Appartement Eckenhof

Meer appartement info

120 reviews over Appartement Eckenhof

• 2019
    10Mariza25-08-2019

Super schoon appartement! Vriendelijk! Kindvriendelijk Denken mee! In een woord geweldig.

Miriam, Manager, 13-09-2019

Beste Mariza en familie,

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Wij vonden het erg leuk dat jullie er waren en fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Groeten Arnold en Miriam

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Fam van Dam10-08-2019

Het is een prachtige omgeving appartementen zijn mooi en schoon, dicht bij de kabelbaan. De eigenaren Miriam en Arnold doen alles voor je , als je wat wil weten ze zoeken het voor je op. Kregen zelfs nog broodjes en koffie mee voor de terugreis. In een woord 👍

Beste Familie,

Hartelijk dank voor jullie review. We vonden het erg leuk dat jullie er waren en fijn te lezen dat jullie een fijne vakantie hadden. Misschien tot een volgende keer ;-)

Met vriendelijke groeten, Arnold en Miriam

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Esther nijenhuis10-08-2019

Super

Schoon en nieuw appartement met heerlijke bedden

Beste Esther,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Hartelijk dank voor jullie bezoek.

Groeten Arnold en Miriam.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Jan10-07-2019

SUPER!

Wat te zeggen als je hier al voor de 8e keer komt? Prima locatie, altijd een praatje, tips, goed ontbijt (als je tekort komt ligt dat aan jezelf). Mooie ruime appartementen, met alles voor handen voor een top verblijf

Beste Jan,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. En wij vinden het toch een hele eer dat je al zo vaak bij ons je vakantie hebt gevierd!

Groeten Arnold en Miriam.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Familie Kader07-05-2019

Heerlijk appartement.

Verzorgd ontbijt. Vriendelijke verhuurders. Mooi, schoon en volledig ingericht appartement. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Familie,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven.

Met vriendelijke groeten Arnold en Miriam

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Jesse03-04-2019

Heerlijkevakantie gehad

We hadden een appartement op de begane grond met een heerlijk terras. Het weer was super dus na het skiën konden we nog lekker buiten zitten. De gondel is op loopafstand. Het skigebied is geweldig, niet druk en geen wachtrijen bij de lift. In het dorp zij verschillende goeie restaurants en winkels genoeg. De ski bus brengt je in een paar minuten bij de Aineck, ook zo’n mooi gebied  Voor ons voor herhaling vatbaar.

Miriam, Manager, 09-04-2019

Beste Familie,

Hartelijk dank voor jullie review. We vinden het fijn om te lezen dat jullie het naar jullie zin gehad hebben. En misschien tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten Miriam

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Henk Vegter25-02-2019

Voor herhaling vatbaar

Na een aantal keren in de zomer nu voor het eerst in de winter geweest. Pal onderaan de lift. Top vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8Bram en Elly05-02-2019

Prima goed gelegen appartement.

Wij waren er voor een week wintersport. Fijn appartement met vriendelijke Nederlandse gastvrouw en -heer. Het is mooi gelegen met het balkon aan de zonzijde. Verder ligt het op nog geen 100m van de gondel en op loopafstand van het dorp. Fijne uitgangsplek voor een winter- en zomervakantie.

Miriam, Manager, 08-02-2019

Bedankt voor jullie review  Gezellig dat jullie er waren. En hopelijk tot volgende jaar in goede gezondheid.

Vriendelijke groeten, Arnold en Miriam

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Wilfried van Amerongen07-01-2019

Goed, compleet en gezellig!

Zeer compleet en goed appartement! Wij waren met 6 personen, 2 volwassenen en 4 kinderen (12, 13, 15 en 16). Alles aanwezig, makkelijk om een beroep te doen op Miriam en Arnold, die altijd behulpzaam zijn. Ze geven ook ongevraagd tips, dat helpt zeker. Oudejaarsavond werden we verrast met oliebollen, appelbeignets en later bij het vuurwerk met een glaasje champagne, heel gemoedelijk allemaal. Halverwege de week werd het appartement ook nog eens door Miriam en Arnold schoongemaakt, alle handdoeken gewisseld en alle kleding - die de kids door hun kamer hadden geslingerd - weer netjes opgevouwen...dit vonden ze erg leuk :-) Kortom een goed en gezellig verblijf op 2 minuten loopafstand van de gondels. We komen zeker terug!

Miriam, Manager, 01-02-2019

Beste Familie,

bedankt voor jullie geschreven stukje :-) Leuk te lezen........ en tot volegend jaar.

Groeten Arnold en Miriam

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 2018
    8gwendy vos- wesseker29-12-2018

mooie ( ski ) locatie

De appartementen zijn ruim en netjes, goede bedden. Alles aanwezig van fohn tot kaasschaaf en slofjes. Heel prima voor skivakantie. Mooi skihok met verwarmde skischoendragers. Op kerstavond werden we verrast met een apfelstrudel, erg leuk.en attent Persoonlijk vond ik de ontvangst iets minder. een eerste vraag zou kunnen zijn, hebben jullie een goede reis gehad?. Rondleiding was wat vluchtig. Vertrek idem dito. eerst aanbetalen, vervolgens de rest moet contant. We waren even vergeten dat er nog extra kosten bij kwamen die konden we niet pinnen . Ze sturen je gewoon naar een pin automaat. Hierin totaal niet coulant dat je het ter plekke kunt overmaken in hun bijzijn of via een betaal verzoek. Ze weten dat je bijna 1100 km moet rijden dat je druk aan het inpakken bent en voor een klein bedrag t.o.v. het totaal bedrag laten ze je gewoon naar een pin automaat rijden. Dit kwam zeker niet klantvriendelijk over.

Miriam, Manager, 08-01-2019

Beste Familie, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om wat te schrijven over uw verblijf in ons huis. Wat betreft de feedback over het ontvangst. Ik zal hier in de toekomst rekening mee houden. Het is op zaterdag, de grote wissel vaak erg druk met vertrekkende en arriverende gasten. Daar schiet vaak wat extra tijd bij in. Er ligt wel een uitgebreid informatieboek op uw appartement. Maar daar heeft niet iedereen zin in na een vermoeiende reis. Maar zeker een aandachtspuntje voor ons. Dan betreft de betaling. In Oostenrijk lijkt het soms of we wat geldzaken betreft enige jaren achter lopen. Dat houdt in dat niet ieder restaurant, winkel etc. een betaalautomaat heeft. Bij ons is het toch echt de gewoonte dat elke gast alles betaald heeft voordat hij/zij vertrekt. Helaas zijn we in het verleden hier al eens door benadeeld :-( Betalen kan dus vooraf, ter plaatse maar in ieder geval voor vertrek. Het spijt mij dat u dit als negatief heeft ervaren.

Met vriendelijke groet, Arnold en Miriam

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Room ServiceBeperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette