Camping Grubhof Lofer

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°12°
Camping Grubhof Lofer
9,1

401 reviews over Camping Grubhof Lofer in het Nederlands

Mooi gelegen maar duur, druk en krap

Bas
6-8-2018

Camping is mooi gelegen. In het riviertje is het zomers prima verkoeling zoeken.

Drainage is op orde.

Sanitair op de Saalachwiese is ok, maar niks bijzonders. Het andere is luxer maar van sensorkranen die twee tellen water geven krijg ik de bulten. 2 andere echt luxe sanitair units zijn niet te gebruiken als Saalachwiese gast. Daar zijn ook droogruimtes voor was. De hoeveelheid sanitair is beperkt voor zo'n grote camping als ie vol staat. In de rij voor de douche, wc en afwas.

Je standplaats is ongeveer net zo groot als je tent, niks XL. Je kunt gewoon samen doen met de haringen van je buren. Het veld oogt een beetje als een festivalcamping. Speeltuin is leuk voor de kinderen maar erg ver weg. Enige animatie, paar dagen van te voren aanmelden, anders zitten de activiteiten vol. Ontvangst onpersoonlijk.

Voor wat het kost en hoe de camping zichzelf presenteerd hadden we er meer van verwacht.

Luxe camping op mooie locatie!

Kim G
20-7-2018

Luxe camping op een hele mooie locatie tussen de hoge berg ketens. Schoon sanitair, met grote aparte familie badkamers. Handig met kinderen, maar voor een camping erg luxe. Uiteraard zie je dit ook terug in de prijs. De plaatsen zijn prima, alles netjes geordend. Bijv. strikte regels over hoe de caravan te plaatsen. Hier hebben wij overigens geen last van gehad. En mini winkel met lekkere broodjes en een restaurant met typische gerechten. Bij de prijs inbegrepen zit een kaart voor een leuk zwembad op een paar minuten afstand en de almbahn om de bergen in te gaan. Beide erg leuk! Er is veel te zien/doen in de omgeving. Wij hebben ervan genoten samen met ons peutertje.

Heerlijke vakantie

Inge
29-11-2017

Fijne omgeving , camping mooi gelegen , camping plaatsen zijn vrij ruim .

Veel te doen en te beleven in de omgeving

Geweldige camping!

Stephanie
29-8-2017

Heerlijke rustige camping, met een prachtig schoon sanitair en een heerlijk restaurant waar je voor weinig geld heerlijk kunt genieten van de Oostenrijkse keuken.

De staanplaatsen zijn ruim genoeg (je moet je wel houden aan de manier van auto en caravan plaatsen, maar dat is in je eigen voordeel).

Leuke rivier waar de kinderen heerlijk in kunnen zwemmen/drijven op bijv. een band en zich dan met de stroom mee laten gaan.

Leuke speeltuin voor kids van alle leeftijden, met o.a. schommels, glijbanen, kabelbaan, trampoline en een grote zandbak waar de kinderen heerlijk met water en zand uren kunnen spelen.

Plezierig vakantieverblijf

E C Brekelmans
26-8-2017

Mooi gelegen. Groot terrein. Nette receptie. Goed restaurant. Verplichte opstelling camper/caravan. Door ons gebruikt sanitairgebouw heel mooi, maar naar, onze mening, vreemde ideeën. Onbekend voor hoeveel mensen berekend gebouw. (Overigens 5 gebouwen op terrein. Inrichting andere gebouwen voor ons onbekend, behalve dat er in andere individuele douches zijn).

"Ons" gebouw met goede hygiëne en alle ruimtes gescheiden van elkaar door van vloer tot plafond hoge muur of ± 2,20 m hoge muurtjes met daarboven glas tot plafond (geen last van anderen, geen galm):

- automatische glazen toegangsschuifdeuren.

- 7 grote familiedouches, met door schuifdeur gescheiden toilet. Toegankelijk met pasje in samenhang met besproken kampeerplek. Aantal was reden voor af en toe wachten.

- 3 damestoiletten, 3 herentoiletten en 3 urinoirs. Af en toe wachten.

- 4 dames- en 4 herenwastafels in gemeenschappelijke respectievelijke ruimten.

