Appartement Haus Dobetsberger

Meer appartementinfo

4 reviews over Appartement Haus Dobetsberger

• 2Ellen Bosdijk-Habedank15-06-2009

nooit meer

Appartenmenten Dobetsberger in Strobl Bij aankomst was er niemand alleen maar een jongen. De verhuurder wilde ons in een ander Appartement stoppen, dan was afgesproken. De afwasautomaat was stuk en werd ook niet gemaakt. In het keukengerij ontbraken de gewone dingen. De huurprijs van Euro 65 per dag was unannehmbar. De schoonmaakprijs von Euro 40 is veel te hoog.

• 2Ellen Bosdijk-Habedank15-06-2009

Noot meer

Appartementen Dobetsberger in Strobl Bij aankomst was er niemand alleen maar een jongen. De verhuurder wilde ons in een ander appartement stoppen, dan was afgesproken. De afwasautomaat was stuk en werd ook niet gemaakt. In het keukengerij ontbraken de gewone dingen. De huurprijs van Euro 65 per dag was unannehmbar.De schoonmaakprijs von Euro 40 is veel te hoog

• 8Elisa Ligtenberg13-01-2008

Groot appartementencomplex boven kapsalon, is altijd plaats, in het dorpje Stroblligt niet aan de piste, je moet naar boven rijden ongeveer 30 minuten, appartement is ruim, wel typisch oostenrijks ingericht, wel jaarlijks wat vernieuwd. We gaan al jaren hierheen, voorheen zaten we in een hotel op de piste maar dit is veel beter.

Familie

0 tips over Appartement Haus Dobetsberger