Appartement Schafferbauer

Appartement
Weer vandaag22°
8,5

2 reviews over Appartement Schafferbauer in het Nederlands

Zeer ruim en gunstig gelegen appartement

I Tol
23-2-2019

Op korte afstand van kindvriendelijk skigebied Lofer gelegen. Ruime appartementen en schoon. Aardig stel dat de boerderij draait en zeer gastvrij.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruim, goed gelegen appartement in boerderij

Erik
30-4-2015

Schafferbauer is een biologische boerderij aan de rand van St. Martin. Met de auto is het zo'n 5 minuten rijden naar de lift, supermarkten zijn nog dichterbij. Wij verbleven in woning nr 1. Zeer ruim met 2 gigantische slaapkamers en een grote badkamer. De inrichting is vrij verouderd (keuken, badkamer, wc, meubels) en doet niet echt brandschoon aan. Vergeleken met de overige ruimten vonden we de kamer annex eethoek dan weer vrij klein. Had dus veel handiger ingedeeld kunnen worden. De boerderij is nogal rommelig, maar dat is vaker zo in Oostenrijk. Wij vonden de eigenaresse vrij stug, een gezellig gesprekje bij aankomst of voor het vertrek was er niet bij. Bedankt kon er nog net van af.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schafferbauer in St. Martin bei Lofer , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schafferbauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.