van zell am see ligt. Eten is goed, in de avond keuze uit twee. In de ochtend beperkte keuze, maar wel goed.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Johan Zandee05-06-2017

Dit kan geen toeval zijn.

dat je daar te gast bent, en dat je ook een gast bent. We zijn er voor de tweede keer geweest en het was weer goed. Kamer netjes, bed goed, ontbijt goed. avond eten goed. Wat je vraagt wordt een oplossing gevonden. Maar er was bijna niets te vragen.Het liep allemaal op rolletjes.

Gereisd met partner in mei 2017

• 2piet09-03-2017

bagger

Ik vond helemaal niets goed aan dit pension. In een woord afschuwelijk. Overal scheuren in de muren, badkamer douchekop vol schimmel/kalk, geen schone handdoeken, niet goed schoongemaakt. Beneden in de eetzaal totaal niet vriendelijk. Ontbijt heel klein hoektafeltje, oud brood of geen brood. Zo karig dat we ons eigen beleg meenamen. Parkeerplaatsen heel krap. Ik zou deze accommodatie aan niemand aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 3familie07-03-2017

Nooit meer!!

Verschrikkelijk pension! Ligging is mooi zo aan het water, maar verder.......Achterstallig onderhoud, oubollig en ouderwets. Oude handdoeken met gaten erin. Ontbijt karig, zelfs een keer geen brood meer. Chagrijnige gastvrouw die alles en iedereen afsnauwt. Kamer mag echt geen kamer heten, zolderkamertje bah. Echt nooiiiiiit meer! Was wel schoon.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9Alie26-09-2016

Genoten

Gasthof Seestrand, heeft een prachtige locatie, aan het meer. (Kamer wel meerzicht boeken). (Geen lift aanwezig). Eigenaar en personeel zeer vriendelijk, het ontbijt goed, avondeten heeft 2 keuze's, dat je s'morgens kunt invullen. De omgeving is prachtig, je kunt het meer helemaal rond lopen, plm. 12 km. Deze omgeving heeft mooie wandelingen de bergen in. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Johan Zandee15-09-2016

In een woord geweldig.

Wat wij goed vonden was dat wij ons alleen druk hoefden te maken over het feit welke wandeling we de andere dag zouden gaan maken. En negatieve punten waren niet aanwezig.Ontbijt was goed. Het avondeten was gevarieerd en goed. Kamer aan meer zijde, we hebben echt 14 dagen genoten.Personeel was zeer attent en gemoedelijk.

Gereisd met partner in september 2016

Gasthof Seestrand info

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer