Appartement Haus Bogaart

Met vrienden

prachtig mooi!!!!

hanny jeroen
29-3-2012

mooi gasthof!!!!!luxe appartement,heerlijk rustig voor herhaling vatbaar!!!

Zalige plek in ouderwets vriendelijk Oostenrijk

Tonnie en Paul Janssen
29-3-2012

Appertement Haus Bogaart is huiselijk, schoon, economisch ingedeeld en sfeervol. Prachtige ligging en alles goed te bereiken!

geweldige plek

michael
19-1-2011

het huis is super en de sneeuw is goed.

het is een gezellig dorp waar je lekker kan eten en waar iedereen elkaar kent

Zeker doen!

V. van Wijk
13-1-2011

Wij waren met een kleine groep in de nieuwe appt 1 en 2, waarvan appt 1 op dit moment het modernste is ingericht. Prettig, schoon, verzorgd, (keuken)linnengoed en handdoeken inbegrepen in de eindschoonmaak. Ook leuk dat de basisbenodigdheden in de keuken aanwezig waren, geen gezeur om je eigen afwasmiddel of kruiden mee te moeten nemen en zeker genoeg kookgerei. Skiliften gemakkelijk per auto(bus) bereikbaar, gratis parkeren, voor alle niveaus en niet te druk. Zeer aantrekkelijk geprijsde restaurants dichtbij met authentieke Oostenrijkse kost, nog een echt kleinschalig stadje. Het lijkt ons ook voor de zomer een goede bestemming, met veel wandelgelegenheid en sportfaciliteiten.

Fantastische plek

Ans van den Broek
11-1-2011

Zaterdag 22 januari 2011 gaan we al weer voor de derde keer naar "Haus Bogaart". Een fantastische woning met 3 mooie appartementen van alle comfort voorzien, liggend in een voor ons prachtig ski-gebied. De halte voor de ski-bus is vlakbij en brengt je gratis naar de verschillende ski-gebieden. In het dorp zijn diverse goede restaurantjes en supermarktjes. Op de ski-gebieden zijn diverse zeer gezellige hutten te vinden.

Ook dit jaar hebben wij weer het appartement boven aan de voorzijde met een prachtig uitzicht op de bergen.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Er ligt op dit moment ruim voldoende sneeuw en we hebben er weer heel veel zin in.

Mooie plek. Zeker iets om terug te komen!

Jack Ott
13-9-2010

Goede uitvalsbasis om in het dal wandelingen te maken (je kunt alle kanten op).

Eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Aan eventuele opmerkingen en wensen wordt direct te gemoed gekomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Bogaart in St. Michael im Lungau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Bogaart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.