Géén boekingskosten

Camping Grubhof Lofer

OostenrijkSalzburgSt. Martin bei Lofer

We hebben de beste aanbieders voor Camping Grubhof Lofer voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 420 reviews
+70/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 420 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Grubhof Lofer is een echte natuurcamping in Oostenrijk. Wandelaars, fietsers en bergbeklimmers kunnen hier hun hart ophalen. Maar het is ook een geschikte camping voor gezinnen dankzij de ligging aan de rivier. Bovendien zijn er speelruimtes, een grote speeltuin, tafeltennis en sportvelden aanwezig. Op een uurtje rijden van Salzburg.

421 Reviews over Grubhof Lofer

• 9Michel03-09-2021

Geweldige camping!

Wij hadden een xxl plek en waren er met een caravan. Heerlijke ruimte plek met vrij uitzicht. Het sanitair is echt fantastisch, super groot en heel schoon. Veel te doen in de buurt. Onze 9 jarige zoon heeft het ook super gehad, kon er geweldig spelen. Het restaurant was ook prima, goed eten en een prima bediening. Enige puntje van kritiek is de ondergrond waar je je caravan op moet plaatsen. De ondergrond is van steentjes en keihard, er is bijna geen haring in te krijgen.

• 9irene24-08-2021

geweldige camping

Camping was prima, ga alleen niet met een tent op xxl staan, want dan sta je tussen campers en caravans(tenzij je dit graag wilt natuurlijk)sanitair bij xxl plaatsen was meer dan grandioos.Veel te doen op kleine afstand, wij hadden (gewone) fietsen mee, daarmee kom je in ieder geval in dorp, skilift en zwembad, met een beetje inzet bij de seissenbachklamm, lambrechtshohle, natuurgebied,.Leuk aanbod van vvv in zomermaanden voor de kinderen. Door dit aanbod en gratis card betaal je wel wat meer voor de camping

• 10Eetgelegenheden
  • 10Familie Klok10-08-2021

Als ik sterren geven mag, dan 5+

Prachtige camping in een mooie omgeving. Heel vriendelijke receptie waar je echt welkom geheten wordt. Vervolgens krijg je een plaats toegewezen, in ons geval op de Ahornlaan. Dit was voor ons een topplek. Gezellig dat alle caravans op één lijn staan in een straatje, allemaal met de voortenten tegenover elkaar. Doordat de plaatsen ruim zijn heb je van niemand last. Het sanitairgebouw is echt top! Wordt zeer regelmatig schoongemaakt. Waar vind je doucheruimte's van zo'n 9m2 groot: Hier! Er is genoeg te doen op de camping en in de omgeving zijn veel wandelmogelijkheden etc. In het hoogseizoen krijg je een SaalachtalCard waarmee je gratis naar het zwembad kan, gratis iedere dag een keer met de kabelbaan, gratis toegang tot twee klammen en een grot. Ook gratis met Card is het busvervoer in de regio. (zelfs tot aan Salzburg). Samengevat is dit voor ons een TOPCAMPING!

• 5Antje B10-08-2021

Tent plek is mooi, sanitair op tent veld smerig

We stonden in juni met een tent op het tenten terrein.Plek van de tent was wel mooi maar het sanitair midden op het tenten veld was erg smerig en naar mijn mening werd deze niet tussendoor schoongemaakt. In het weekend tenten veld overvol, voor de prijs die je betaalt verwacht ik wel iets meer.En de wifi was betaald en dat in 2021.Nooit meer.TIP camping Ötzdal is een echte aanrader. En super netjes en schoon.

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Fan. Hofman13-09-2020

Geweldig Camping, waardeloos restaurant

Absoluut een top camping maar nieuwe restaurant uitbater kan het niet aan( heel druk maar halve zaak leeg?), portie die geleverd werden zijn niet Oostenrijk waardig en de bediening laat helemaal te wensen over, afhalen van maaltijden werdt gewoon geweigerd. Kan gewoon niet. Terwijl je in andere restaurants in de omgeving met open armen en heel vriendelijk ontvangen wordt, niets is daar te veel gevraagd. JAMMER DAT DE VORIGE UITBATERS WEG ZIJN, snel terug halen is beter voor de camping!

• 1Eetgelegenheden
  • 8roelof21-08-2020

Keurig, maar niet een echet camping sfeer

Vooropgesteld dat alles perfect geregeld is op de Grubhof, sanitair, onderhoud van terrein. Toch mist er een beetje sfeer, waarschijnlijk doordat er weinig groene beschutting is en de lange rechte straten. En er missen wat speeltoestellen of speelveldjes op de camping, er is maar 1 speelplaats die wat aan de kleine kant is voor de vele kinderen De ligging en uitzicht is super, je kunt vele kanten op.

• 9Anietje02-08-2020

Mooie gelegen camping

De camping heeft een mooie ligging tussen de bergen. Het sanitair is prima. De rivier vonden wij vreselijk koud, slecht toegankelijk vanaf de camping en een te sterke stroming. Op het tentenveld waren veel groepen, verspreid over het hele veld, deze groepen geven onrust tot laat in de avond. Het restaurant op de camping is goed en niet duur.

• 9van Leeuwen03-07-2020

Geweldig

Fantastische camping, er is in de omgeving heel veel te doen. Zeker als je wilt wandelen en fietsen. Voor kinderen zijn er ook genoeg leuke dingen te doen. Wandelingen, kloven, grotten, zwemmen in de buurt, canyoning, te veel om op te noemen. De camping is erg schoon en netjes. Aardige mensen en een goed restaurant. Ruime plekken met of zonder schaduw. Zeer mooi sanitair.

• 9fam de groot22-08-2019

geweldige nette camping

Erg nette camping met een prachtig uitzicht. Zeer schone en nette toilet gebouwen. leuke rivier met snelstromend water. Restaurant op camping kun je lekker eten. Er is van alles te doen in de omgeving. De camping helpt je daar goed bij, ook met kortingen

• 8Eetgelegenheden
  • 9Mv17-08-2019

Mooie camping in mooie omgeving

Dit is absoluut een aanrader. Er is veel te doen in de omgeving op korte afstand vanaf de camping. Met de kaart die je krijgt kan je o.a. zwembad, liftjes in Lofer en klammen gratis bezoeken. De rivier was erg koud toen wij er waren dus dit vervangt geen zwembad. Zwembad is 10 minuten rijden met de auto. Camping ligt mooi tussen de bergen. Door de straatjes op de camping kijk je niet tegen auto’s aan (die staan achter de caravan). Plekken zijn ruim. Er zijn plekken met meer of minder schaduw. Sanitair (xxl badkamers) zijn ruim en schoon. Er is voor kinderen zowel binnen als buiten speelgelegenheid.

• 8Eetgelegenheden

Camping Grubhof Lofer info