Chalet St Martin Chalets

Chalet
Chalet St Martin Chalets
9,1

8 reviews over Chalet St Martin Chalets in het Nederlands

Ieder jaar weer een genot!

M. Oostwegel
14-3-2016

Mooie chalets! Fijne sauna met douches en relaxruimte voor gemeenschappelijk gebruik. Verse broodjesservice in de ochtend! Slechts 5 min. rijden naar de gondel. Leuke skischool voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige locatie, mooie verzorgde chalet

Davyvdc
25-8-2015

Het chalet resort is gelegen in het gezellig dorpje Sankt Martin op 15' wandelen van Saint Michael im Lungau. Het natuurlijk vijvertje is fantastisch en zorgde voor ons en de kinderen meermaals voor een koele verfrissing.Wandelen, joggen, adventure parcours, mountainbike, kastelen bezoeken, boogschieten, bezoek zilvermijn te Ramingstein,...plonsen in de rivier de Mur op ongeveer 3km van het resort (brugje Mülhweg), voldoende activiteiten om je vakantie te vullen. Zéér vriendelijk personeel.Communicatie verliep wat stroef in het begin wat vervelend is als je met vragen of een probleem zit (receptie enkel geopend van 17-19u, foutief telefoonnummer op info brochure), tweemaal ongevraagd een ontbijtzak aan de deur (wel correct teruggenomen door het aanwezige personeel, niet aangerekend bij uitchecken), vermelding van gratis workshops boogschieten op de website maar uiteindelijk betalend (15 euro/pers).

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Mooie ski-uitvalsbasis, heerlijk verblijf

Ernst Kleinpenning
26-3-2013

Mooi luxe chalet, goed ingericht, met prachtige sauna-faciliteit. Meerdere skigebieden om de hoek. Genoten!

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Prachtige chalets op een prachtige lokatie!

Mara Heerebout
28-9-2012

Geweldig genoten van ons verblijf in de Chalets in St Michael. Omgeving is werkelijk sprookjesachtig. Accomodatie en uitstapjes tot in de puntjes verzorgd door Jody en Herbie! Echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2012

heerlijk lang weekend met collega's

M van der Straten
26-9-2012

Op een kleinschalig park, zeer schoon en luxueus chalet met geweldig uitzicht, Bedden slapen fantastisch. Jody en Herby (beheer) zijn zeer enthousiast en bevlogen. Er is genoeg te doen voor de in- en ontspanning (wandelen, moutainbiken, golfen, paragliding, skieën ect. of gewoon helemaal niets doen). Aan te bevelen!

Gereisd Zakelijk in januari 2012

Prachtige ligging en comfort.

Paul Sival
23-3-2011

Prachtige centrale ligging in gebied met vele uitdagende en verwonderende plaatsen. Ruime varieteit aan horeca en buitensporten binnen handbereik. Een mooi voorbeeld hoe ecologische ontwikkeling van vakantiehuizen kan samengaan met een hoog comfort en serviceniveau.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer de moeite waard !!

J. Jonker
21-3-2011

We hadden een prachtig en ruim chalet, van alle gemakken voorzien. Mooie sauna waar je gebruik van kunt maken etc Met beheerder Herby zijn we een ochtend wezen skien in de tief schnee. Fantastisch. Gevarieerd en mooi skigebied , zonder wachttijden bij de liften.

Gereisd Met vrienden in maart 2011

Fraai chalet op fantastische locatie

van Oostwaard
3-8-2010

Voor het tweede achtereenvolgende jaar hebben we genoten van dit prachtige chalet. Lungau heeft veel te bieden voor de sportieve gast. Wandelen, hardlopen, fietsen (E-bike: mountainbike met ondersteuning), raften, golf (baan op steenworp afstand), etc. Ook een prima gebied voor iemand die rust zoekt. De mensen in Lungau zijn heel vriendelijk. Een absolute aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet St Martin Chalets in St. Michael im Lungau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet St Martin Chalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.