Camping Grubhof Lofer

Camping Grubhof Lofer

201 reviews over Camping Grubhof Lofer in het Nederlands

Geweldige camping in prachtig gebied.

Ron
21-9-2018

Een prachtig gelegen camping met uitzonderlijk mooi sanitair, dat verbazend schoon bleef. Het oudste gebouw is wat krap.

De camping ligt in een breed dal met een paar leuke plaatsjes in de buurt. De vaste plaatsen zijn vooral aangelegd voor caravans en campers met stenen en grit waar je op moet staan.

In principe is er voor de tent een grote weide beschikbaar, waar je als het niet te druk is ook heel leuk kan staan (je hebt dan geen toegang tot de mooiste delen van het sanitair, want dan moet je een XL plaats boeken).

Wij stonden met onze tent aan de Ufer aan het riviertje c.q. wilde rivier. Dit zijn echte verharde plaatsen met grind, maar met drie lagen onkruiddoek sta je uitstekend daar. De plaatsen zijn heel groot, maar je moet ze wel delen met de hele camping, want iedereen loopt vlak voor je tent langs om naar de rivier te gaan.

Die rivier kan na een stortbui eng hoog worden.

Ook rijden auto's vaak te hard, waardoor veel stof.

vast nog eens dit was de 2de x

fam. vd veen
12-9-2018

uitstekende camping met top sanitair en geweldig uitzicht. alleen jammer dat je niet mag staan hoe je wilt staan.

Mooi gelegen camping, prima vakantie!

Angela
26-8-2018

We hebben 11 dagen op de camping gestaan van eind juli t/m midden augustus. Een prima vakantie. Mooie camping gelegen aan een fantastische beek waar veel plezier te beleven is voor jong en oud. De campingeigenaren zijn beleefd en helpen met het plaatsen van je caravan. Jammer dat de caravan maar op 1 manier neergezet mag worden, waardoor ons uitzicht richting de bosjes was.. In de omgeving is veel te beleven en dat maakt de uitstapjes zeker waardevol. Een nieuw sanitairgebouw, erg mooi, ontspannend douchen met de XL familie douches en hygiënisch schoon. Met de grootte van de camping en het aantal sterren hebben we ons verbaasd over de kleine campingwinkel. Wel waren er iedere morgen genoeg verse broodjes. Al met al een gezellige camping en een top vakantie. Zeker aan te raden.

+ We stonden op de weide en hadden een gigantische plaats

+ Super sanitair

+ Accommodatie erg netjes

+ Prachtige ligging

+ Gratis met de gondel, naar het zwembad, en twee klammen.

+ Je kunt lopend en op de fiets naar twee winkels.

+ Heerlijk eten in het restaurant.

+ Geen vaste gasten en chalets.

- Omdat we op de weide stonden konden we niet gebruik maken van de XXL badkamers, dit was vooraf en bij de receptie niet gemeld. De eigenaar zei dat we van 2 wel gebruik konden maken, maar de pas werkte er niet.

- Er is maar één toiletgebebouw toegankelijk voor buggy/rolstoel/rollator

- In verhouding weinig douches, wasruimtes, afwasplek en wasplek. ( Al hebben wij nooit in de rij gestaan).

- Sanitair op de weide is minimaal

-Kleine speeltuin en NIET geschikt voor kinderen van 1 en 2.

We komen nog eens terug als de kinderen wat ouder zijn, om meer met het water te kunnen en activiteiten te kunnen ondernemen in de omgeving.

Mooi gelegen maar duur, druk en krap

Bas
6-8-2018

Camping is mooi gelegen. In het riviertje is het zomers prima verkoeling zoeken.

Drainage is op orde.

Sanitair op de Saalachwiese is ok, maar niks bijzonders. Het andere is luxer maar van sensorkranen die twee tellen water geven krijg ik de bulten. 2 andere echt luxe sanitair units zijn niet te gebruiken als Saalachwiese gast. Daar zijn ook droogruimtes voor was. De hoeveelheid sanitair is beperkt voor zo'n grote camping als ie vol staat. In de rij voor de douche, wc en afwas.

Je standplaats is ongeveer net zo groot als je tent, niks XL. Je kunt gewoon samen doen met de haringen van je buren. Het veld oogt een beetje als een festivalcamping. Speeltuin is leuk voor de kinderen maar erg ver weg. Enige animatie, paar dagen van te voren aanmelden, anders zitten de activiteiten vol. Ontvangst onpersoonlijk.

Voor wat het kost en hoe de camping zichzelf presenteerd hadden we er meer van verwacht.

Luxe camping op mooie locatie!

Kim G
20-7-2018

Luxe camping op een hele mooie locatie tussen de hoge berg ketens. Schoon sanitair, met grote aparte familie badkamers. Handig met kinderen, maar voor een camping erg luxe. Uiteraard zie je dit ook terug in de prijs. De plaatsen zijn prima, alles netjes geordend. Bijv. strikte regels over hoe de caravan te plaatsen. Hier hebben wij overigens geen last van gehad. En mini winkel met lekkere broodjes en een restaurant met typische gerechten. Bij de prijs inbegrepen zit een kaart voor een leuk zwembad op een paar minuten afstand en de almbahn om de bergen in te gaan. Beide erg leuk! Er is veel te zien/doen in de omgeving. Wij hebben ervan genoten samen met ons peutertje.

Heerlijke vakantie

Inge
29-11-2017

Fijne omgeving , camping mooi gelegen , camping plaatsen zijn vrij ruim .

Veel te doen en te beleven in de omgeving

Geweldige camping!

Stephanie
29-8-2017

Heerlijke rustige camping, met een prachtig schoon sanitair en een heerlijk restaurant waar je voor weinig geld heerlijk kunt genieten van de Oostenrijkse keuken.

De staanplaatsen zijn ruim genoeg (je moet je wel houden aan de manier van auto en caravan plaatsen, maar dat is in je eigen voordeel).

Leuke rivier waar de kinderen heerlijk in kunnen zwemmen/drijven op bijv. een band en zich dan met de stroom mee laten gaan.

Leuke speeltuin voor kids van alle leeftijden, met o.a. schommels, glijbanen, kabelbaan, trampoline en een grote zandbak waar de kinderen heerlijk met water en zand uren kunnen spelen.

Plezierig vakantieverblijf

E C Brekelmans
26-8-2017

Mooi gelegen. Groot terrein. Nette receptie. Goed restaurant. Verplichte opstelling camper/caravan. Door ons gebruikt sanitairgebouw heel mooi, maar naar, onze mening, vreemde ideeën. Onbekend voor hoeveel mensen berekend gebouw. (Overigens 5 gebouwen op terrein. Inrichting andere gebouwen voor ons onbekend, behalve dat er in andere individuele douches zijn).

"Ons" gebouw met goede hygiëne en alle ruimtes gescheiden van elkaar door van vloer tot plafond hoge muur of ± 2,20 m hoge muurtjes met daarboven glas tot plafond (geen last van anderen, geen galm):

- automatische glazen toegangsschuifdeuren.

- 7 grote familiedouches, met door schuifdeur gescheiden toilet. Toegankelijk met pasje in samenhang met besproken kampeerplek. Aantal was reden voor af en toe wachten.

- 3 damestoiletten, 3 herentoiletten en 3 urinoirs. Af en toe wachten.

- 4 dames- en 4 herenwastafels in gemeenschappelijke respectievelijke ruimten.

- per ruimte één zeepautomaat en één handendroger

- kleine afwasruimte met 5 kleine plekken en afgesloten door automatische glazen schuifdeur (soms wachten en benauwd)

- één textiel wasbak, één wasmachine, één droger

- grote kleding droogruimte

- betaalde fitnessruimte

- recreatieruimte

Kleine leuke speeltuin

Beperkte winkel/cafetaria met zeer beperkte afhaalmogelijkheden (wel maaltijden, pizza's, geen snacks)

Ondanks drukte hoogseizoen om 22.00 u rust, geen disco, geen hangplekken of dergelijke.

Op gedeelte van camping honden toegelaten. Soms wat overlast van (kleine en grote behoefte, schuld baasje)

Mooie Camping...maar niet voor herhaling vatbaar!

vakantiegangers
24-8-2017

Ligging van de camping is zeer mooi...Receptiepersoneel zeer vriendelijk...Parkpersoneel was ook zeer vriendelijk en behulpzaam...Restaurant personeel was zeer onvriendelijk tot onbeschoft...Staanplaatsen waren zeker geen 150M2 dit terwijl er groter aangeboden word!! Als je een mooie staanplaats wilt hebben?boek dan een plaats aan de rivier. Sanitair was netjes en schoon. Het is voor de rest erg rustig op de camping en zeker niet leuk voor pubers! Leuk voor 1 a 2 nachten...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grubhof Lofer in St. Martin bei Lofer , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grubhof Lofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.