Gasthof Haus Beckenbauer

4 reviews over Gasthof Haus Beckenbauer in het Nederlands

• 2017
    8Frans en Elly Bakker25-03-2017

Het was fantastisch

Het is dichtbij de gondel, wij namen altijd de auto.

8Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service
    8Ligging

• 9Janny 29-01-2015

Aardige verhuurster

Leuke kamers, ontbijt prima, prachtige omgeving. Nette verhuurster ideale tussenstop voor onze vakantie naar Kroatië.

10Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    10Service

Met oudere kinderen

• 9Meussen24-07-2013

Zeer behulpzaam

Hebben dit huis geboekt voor komende winter en kwamen er nu langs op weg naar ons vakantieadres en hebben we gezien de gunstige ligging t.o.v. de A10 er een overnachting geboekt. Maria Bliem is zeer behulpzaam wij verbleven op basis van overnachting met ontbijt in een app. wij waren de eerste in 1 van de 2 hagelnieuwe app. Echt super 2 oudere app zijn ook zeer comfortabel. Ski lift op 200meter. Dorpcentrum 500meter. Heb nu al zin in de winter.

9Service
    10Ligging

Met jonge kinderen

• 9Lee08-04-2013

Op en top!!!

We hebben hier een weekje doorgebracht en het was heerlijk. Prachtig appartement met balkon, alles op en top in orde. Verse broodjes 's morgens vroeg afgeleverd. Een zeer attente gastvrouw, Maria, die er voor zorgde dat we niets tekort kwamen. Een sauna voor privé gebruik. En een paar honderd meter van de skilift. Kortom wie van gemutlichkeit houdt.......the place to be!!

10Service

2 tips over Gasthof Haus Beckenbauer

• Meussen, 24-07-2013

Super ligging voor zomer en winter mooi eigen skigebied maar op 5 km ligt Katschberg en op 15km Obertauern

• Janny , 29-01-2015

Mooie wandel omgeving, dicht bij de lift, ideaal voor Wintersport.

0 vragen over Gasthof Haus Beckenbauer

Gasthof info