Appartement Eckenhof

Pension, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag-3°-13°
Appartement Eckenhof
9,5

93 reviews over Appartement Eckenhof in het Nederlands

Goed, compleet en gezellig!

Wilfried van Amerongen,
7-1-2019

Zeer compleet en goed appartement! Wij waren met 6 personen, 2 volwassenen en 4 kinderen (12, 13, 15 en 16). Alles aanwezig, makkelijk om een beroep te doen op Miriam en Arnold, die altijd behulpzaam zijn. Ze geven ook ongevraagd tips, dat helpt zeker.

Oudejaarsavond werden we verrast met oliebollen, appelbeignets en later bij het vuurwerk met een glaasje champagne, heel gemoedelijk allemaal.

Halverwege de week werd het appartement ook nog eens door Miriam en Arnold schoongemaakt, alle handdoeken gewisseld en alle kleding - die de kids door hun kamer hadden geslingerd - weer netjes opgevouwen...dit vonden ze erg leuk :-)

Kortom een goed en gezellig verblijf op 2 minuten loopafstand van de gondels.

We komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

mooie ( ski ) locatie

gwendy vos- wesseker,
29-12-2018

De appartementen zijn ruim en netjes, goede bedden. Alles aanwezig van fohn tot kaasschaaf en slofjes. Heel prima voor skivakantie. Mooi skihok met verwarmde skischoendragers. Op kerstavond werden we verrast met een apfelstrudel, erg leuk.en attent Persoonlijk vond ik de ontvangst iets minder. een eerste vraag zou kunnen zijn, hebben jullie een goede reis gehad?. Rondleiding was wat vluchtig. Vertrek idem dito. eerst aanbetalen, vervolgens de rest moet contant. We waren even vergeten dat er nog extra kosten bij kwamen die konden we niet pinnen . Ze sturen je gewoon naar een pin automaat. Hierin totaal niet coulant dat je het ter plekke kunt overmaken in hun bijzijn of via een betaal verzoek. Ze weten dat je bijna 1100 km moet rijden dat je druk aan het inpakken bent en voor een klein bedrag t.o.v. het totaal bedrag laten ze je gewoon naar een pin automaat rijden. Dit kwam zeker niet klantvriendelijk over.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Miriam, Manager, 8-1-2019

Beste Familie,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om wat te schrijven over uw verblijf in ons huis.

Wat betreft de feedback over het ontvangst. Ik zal hier in de toekomst rekening mee houden. Het is op zaterdag, de grote wissel vaak erg druk met vertrekkende en arriverende gasten. Daar schiet vaak wat extra tijd bij in. Er ligt wel een uitgebreid informatieboek op uw appartement. Maar daar heeft niet iedereen zin in na een vermoeiende reis. Maar zeker een aandachtspuntje voor ons.

Dan betreft de betaling. In Oostenrijk lijkt het soms of we wat geldzaken betreft enige jaren achter lopen. Dat houdt in dat niet ieder restaurant, winkel etc. een betaalautomaat heeft.

Bij ons is het toch echt de gewoonte dat elke gast alles betaald heeft voordat hij/zij vertrekt. Helaas zijn we in het verleden hier al eens door benadeeld :-(

Betalen kan dus vooraf, ter plaatse maar in ieder geval voor vertrek. Het spijt mij dat u dit als negatief heeft ervaren.

Met vriendelijke groet, Arnold en Miriam

Prima vakantie

Lonneke,
17-9-2018

Mooie appartementen, bij de lift en skipiste. Schoon en vriendelijke eigenaars.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

We komen zeker terug

de Vries,
6-9-2018

We zijn hier al vaker geweest. Prima overnachting op de doorreis naar Italië. Schone kamers, goed ontbijt en vriendelijk ontvangst. We komen zeker nog eens terug. We boeken altijd direct dat is stukken goedkoper als via internet.

Gereisd met partner in augustus 2018

Volop genoten!

Brenda,
26-8-2018

Prachtig volledig appartement, gunstige en rustige ligging. Vriendelijke en hele behulpzame eigenaren. Ideaal met jongere kinderen en goed uitgangspunt voor vele uitjes zeker met de inbegrepen Lungaukarte!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

wij gaan zeker terug

Erik Heij,
20-8-2018

hele mooie ligging , plezierige bediening met veel aandacht voor ons en leuke speelplek in de tuin voor de kleinste

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

gewoon GEWELDIG !!!

fam Starrenburg,
12-8-2018

Voor de tweede keer te gast in huize Eckenhof en wederom een fantastische vakantie gehad. Superschone appartementen voorzien van alle gemakken, heerlijke bedden en een grote tuin met speelweide. Je hebt een prachtige uitzicht en nederlandse eigenaren zijn supervriendelijk en erg behulpzaam. Hun lieve dochter zorgde meerdere avonden voor wat animatie voor de kinderen en dankzij de lunguacard is er in de directe omgeving een waslijst met leuke dingen om te ondernemen vaak ook gratis ! Qua ligging zit je een uurtje van Italie of Slovenie af en salzburg is ook maar 70 min met de auto dus een aanrader ook als tussenstop maar blijf dan wel een paar dagen! Familie van Eck bedankt we komen zeker een 3e keer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een aanrader!

Raymond,
6-8-2018

Wat hebben Arnold en Miriam het hier perfect voor elkaar! Hartelijke ontvangst, keurig onderhouden en ruim appartement (wij hadden met z'n 4-en een 6-pers appartement). Het lijkt allemaal nog wel zo nieuw, alsof 't net geopend is. Lekker balkon om van het uitzicht te genieten. Gedurende de week hebben ze voor met name de kleinere kinderen nog wat activiteiten georganiseerd. De onze waren er net te groot voor, maar 't geeft wel aan hoe betrokken men is bij. Wat ons betreft een aanrader, zeker voor gezinnen met (kleine) kinderen.

In de regio is genoeg te beleven, zeker met de Lungaucard die je gratis erbij krijgt. Het gebied is -verhoudingsgewijs- wat rustiger dan bijvoorbeeld in Tirol, waar we ook al menig dal gezien hebben. Maar verplicht stilzitten hoeft er zeker niet!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch, aanrader!

Fam.Beijerink,
6-8-2018

Zeer vriendelijke mensen, mooi ruim en schoon appartement, broodjesservice. Dochter Antoinette organiseerde vaak s ávonds leuke activiteiten voor de kinderen o.a. het vogel spotten was super! En wat een mooie grote tuin met speelmogelijkheden voor de kinderen(trampoline viel in zeer goede aarde) Ook tijdens onze vakantie was de Lungau kaart die we erbij kregen super. Deze omgeving is zoveel te ondernemen,o.a. outdoorparc,de vele mooie openlucht(binnenbad)zwembaden, rodelen,kletternparken, de vele bergmeren, en uiteraard de mooie natuur ontdekken. Dit kon allemaal met de lungau kaart. St.Michael is een rustig plaatsje met zeer vriendelijke bewoners. Je hebt ook leuke restaurants waar je heerlijk kunt eten,voldoende supermarkten. Voor ons was het een supervakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Ontzettend mooi appartement, met mooi uitzicht. Alles heel erg schoon, en van alles voorzien. Konden met de gratis lungau kaart allerlei leuke activiteiten ondernemen zoals zwemmen, midgetgolfen, rodelen, kabelbanen etc etc. . De kinderen hebben zich vermaakt in de mooi aangelegde tuin met speel toestellen. Ook organiseerden ze avonds activiteiten voor de kinderen. We hebben hier een super vakantie gehad en we komen hier zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Eckenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eckenhof in St. Michael im Lungau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eckenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.