Camping Grubhof Lofersterstersterster

• 9.4Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Grubhof Lofer is een echte natuurcamping in Oostenrijk. Wandelaars, fietsers en bergbeklimmers kunnen hier hun hart ophalen. Maar het is ook een geschikte camping voor gezinnen dankzij de ligging aan de rivier. Bovendien zijn er speelruimtes, een grote speeltuin, tafeltennis en sportvelden aanwezig. Op een uurtje rijden van Salzburg.

413 reviews over Camping Grubhof Lofer

• 2019
    9fam de groot22-08-2019

geweldige nette camping

Erg nette camping met een prachtig uitzicht. Zeer schone en nette toilet gebouwen. leuke rivier met snelstromend water. Restaurant op camping kun je lekker eten. Er is van alles te doen in de omgeving. De camping helpt je daar goed bij, ook met kortingen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Mv17-08-2019

Mooie camping in mooie omgeving

Dit is absoluut een aanrader. Er is veel te doen in de omgeving op korte afstand vanaf de camping. Met de kaart die je krijgt kan je o.a. zwembad, liftjes in Lofer en klammen gratis bezoeken. De rivier was erg koud toen wij er waren dus dit vervangt geen zwembad. Zwembad is 10 minuten rijden met de auto. Camping ligt mooi tussen de bergen. Door de straatjes op de camping kijk je niet tegen auto’s aan (die staan achter de caravan). Plekken zijn ruim. Er zijn plekken met meer of minder schaduw. Sanitair (xxl badkamers) zijn ruim en schoon. Er is voor kinderen zowel binnen als buiten speelgelegenheid.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Ine16-08-2019

Topvakantie

Wij hadden een xxl plek aan de oever: heerlijk voor de kids om met een matrasje op de rivier te drijven. Het sanitair was heel goed onderhouden, de mooiste sanitaire blokken die we tot nu toe gehad hebben op een camping. Klein beperkt winkeltje met dagelijks verse broodjes: 2 supermarkten liggen 2km verderop. Leuke speeltuin voor de kinderen (zowel met indoor speelhal) Er is enorm veel te zien en te doen in de omgeving: je zal je hier geen moment vervelen. De Saalacher card geeft toegang tot een aantal gratis activiteiten: zeker aan te raden om ze te doen! Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad en genoten van de rust!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Jantine19-07-2019

Geweldig!

Top camping! Sanitair 10+++ met een douche groter dan menig badkamer bij je thuis. Rustige camping, heerlijk geen muziek of kinderdisco. Mooie speeltuin Grote plekken

Met de card gratis toegang tot hotspots in de buurt, is geweldig!

Helaas stroomde de rivier wel te hard om erin te zwemmen dus daar hebben we niets aan gehad. Dan mis je na een dag fietsen of wandelen wel een zwembadje, maar ach. Zwemmen kan wel gratis in het mooie zwembad in Lofer!

Wij waren hier 4 dagen, maar de omgeving is zo mooi en zoveel te doen dat dit eigenlijk te kort was.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8M. van der Wijngaard01-07-2019

Mooie camping

Camping Gruphof is een mooie camping op een mooie plek. Jammer alleen dat je je caravan niet mag neerzetten zoals je zelf wilt. Ook het grint als ondergrond vinden wij niet fijn. Ons nieuwe grondtapijt heeft daardoor wel een paar gaten opgelopen dus een dik zeil eronder zou wel handig geweest zijn. Wel is het sanitair echt geweldig, vooral de aparte badkamers met douche, wc en wastafel vonden we fantastisch. De camping is verder heel erg rustig. Wij konden in de rivier naast de camping niet zwemmen omdat de stroming veel te sterk was. Dan mis je wel een zwembad op de camping waar je even in kan springen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Rennie28-06-2019

Prachtige camping met uitzicht op de bergen en aan een beek. Hier heb je overweldigend sanitair . Alles is super schoon. Goed restaurant waar je goed kunt eten. Vanaf de camping goed fiets en wandelpaden.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Anita26-02-2019

Fantastisch.

Camping Grubhof is een hele fijne camping. Wij hadden een XXL -plek aan de rivier en waren erg tevreden. Een grote plek met prachtig uitzicht. Het sanitair was fantastisch, er zijn privé badkamers en gewone douches. We hebben heerlijk gewandeld en konden met de Lofer kaart gratis met de kabelbaan omhoog in Lofer. Wij hebben genoten.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Jacqueline01-02-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooi gelegen camping tussen de bergen en aan een rivier. Vriendelijk personeel, nieuw toiletgebouw. Speelkamer en leuke speeltuin voor de kids. Voor het gebruik van een zwembad dan wel weer aangewezen op het zwembad in Lofer. Mooie omgeving. We waren voor de wintersport eerder in Lofer geweest en het was erg leuk om er ook eens de omgeving te zien in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 2018
    9Ron21-09-2018

Geweldige camping in prachtig gebied.

Een prachtig gelegen camping met uitzonderlijk mooi sanitair, dat verbazend schoon bleef. Het oudste gebouw is wat krap.

De camping ligt in een breed dal met een paar leuke plaatsjes in de buurt. De vaste plaatsen zijn vooral aangelegd voor caravans en campers met stenen en grit waar je op moet staan. In principe is er voor de tent een grote weide beschikbaar, waar je als het niet te druk is ook heel leuk kan staan (je hebt dan geen toegang tot de mooiste delen van het sanitair, want dan moet je een XL plaats boeken).

Wij stonden met onze tent aan de Ufer aan het riviertje c.q. wilde rivier. Dit zijn echte verharde plaatsen met grind, maar met drie lagen onkruiddoek sta je uitstekend daar. De plaatsen zijn heel groot, maar je moet ze wel delen met de hele camping, want iedereen loopt vlak voor je tent langs om naar de rivier te gaan. Die rivier kan na een stortbui eng hoog worden. Ook rijden auto's vaak te hard, waardoor veel stof.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9fam. vd veen12-09-2018

vast nog eens dit was de 2de x

uitstekende camping met top sanitair en geweldig uitzicht. alleen jammer dat je niet mag staan hoe je wilt staan.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

31 tips over Camping Grubhof Lofer

• Suzanne, 20-09-2013

Zorg dat je genoeg dagen op de camping verblijft, wij hadden niet eens tijd om met de kaart (die je van de camping krijgt) de gratis skilift in Lofer te bezoeken, of om naar de gratis watervallen te gaan.

• Gerding, 11-08-2013

De zoutmijnen in Halein en burcht Hohenwerven. Ook raften bij Motion is een mooie activiteit om op een warme dag verkoeling te zoeken.

• Geert, 15-07-2013

Mocht het een dagje slecht weer zijn rijd dan naar Bad Reichenhall. Daar zit konditorei Reber en die kunnen pas echt taartjes maken (tegen zeer schappelijke prijzen ; ) )

35 vragen over Camping Grubhof Lofer

• Alberik, 17-04-2018

Reserveren eind juni

Wij willen de 2e helft van juni naar deze camping. Is het nodig om te reserveren?

• Marijke, 16-06-2017

Weer

Hoe is het weer meestal rond eind juli / begin augustus ?

• Nelly, 11-04-2017

Auto huren

Heeft er al iemand een auto gehuurd via folder op de camping Grubhof Is het mogelijk wat meer info hierover te plaatsen? Dank bij voorbaat

Camping Grubhof Lofer info

• Aantal sterrensterstersterster