Camping Grubhof Lofer

Camping Grubhof Lofer
8,4

Omschrijving
Camping Grubhof Lofer is een echte natuurcamping in Oostenrijk. Wandelaars, fietsers en bergbeklimmers kunnen hier hun hart ophalen. Maar het is ook een geschikte camping voor gezinnen dankzij de ligging aan de rivier. Bovendien zijn er speelruimtes, een grote speeltuin, tafeltennis en sportvelden aanwezig. Op een uurtje rijden van Salzburg.

203 reviews over Camping Grubhof Lofer in het Nederlands

Fantastisch.

Anita,
26-2-2019

Camping Grubhof is een hele fijne camping. Wij hadden een XXL -plek aan de rivier en waren erg tevreden. Een grote plek met prachtig uitzicht. Het sanitair was fantastisch, er zijn privé badkamers en gewone douches. We hebben heerlijk gewandeld en konden met de Lofer kaart gratis met de kabelbaan omhoog in Lofer. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Jacqueline,
1-2-2019

Mooi gelegen camping tussen de bergen en aan een rivier. Vriendelijk personeel, nieuw toiletgebouw. Speelkamer en leuke speeltuin voor de kids. Voor het gebruik van een zwembad dan wel weer aangewezen op het zwembad in Lofer. Mooie omgeving. We waren voor de wintersport eerder in Lofer geweest en het was erg leuk om er ook eens de omgeving te zien in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping in prachtig gebied.

Ron,
21-9-2018

Een prachtig gelegen camping met uitzonderlijk mooi sanitair, dat verbazend schoon bleef. Het oudste gebouw is wat krap.

De camping ligt in een breed dal met een paar leuke plaatsjes in de buurt. De vaste plaatsen zijn vooral aangelegd voor caravans en campers met stenen en grit waar je op moet staan.

In principe is er voor de tent een grote weide beschikbaar, waar je als het niet te druk is ook heel leuk kan staan (je hebt dan geen toegang tot de mooiste delen van het sanitair, want dan moet je een XL plaats boeken).

Wij stonden met onze tent aan de Ufer aan het riviertje c.q. wilde rivier. Dit zijn echte verharde plaatsen met grind, maar met drie lagen onkruiddoek sta je uitstekend daar. De plaatsen zijn heel groot, maar je moet ze wel delen met de hele camping, want iedereen loopt vlak voor je tent langs om naar de rivier te gaan.

Die rivier kan na een stortbui eng hoog worden.

Ook rijden auto's vaak te hard, waardoor veel stof.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

vast nog eens dit was de 2de x

fam. vd veen,
12-9-2018

uitstekende camping met top sanitair en geweldig uitzicht. alleen jammer dat je niet mag staan hoe je wilt staan.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi gelegen camping, prima vakantie!

Angela,
26-8-2018

We hebben 11 dagen op de camping gestaan van eind juli t/m midden augustus. Een prima vakantie. Mooie camping gelegen aan een fantastische beek waar veel plezier te beleven is voor jong en oud. De campingeigenaren zijn beleefd en helpen met het plaatsen van je caravan. Jammer dat de caravan maar op 1 manier neergezet mag worden, waardoor ons uitzicht richting de bosjes was.. In de omgeving is veel te beleven en dat maakt de uitstapjes zeker waardevol. Een nieuw sanitairgebouw, erg mooi, ontspannend douchen met de XL familie douches en hygiënisch schoon. Met de grootte van de camping en het aantal sterren hebben we ons verbaasd over de kleine campingwinkel. Wel waren er iedere morgen genoeg verse broodjes. Al met al een gezellige camping en een top vakantie. Zeker aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2018

+ We stonden op de weide en hadden een gigantische plaats

+ Super sanitair

+ Accommodatie erg netjes

+ Prachtige ligging

+ Gratis met de gondel, naar het zwembad, en twee klammen.

+ Je kunt lopend en op de fiets naar twee winkels.

+ Heerlijk eten in het restaurant.

+ Geen vaste gasten en chalets.

- Omdat we op de weide stonden konden we niet gebruik maken van de XXL badkamers, dit was vooraf en bij de receptie niet gemeld. De eigenaar zei dat we van 2 wel gebruik konden maken, maar de pas werkte er niet.

- Er is maar één toiletgebebouw toegankelijk voor buggy/rolstoel/rollator

- In verhouding weinig douches, wasruimtes, afwasplek en wasplek. ( Al hebben wij nooit in de rij gestaan).

- Sanitair op de weide is minimaal

-Kleine speeltuin en NIET geschikt voor kinderen van 1 en 2.

We komen nog eens terug als de kinderen wat ouder zijn, om meer met het water te kunnen en activiteiten te kunnen ondernemen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooi gelegen maar duur, druk en krap

Bas,
6-8-2018

Camping is mooi gelegen. In het riviertje is het zomers prima verkoeling zoeken.

Drainage is op orde.

Sanitair op de Saalachwiese is ok, maar niks bijzonders. Het andere is luxer maar van sensorkranen die twee tellen water geven krijg ik de bulten. 2 andere echt luxe sanitair units zijn niet te gebruiken als Saalachwiese gast. Daar zijn ook droogruimtes voor was. De hoeveelheid sanitair is beperkt voor zo'n grote camping als ie vol staat. In de rij voor de douche, wc en afwas.

Je standplaats is ongeveer net zo groot als je tent, niks XL. Je kunt gewoon samen doen met de haringen van je buren. Het veld oogt een beetje als een festivalcamping. Speeltuin is leuk voor de kinderen maar erg ver weg. Enige animatie, paar dagen van te voren aanmelden, anders zitten de activiteiten vol. Ontvangst onpersoonlijk.

Voor wat het kost en hoe de camping zichzelf presenteerd hadden we er meer van verwacht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Luxe camping op mooie locatie!

Kim G,
20-7-2018

Luxe camping op een hele mooie locatie tussen de hoge berg ketens. Schoon sanitair, met grote aparte familie badkamers. Handig met kinderen, maar voor een camping erg luxe. Uiteraard zie je dit ook terug in de prijs. De plaatsen zijn prima, alles netjes geordend. Bijv. strikte regels over hoe de caravan te plaatsen. Hier hebben wij overigens geen last van gehad. En mini winkel met lekkere broodjes en een restaurant met typische gerechten. Bij de prijs inbegrepen zit een kaart voor een leuk zwembad op een paar minuten afstand en de almbahn om de bergen in te gaan. Beide erg leuk! Er is veel te zien/doen in de omgeving. Wij hebben ervan genoten samen met ons peutertje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie

Inge,
29-11-2017

Fijne omgeving , camping mooi gelegen , camping plaatsen zijn vrij ruim .

Veel te doen en te beleven in de omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldige camping!

Stephanie,
29-8-2017

Heerlijke rustige camping, met een prachtig schoon sanitair en een heerlijk restaurant waar je voor weinig geld heerlijk kunt genieten van de Oostenrijkse keuken.

De staanplaatsen zijn ruim genoeg (je moet je wel houden aan de manier van auto en caravan plaatsen, maar dat is in je eigen voordeel).

Leuke rivier waar de kinderen heerlijk in kunnen zwemmen/drijven op bijv. een band en zich dan met de stroom mee laten gaan.

Leuke speeltuin voor kids van alle leeftijden, met o.a. schommels, glijbanen, kabelbaan, trampoline en een grote zandbak waar de kinderen heerlijk met water en zand uren kunnen spelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grubhof Lofer in St. Martin bei Lofer , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grubhof Lofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.