Camping Sonnenterrassen

Meer camping info

11 reviews over Camping Sonnenterrassen

• 9Campinggast22-08-2017

Goede camping

Een relatief kleine camping in het dal bij Sankt Johann im Pongau. Mooie uitvalbasis voor diverse daguitjes. Het ontvangst was aller aardigst. Een plekje konden we uitzoeken op een van de terrassen. Ondanks dat de camping veel vaste gasten heeft was er nog voldoende ruimte om een mooi plekje te bemachtigen. Het sanitair - zoals in eerdere reviews staat aangegeven - is nog steeds van absolute klasse. Zelden zo mooi gezien op een camping. Met de heerlijke broodjes 's ochtends (te bestellen bij de receptie) begint de dag goed.

De camping ligt langs de weg van Schwarzach im Pongau naar Sankt Veit im Pongau. Ondanks het feit dat hierover regelmatig auto's rijden is ons dit niet als storend ervaren.

Al met al een leuke camping; een zekere aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Victor06-09-2015

Nette camping

Goed sanitair, hoewel een gedeelte bij de dames defect was. Badslippers verplicht in sanitair gebouw. Wij waren €87.4 kwijt voor 3 overnachtingen, 2 pers, auto, tent en elektra. Omgeving biedt zeer mooi wandelgebied en diverse attracties, winkels met auto te bereiken. Zonnige en nette standplaatsen. Nadeel: De vrije, niet vaste plaatsen ( ongeveer 20 van de 85 ) liggen dicht bij een doorgaande weg, waar bouwverkeer en gewoon verkeer 24 uur/dag overheen dendert. Daarnaast is er ook een spoorbaan waar nachts tientallen goederentreinen overheen gaan. Voor caravan of camper is het geluid te doen. Voor verblijf met tent niet aan te bevelen tenzij je oordopjes meeneemt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8a_runhardt23-01-2015

Hele nette camping

Wij hebben met onze twee kinderen van 7 en 5 jaar een prima vakantie gehad. Camping is netjes, wel vond ik er veel vaste plekken bij zitten. Sanitair is echt super, zo netjes en schoon en heel erg mooi. Vriendelijke eigenaresse, speeltuintje is leuk voor de kinderen. Camping ligt op een mooi centraal gelegen plek waar je zo overal heen kunt. Prijskwaliteitverhouding vind ik prima. Je kunt diepvries pizza bestellen en lekker bij je caravan/tent enz op eten. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Camping ligt wel aan een weg waar vrij veel auto's rijden maar vonden wij geen ergenis.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Jan09-09-2014

Superdeluxe

Mooie ruime zonnige terrasplaatsen met water en afvoer, elektriciteit, kabeltv en gas. Het uitzicht op de bergen is prachtig en savonds zie je rondom de lichtjes op de bergen fonkelen. Het sanitair is super luxe en schoon en meer dan voldoende voor een volle bezetting. De trein en de lokale weg langs de camping geven best wel wat geluid, maar het is niet overheersend.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8mopje20-08-2011

goede camping

we kwamen onverwachts op deze camping terecht ivm auto pech erheen gebracht door de sleepdienst. wat een prachtige camping. geweldig sanitair en kraak helder schoon. eigenaar echt super vriendelijk. helaas verder niks te eten of kopen. als je geen auto heb kan je er echt nergens heen! dan merk je pas hoe beperkt het dan is... maar verder prima plekken.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10kirsten07-08-2011

Wauw!!

Toen we aankwamen hadden we meer het idee dat we bij een hotel beland waren dan op een camping!

Prachtig sanitait van marmer!! Onwijs schoon!

Helaas waren wij bezig aan onze terugreis naar Nederland en konden we er daardoor niet langer blijven, want er is ontzettend veel te doen in de omgeving. Als wij weer die kant op gaan of er langs komen, plannen we zeker meerdere dagen op de camping.

Gelukkig hebben we de Liechtensteinklamm niet hoeven missen, dat moet je gezien hebben!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9klaas en sjoerdtje de vries-terpstra28-08-2009

dit is genieten

Een fijne camping met supersanitair, een grandioos zicht op de bergen, een vriendelijke,belangstellende Karin (=eigenaresse).Erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen of zonder kinderen(er is geen annimatieteam of disco).

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Jeff Vink07-08-2009

rustige, mooi gelegen camping

Op een zuidhelling gelegen camping. Plaatsen afgebakend en voldoende groot. Caravan/tent en auto passen precies. Rustig. Voor de kinderen een paar speeltoestellen, een pingpongtafel, 2 geiten en konijnen. Verer niets te doen. De omgeving biedt echter genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Aan de overkant van de Salzach is een natuurbadje met een ligwei. Net sanitair. Je kunt op de camping broodjes krijgen, bier en pizza. Verder kun je in St. Veit terecht voor boodschappen en eten. Al met al goed bevallen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Marcel06-08-2009

Super Camping

Niet al te grote camping maar gunstig gelegen midden in een schitterend berggebied. Santitair is echt super,zelden zo moi en schoon gezien. Zeer aardige en behulpzame eigenaren. Echt een camping voor mensen die van rust houden. Enige nadeel is dat je voor een boodschapje naar een vlakbij gelegen plaatsje moet. Op de camping zélf is weinig of niets te koop.

• 4Eetgelegenheden

• Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Gebieden met beperkte toegang, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesPost service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats