Hotel Martinerhof

93 reviews over Hotel Martinerhof in het Nederlands

Gewoon genieten

Pieternella,
30-3-2018

Prima "basic" hotel, wel aan renovatie toe

Fijn hotel. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Familie van Lieshout,
10-3-2018

Goede prijs-kwaliteit verhouding. All-Inclusive formule is prima. Uitgebreid ontbijt en heerlijk eten in de avond. Al voor de 4e keer in dit hotel gelogeerd.

Minpuntje is de ongezellige TL-verlichting 's avonds, wat sfeerverlichting zou er gezelliger uitzien. Leuk familie skigebied in Lofer. Pendelbus stopt voor de deur van het hotel.

gewoon heel goed

Fam de Graaf,
23-2-2017

prijs / kwaliteit is geweldig .zijn dit jaar ergens anders geweest ,gaan volgende keer hier weer heen

Goed voor deze prijs

Mel D.,
12-2-2017

De kamers zijn basic en ruim, verwacht geen luxe. De skibus stopt aan de overkant van de straat. Het is een 10 à 15 minuutjes rijden tot aan het skigebied. Als je ruime keuze in vlees wilt bij het ontbijt, met je vroeg aanwezig zijn. Niet alles wordt aangevuld. Minpunt vind ik dat je geen flesje water of een blikje fris kan meenemen voor tussendoor of bij de lunch. De frisdranken aan de bar zijn niet lekker, je maakt best een andere keuze. Het avondeten is lekker maar basic. Je hebt keuze uit 2 menu's. De speelruimte voor de kinderen stelt niks meer voor dan een kamer met 1 klimrek in. Al bij al is dit een goed hotel als je je verwachtingen niet te hoog instelt.

Aanrader

Lamberigts P.,
12-2-2017

Familiehotel met zeer vriendelijk personeel. De eigenaars runnen het hotel zonder opdringerig te zijn maar altijd met de nodige zorg en interesse voor hun gasten. Zeer propere kamers en superlekker eten op basis van all-inclusive. Het hotel heeft ook een ski-opbergruimte. Het dorpje Sankt Martin bei Lofer is maar enkele straten groot, maar wie houdt van rust; is hier op de juiste plaats. De mensen in Sankt Martin zijn ook echt vriendelijk en er passeert je echt niemand zonder je een "goedendag" te hebben gewenst.

s'Morgens neemt men de ski-bus (gratis) aan de overkant van de straat, op 20 stappen van het hotel. Na een rit van +/- 10 minuten kom je aan de Hochalm ski-liften in het dorpje Lofer. Wil je de grootste drukte vermijden dan kan je het best de ski-lift nemen voor 10:00 Hr, anders zal je toch een 10 minuutjes moeten aanschuiven. De piste is geschikt voor de beginners en de gevorderden, maar echter niet voor de experts. Besluit: Ontspannen skiën met het gezin!!

Top zomervakantie gehad

Annika Voets
23-10-2016

Perfect eten, veel keus en variatie. Zelfs onze zeer kritische moeilijke eter van 9 vond het geweldig. Heerlijk ontbijt.

Leuk, zeer rustig dorpje. Veel te zien in de omgeving. Super om te wandelen.

De Saalachtal-kaart die je van het hotel krijgt geeft recht op gratis entree bij o.a. 2 prachtige kloven, zwembaden, grotten etc. Ideaal.

Wij gaan meestal elk jaar naar een andere plek maar de kinderen willen hier graag terug dus wie weet?

prima

wjg
30-9-2016

Eten was goed. Personeel vriendelijk.Internet (wifi) deed het niet.

Prijs kwaliteit prima

Marco
17-9-2016

De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het eten was standaard maar goed en voldoende. 's morgens de keuze uit 2 menu's, maar 's avonds kon je van beide menu's pakken. Ontbijt was wel elke dag hetzelfde en de kaas smaakloos, maar wel ruim voldoende.

De kamers zijn netjes en worden dagelijks (behalve op zondag) gereinigd. Handdoeken 2x per week tenzij je het aangeeft.

Omgeving is prachtig met veel wandelroutes.

Kamers groot, sober en proper (laminaat op de vloer). Rustig gelegen.

Goedkoop. Eten ... niks smaakt naar wat het moet smaken, overgaar en smaakloos, koffie niet te zuipen, de rest is aangewaterd. Ontbijt is eentonig. 's Avonds heb je de keuze uit 2 menus ('s morgens kiezen). Hier ben je binnen het half uur van tafel (soep, salade, hoofdschotel en dessert) Als je binnenkomt staan binnen 3 minuten drankjes en soep op tafel. Niet gezellig. Geen Fohn noch Wifi op de kamers.

Zeer goed hotel

De Smedt Marcel
30-8-2016

Hebben daar de derde maal gelogeerd,lekker eten en vriendelijke bediening

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martinerhof in St. Martin bei Lofer , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martinerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.