Hotel Stroblerhof

Hotel Stroblerhof

5Matig

Oostenrijk, Salzburg, Strobl

Op vakantie geweest naar Stroblerhof?

5Matig

• 4.7Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

4 reviews over Hotel Stroblerhof

• 7gerard10-03-2009

lekker genoten

Wij zijn hier geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. De kamer was keurig verzorgd en elke dag schoongemaakt met schone handdoeken. Het ontbijtbuffet was prima. Wij hadden vanwege de groep geen keuzemenu,maar wat ons werd geserveerd was lekker en gevarieerd en meer dan voldoende.Goede en vriendelijke bediening. Donderdag en Vrijdag gratis gebruik van sauna. Kortom waar eerdere beoordelers geweest zijn weet ik niet,maar voor ons was het een zeer geslaagde vakantie

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2009

• 4eva14-03-2007

Geen prettige ervaring gehad in het 4-sterren hotel Stroblerhof (feb07). Dit is te danken aan de eigenaar. Hij heeft allerlei "eigen" regels gemaakt om het verblijf zo onaangenaam mogelijk te maken. Op bergschoenen mag je wel het hotel betreden, maar langlaufschoenen niet. Stokken en latten mogen niet op de kamer. Kleine verzoeken zijn al teveel. Het eten was redelijk, maar ook 2 dagen uitermate slecht (en ik ben geen moeilijke eter), bediening niet klantvriendelijk. Er is geen keuzemenu. (wel voor individueel vakantieganger). Kamers waren redelijk. Paar klachten (gehoord). Net onder het dak (3e verdieping) loopt de muur schuin, zo ook in de badkamer. Douchen gaat dan niet echt lekker. Leuk: er zijn kamers met een waterbed en een rond bed. Ik had (voor mij alleen) een goede kamer met twee 1-persoonsbedden. Conclusie: ik zal een volgende keer dit hotel niet boeken.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 4mw. van Egmond14-03-2007

Gereisd in maart 2007

• 5Johan04-02-2007

Zeer onvriendelijk hotel, eigenaar die zijn personeel afblaft, geen enkele service, zogenaamd iedere dag apres ski, maar niet in januari en februari!, eten erg matig tot slecht. Beslist geen aanrader! Onzekamer, geen douche, alleen ligbad onder schuine kap, waarin je alleen gebukt in kon stappen.

• 3Ligging t.o.v. pistes

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaStoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages