Gasthof Sylpaulerhof

Met oudere kinderen

super ontvangst.

ingrid barelds
13-8-2018

Zeer prettig ontvangst, mooie nette schone kamers met mooi uitzicht, super ontbijt, helemaal top.

Fantastische service

Selim
29-3-2018

Goede service, schoon maar vooral comfortabel kamers. Top!

Gezellig en helemaal verwend!

Florian
28-3-2018

Heerlijk weekje genote! Fantastisch verblijf gehad en helemaal verwend met een mega uitgebreid ontbijt en gezelligheid. Kamer was super schoon, lekkere bedden en een heerlijke douche. Super skigebied, goede afwisseling van pistes en mooie lange afdalingen. De gastvrouw en gastheer zijn super vriendelijk!

Erg leuk hotel

Mk
25-8-2017

Hartstikke leuk hotel met nederlandse eigenaars. Heerlijk ontbijt met van alles erbij en nette mooie kamers. Mooie omgeving en je kan er ook lekker eten op loopafstand. Kortom...voor herhaling vatbaar.

Super overnachtingshotel

Fam. Koning
20-8-2017

Genoten van ons verblijf in het overnachtingshotel Sylpaulerhof, erg gastvrij. Nederlandse eigenaars, die alles deden om het naar de zin te maken. Ontbijt was geweldig! Mooie omgeving, ook leuke restaurants in de buurt. Kortom een aanrader!

Fantastische plek

J. Herder
13-6-2017

Prachtig gelegen hotel in een echt Oostenrijks dorp.

Fantastisch we willen nu alweer terug

Familie van der Tol
19-3-2017

Leuke compleet en netjes ingerichte appartementen. Sylvie en Paul doen er alles aan om het naar je zin te maken ontzettend lieve mensen. Ontbijt is zeer goed. Appartementen liggen dicht bij de snelweg. Bushalte om de hoek om naar de skipistes te gaan. Heb je geen zin om zelf te koken dan zijn er genoeg restaurants op loopafstand. WiFi wat tegenwoordig erg belangrijk is was perfect. Paul en Sylvie bedankt voor de goede zorgen en de leuke week die we bij jullie hebben gehad.

Byzonder gezellige gastvrij wintersport verblijf

André en Caroline
8-3-2017

Prima locatie voor een sportieve en ontspannen vakantie zeer gastvrije eigenaren die service hoog in het vaandel hebben.

Gelegen in een prachtig wintersport gebied.

Geen enkel negatief punt te benoemen.

Weer zo hartelijk ontvangen

Annemieke Kersbergen
21-9-2016

Wat begon als een overnachting adres, is nu een vriendenadres geworden.

Wil je voor een goeie prijs een een kamer, dan moet je hier zijn, een goed bed, tv, WiFi , badkamer, en een balkon met uitzicht op de bergen en s'morgens een heerlijk uitgebreid ontbijt. Ook is er een klein zwembad waar je, als het warm is, even lekker kan afkoelen.

De Nederlandse ontvangst is altijd zeer warm en Sylvia en Paul zijn zeer behulpzaam voor hun bezoekers

waar een gast als vorst behandeld wordt

Geert Louters
23-8-2016

Ideale plek voor op doorreis naar Kroatië. Zeer ruime kamers, en een ontbijt waar je echt ogen tekort komt. Zeer vriendelijke Nederlandse gastvrouw, die alles uit de kast trekt om je het naar je zin te maken

We hebben een aantal aanbieders voor Sylpaulerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Sylpaulerhof in St. Michael im Lungau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Sylpaulerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.