- per ruimte één zeepautomaat en één handendroger

- kleine afwasruimte met 5 kleine plekken en afgesloten door automatische glazen schuifdeur (soms wachten en benauwd)

- één textiel wasbak, één wasmachine, één droger

- grote kleding droogruimte

- betaalde fitnessruimte

- recreatieruimte

Kleine leuke speeltuin

Beperkte winkel/cafetaria met zeer beperkte afhaalmogelijkheden (wel maaltijden, pizza's, geen snacks)

Ondanks drukte hoogseizoen om 22.00 u rust, geen disco, geen hangplekken of dergelijke.

Op gedeelte van camping honden toegelaten. Soms wat overlast van (kleine en grote behoefte, schuld baasje)

Mooie Camping...maar niet voor herhaling vatbaar!

vakantiegangers
24-8-2017

Ligging van de camping is zeer mooi...Receptiepersoneel zeer vriendelijk...Parkpersoneel was ook zeer vriendelijk en behulpzaam...Restaurant personeel was zeer onvriendelijk tot onbeschoft...Staanplaatsen waren zeker geen 150M2 dit terwijl er groter aangeboden word!! Als je een mooie staanplaats wilt hebben?boek dan een plaats aan de rivier. Sanitair was netjes en schoon. Het is voor de rest erg rustig op de camping en zeker niet leuk voor pubers! Leuk voor 1 a 2 nachten...

Mooie ligging, erg duur

Anoniem
11-8-2017

- Mooie ligging en veel leuke dingen te doen in omgeving

- Riviertje is leuk om in te spelen maar vaak te wild en te hoog water

- Door storm en zware buien wilden wij met kleine kinderen in een tent eerder weg

- Wij werden stikt gehouden aan een 90% annuleringskosten beleid. Uiteindelijk betaalden wij hierdoor 110 (!) EUR per nacht dat wij daar werkelijk verbleven

- Het viel op dat zodra het over geld gaat, het personeel onvriendelijk is, geen flexibiliteit. Dit is opvallend als je ziet hoe veranderlijk het weer kan zijn. Het kan flink spoken daar

- Realiseer je je dus dat je zelf vrijwel het hele risico draagt als je hier een boeking doet

Prima, ruimeplaats- camping in prachtige omgeving.

Marcel en Marga
23-7-2017

Dit is een zeer gastvrije camping, waar je hartelijk ontvangen wordt

Wanneer je een hond meeneemt: reserveer op tijd voor het hoogseizoen!

De plaatsen zijn goed gedraineerd. Wij hebben diverse onweersbuien en nachtelijke buien gehad, maar s'ochtends zaten we zonder natte voeten buiten te ontbijten.

Wij waren zeer tevreden over Sanitairgebouw 2 en -3. Als wij zagen hoeveel tenten en caravans er van sanitairgebouw 1 gebruik moesten maken, zou ik klagen als ik daar stond: daar kan wel een gebouw bij.

Voor honden is genoeg plek om ze uit te laten.

Voor kinderen is er genoeg speelgelegenheid, maar er zou wel toezicht mogen zijn.

Als ouder zou ik op mijn kinderen letten...

De gratis pas voor de gondelliften is ideaal! Heerlijk wandelen en lekkers genoeg daarboven en halverwege.

Het restaurant is prima, wij hebben de kok een compliment gegeven. De bediening is welwillend en bij grote drukte is het een geoliede machine...

Overigens is er in de hele omgeving lekker en gevarieerd te eten.

Supermarkten zijn er niet ver weg: te lopen, fietsen...

Wij hadden gewone fietsen mee en redden ons prima. Er zijn ook vrijliggende fietspaden door het dal.

Wij hebben 2 weken een heerlijke vakantie gehad bij schitterend weer! Maar 2 dagen regen en Salzburg en Zell am See zijn niet ver weg.

Top camping voor jonge gezinnen

Bas
21-7-2017

Uitzicht op de bergen is prachtig. Ruime plaats voor onze tent. Sanitair is ruim en schoon. S'ochtends vers brood bij het winkeltje. Aanrader is de Loferer Alm met gratis toegang voor de kabelbaan via Grubhof camping. Verschillende mooie wandelroutes!

Pracht camping

Massier
16-7-2017

Gewoon goed vertoeven daar

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grubhof Lofer in St. Martin bei Lofer , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grubhof Lofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Grubhof Lofer scoort een 9.14 uit 10 op basis van 401 reviews.