Appartement Eckenhof

91 reviews over Appartement Eckenhof in het Nederlands

Prima vakantie

Lonneke
17-9-2018

Mooie appartementen, bij de lift en skipiste. Schoon en vriendelijke eigenaars.

We komen zeker terug

de Vries
6-9-2018

We zijn hier al vaker geweest. Prima overnachting op de doorreis naar Italië. Schone kamers, goed ontbijt en vriendelijk ontvangst. We komen zeker nog eens terug. We boeken altijd direct dat is stukken goedkoper als via internet.

Volop genoten!

Brenda
26-8-2018

Prachtig volledig appartement, gunstige en rustige ligging. Vriendelijke en hele behulpzame eigenaren. Ideaal met jongere kinderen en goed uitgangspunt voor vele uitjes zeker met de inbegrepen Lungaukarte!

wij gaan zeker terug

Erik Heij
20-8-2018

hele mooie ligging , plezierige bediening met veel aandacht voor ons en leuke speelplek in de tuin voor de kleinste

gewoon GEWELDIG !!!

fam Starrenburg
12-8-2018

Voor de tweede keer te gast in huize Eckenhof en wederom een fantastische vakantie gehad. Superschone appartementen voorzien van alle gemakken, heerlijke bedden en een grote tuin met speelweide. Je hebt een prachtige uitzicht en nederlandse eigenaren zijn supervriendelijk en erg behulpzaam. Hun lieve dochter zorgde meerdere avonden voor wat animatie voor de kinderen en dankzij de lunguacard is er in de directe omgeving een waslijst met leuke dingen om te ondernemen vaak ook gratis ! Qua ligging zit je een uurtje van Italie of Slovenie af en salzburg is ook maar 70 min met de auto dus een aanrader ook als tussenstop maar blijf dan wel een paar dagen! Familie van Eck bedankt we komen zeker een 3e keer!

Een aanrader!

Raymond
6-8-2018

Wat hebben Arnold en Miriam het hier perfect voor elkaar! Hartelijke ontvangst, keurig onderhouden en ruim appartement (wij hadden met z'n 4-en een 6-pers appartement). Het lijkt allemaal nog wel zo nieuw, alsof 't net geopend is. Lekker balkon om van het uitzicht te genieten. Gedurende de week hebben ze voor met name de kleinere kinderen nog wat activiteiten georganiseerd. De onze waren er net te groot voor, maar 't geeft wel aan hoe betrokken men is bij. Wat ons betreft een aanrader, zeker voor gezinnen met (kleine) kinderen.

In de regio is genoeg te beleven, zeker met de Lungaucard die je gratis erbij krijgt. Het gebied is -verhoudingsgewijs- wat rustiger dan bijvoorbeeld in Tirol, waar we ook al menig dal gezien hebben. Maar verplicht stilzitten hoeft er zeker niet!

Fantastisch, aanrader!

Fam.Beijerink
6-8-2018

Zeer vriendelijke mensen, mooi ruim en schoon appartement, broodjesservice. Dochter Antoinette organiseerde vaak s ávonds leuke activiteiten voor de kinderen o.a. het vogel spotten was super! En wat een mooie grote tuin met speelmogelijkheden voor de kinderen(trampoline viel in zeer goede aarde) Ook tijdens onze vakantie was de Lungau kaart die we erbij kregen super. Deze omgeving is zoveel te ondernemen,o.a. outdoorparc,de vele mooie openlucht(binnenbad)zwembaden, rodelen,kletternparken, de vele bergmeren, en uiteraard de mooie natuur ontdekken. Dit kon allemaal met de lungau kaart. St.Michael is een rustig plaatsje met zeer vriendelijke bewoners. Je hebt ook leuke restaurants waar je heerlijk kunt eten,voldoende supermarkten. Voor ons was het een supervakantie.

Ontzettend mooi appartement, met mooi uitzicht. Alles heel erg schoon, en van alles voorzien. Konden met de gratis lungau kaart allerlei leuke activiteiten ondernemen zoals zwemmen, midgetgolfen, rodelen, kabelbanen etc etc. . De kinderen hebben zich vermaakt in de mooi aangelegde tuin met speel toestellen. Ook organiseerden ze avonds activiteiten voor de kinderen. We hebben hier een super vakantie gehad en we komen hier zeker weer terug!

Super vakantie en verblijf, aanrader!

Mieke de Wit
30-7-2018

Netjes verzorgd en ruim opgezet.

2x per week schone handdoeken en een poetsbeurt van het appartement.

Heel vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.

Een lungaukaart waarmee je veel kunt ondernemen, gratis of met een mooie korting.

Fantastisch en ontspannend

Raymond Vermeulen
30-7-2018

Nederlandse eigenaren. Super gastvriendelijk en super appartementen! Ontbijt wat inbegrepen in de prijs zit was ook echt top voor elkaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Eckenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eckenhof in St. Michael im Lungau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eckenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.