Gasthof Goldener Stern

Meer gasthof info

42 reviews over Gasthof Goldener Stern

• 9Ingrid05-08-2017

Fantastiche vakantie

Prachtige ligging, rustig gelegen, gastvrij hotel, uitstekend eten (half pension), kamers eenvoudig maar schoon en netjes. 'n Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Marjolein12-08-2015

Goed hotel, wel beetje oudbollig

Gastvrouw erg vriendelijk, echter receptioniste (dochter van de gastvrouw?) wat minder geïnteresseerd overkomen. Geen lift aanwezig dus die zware koffer van mij moest maar in de auto blijven liggen aangezien wij op de tweede verdieping sliepen. Verder uitstekend eten, dorpje erg klein, weinig te doen. Hiervoor kun je beter naar Salzburg of Gollingen watervallen gaan.

Wel erg ouderwetse indruk en kamers aan de kleine kant.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Rein05-03-2014

2014 Een fantastische wintersport

We waren met een reisgezelschap van touroperator voor een weekje wintersport eind februari 2014. Het hotel is simpel maar wel goed. Men maakt het je echt naar de zin. Hannelore en Mathias doen er alles aan. Het eten gewoon goed en afwisselend. Ontbijtbuffet is voorzien van alles wat er nodig is. Gerda en Bart van touroperator hebben ons naar de sneeuw gebracht. Mooi weer en langlaufen en een goed hotel wat wil je nog meer?

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 9G van Laar19-02-2014

Onze eerste wintersport vacantie

Bus reis is ons erg goed bevallen, elke 2 uur werd er ongeveer een 1/2 uurtje gestopt. In de bus was ook gelegenheid om een drankje te nuttigen. We kwamen vroeg in de avond aan, eenst spulletje uitpakken en dan lekker eten. De gastvrouw Hannelore en haar man waren super aardig. Er ontbrak ons aan niets. Ontbijt elke dag zeer goed, Het diner, s Avonds is een keuze menu en voor elk is er keuze. De accomodie en ligging van het Hotel was ook bijzonder. Je loopt zo de natuur in. Watermolen op 300 meter. Daarna loop je zo over de almen heen. De dag indelingen waren perfect, Om 08.00 uur ontbijt, om 09.00 uur vertrek naar langlauf/wandelgebieden. De chauffeur Bart een zeer ervaren chauffeur die je ook andere gebieden laat zien als je naar de gebieden wordt gebracht. Onze begeleider Rikko, een goed langlauf begeleider. Mijn vrouw kon het al na 1 dag en het werd steeds beter totdat ze op de laatste dagen gewoon met de gevorderden mee deed (perfect Rikko) Prachtige gehad, Volgend jaar weer.

Gereisd met partner in februari 2014

• 9R.m.van Egmond28-10-2013

Prima plek in prachtige omgeving

De gastvrouw Hannelore is zeer vriendelijk, vraagt steeds of er voldoende van alles is bij het ontbijt. Het avondeten ( keuzemenu alle dagen behalve op maandag omdat het ruhetag is) is steeds 3 gangen. Oa Wiener schnitzel, heerlijk hertenvleesragout, runderrollade , spareribs met heerlijke soep vooraf en klein toetje toe. Gekookt wordt er door de eigenaar, geen liflafjes maar heerlijk recht toe rechtaan eten. Zeer goede prijs- kwaliteit verhouding. Kamers netjes, schoon, eenvoudig. Meisje kwam kamer dagelijks schoonmaken, erg vrolijk en vriendelijk. Wij hadden een groot terras buiten en genoten van de prachtige herfstomgeving, zicht op kerk met bomen.st. Koloman is een klein dorp, met 1 supermarkt, met veel wandelmogelijkheden, zicht op de heuvels en in de verte de bergen. Wij hebben enorm genoten van de prachtige herfsttinten, raden dit adres voor iedereen aan.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 7hermens09-09-2013

mooi gasthof maar erg rustig

echt een oostenrijks gasthof midden in de bergen.Maar je word iedere morgen wakker om 6 uur van de kerkklokken is heel vervelend en de klokken die speelt dan verschillende melodieën.Het personeel is super vriendelijk en ze bedoelen het heel erg goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 3ncurfs31-08-2013

niet voor herhaling vatbaar

wij hadden waarschijnlijk de pech dat de eigenaresse er niet was ontbijt was tot 10.00 uur toen wij om kwart voor 9 kwamen lag er niks meer en werd ook niet bijgevuld we lagen in depandance 1 stopcontact bij de deur en badkamer leek wel een cabine die ze in caravans plaatsen je kon er letterlijk je kont niet draaien avondeten was wel ok

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9t.m. hagoort13-07-2013

Fantastische plek.

Een aanrader, prima hotel en een goede sfeer.

Voortreffelijke gastvrouw en gastheer.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Fam. Snellen06-07-2013

fantastisch hotel

De geweldige gastvrijheid van Hannelore haar man en haar team was geweldig. We hebben genoten van de rust en de prachtige omgeving! Een aanrader voor natuurliefhebbers.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Harry Welp10-05-2013

Super

We hebben een heerlijke week gehad in Gasthof Goldener Stern. Hannelore en haar man Mathias zijn zeer vriendelijke mensen,zeer gastvrij en hebben alle tijd voor je . De kamer was ruim met bad en een balkon met zicht op het kerkplein. De sfeer in het hotel is prima!! lekker rustiek en echt Oostenrijks. Een aanrader voor iedereen die houdt van rust , gezelligheid en sfeer !! Ook het dorpje is mooi en iedereen is er vriendelijk. We hebben genoten van de muziekkapelle( zij speelden ter gelegenheid van het feest van de brandweer op 5 mei en tijdens Hemelvaart waar de kinderen van het dorp de Eerste Communie deden. Een mooi toetje op een heerlijke week. We komen zeker een keertje terug!

Gereisd met partner in mei 2013

Gasthof Goldener Stern info