Pension Claudia ***

Pension Claudia ***

We hebben een aantal aanbieders voor Claudia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Claudia in het Nederlands

Pension Claudia, driesterren hotel, fruhstuck pension.InThumersbach ligt hemelsbreed nog geen kilometer van het centrum van zell am see. Met de auto ben je binnen 8 minuten bij de skipiste met parkeerplaatsen Schuttdorg of zelfs sneller met de skibus naar Zell am See centrum.

Hotel /Pension is gedateerd maar erg schoon en netjes. Ontvangst geweldig en keurig. Parkeren voor de deur. Gratis wifi aangeboden en werkt zeer snel. Ontbijt is verzorgt en voorzien van alle benodigdheden. Informatie van eigenaars zeer nuttig. Zeer vriendelijke en nette mensen.

Ak met al een prima verblijf tijdens een 5 daagse wintersport vakantie.

Top!

Fijn huis om te verblijven.

h.van Olst, 2-8-2012

Het is er zeer netjes, vriendelijke ontvangst en we hebben er goed geslapen.

De meubels en douches zijn wat oubollig maar wel erg netjes onderhouden. Prima bedden!

Er liggen tijdschriften en folders klaar. Een mooie sauna/relaxruimte. We mochten na het fietsen op de dag van uitchecken gebruik maken van de douches in sauna ruimte maken als we dat wilden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Claudia in Thumersbach (bij Zell am See), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Claudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Claudia scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.