Hotel Alpengasthof Lämmerhof

HotelWeer vandaag22°12°
Hotel Alpengasthof Lämmerhof
8,7

• Ligging t.o.v. pistes9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Alpengasthof Lämmerhof voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Alpengasthof Lämmerhof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

• Ligging t.o.v. pistes9

Langlaufpiste voor de deur, vriendelijk personeel, klein maar mooie welnessruimte: Onze kamer was wat aan de kleine kant, eenvoudig ingericht maar proper, goed bed. Een waterkoker op de kamer had ook wel leuk geweest. Eten was voldoende keuze en lekker.

Geweldige plek; genieten !

Fam. Buuts
11-1-2014

Alpengasthof Lämmerhof is gelegen op een supermooie, rustige plek. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en je voelt je echt welkom. In de omgeving kun je schitterend wandelen. Op een steenworp afstand stroomt een riviertje waar we samen met ons zoontje van toen 4, prachtige dammen hebben gebouwd. Het zwembadwater is wel vrij koud, maar dat is ook het enige minpuntje. Voor de rest is het echt top ! Is dan ook zeker voor herhaling vatbaar.

Schitterende locatie, geen massatoerisme

Harry en Nellie
9-8-2011

Betovernd mooi uitzicht vanaf balkon: wel vroeg koud ivm hoge ligging.

Uitstekend wandelgebied. Bezienswaardigheden als Salzburg, Berchtesgaden snel te bereiken. Hoewel niet aangegeven toch prima wifi-verbinding op hotelkamer (vlak boven receptie). Hotel is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers (geen opstapjes na het verlaten van de lift e.d.)

2008

eenvoudig, super halfpension!

Halfman
13-8-2008

2-pits el.kookplaat. geen lekkere zitbank aanwezig, informatie perfekt ! Lekker eten.

toplocatie, aanrader voor wie van rust houdt

fam. Vanhommerig
    29-7-2008

Een mooi appartementcomplex in een prachtige omgeving met veel rust en mooie hoge bergen eromheen. Geen verkeersoverlast. Binnen 5 minuten bij voorzieningen. Veel te ondernemen in de omgeving, ook voor kleine kinderen tijdens slecht weer.

Personeel is vriendelijk en goede service. appartementen zijn eenvoudig maar zeer netjes. Het eten in het naastgelegen hotel bestaat uit een tweekeuze menu met groentebuffet. lekker en voldoende. ontbijtbuffet volstaat en is ook goed verzorgd. Wij met twee kleine kids van 2 en 4 jaar hebben er twee fijne weken gehad ondanks het slechte weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpengasthof Lämmerhof in St. Martin am Tennengebirge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpengasthof Lämmerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpengasthof Lämmerhof scoort een 8.73 uit 10 op basis van 8 reviews.